Skocz do zawartości

Łącznik stabilizatora po 29tyś km do wymiany. Jaka przyczyna


pyly
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Auto mam od nowości 4 lata. Jeżdżę rozważnie lecz głównie po mieście, a więc wertepy. Stuka mi zawieszenie z przodu. W serwisie powiedzieli ze łączniki stabilizatora sa do wymiany. Czy to normalne, że po normlanej jeżdzie po 29 tyś km łączniki sa do wymiany?

 

Czy takie łączniki mozna wymienic na kanale stojąc kołami i nie bedzie zadnych przeciążeń na śrubie, czy auto powinno wisieć i oba koła powinny lewitować?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Normalne na naszych drogach... Kup cos droższego dłużej wytrzyma.

 

Czy takie łączniki mozna wymienic na kanale stojąc kołami i nie bedzie zadnych przeciążeń na śrubie

 

Z kanału bardzo ciezko bedzie dojść. Zdecydowanie lepiej od strony koła. Jedyne na co trzeba uważać to sam demontaż, drążek pręży na stabilizator i należy (drążek) ścisnąć aby nie zrobił krzywdy przy wyrywaniu łącznika.

 

czy auto powinno wisieć i oba koła powinny lewitować?

 

To nie ma żadnego znaczenia. Kulka na sworzniach i tak sie obraca w łączniku - to nie guma.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.