Skocz do zawartości

Grzes997

Administrators
  • Liczba zawartości

    4695
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Grzes997 w dniu 15 Styczeń

Użytkownicy przyznają Grzes997 punkty reputacji!

O Grzes997

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kusi mnie kupić ten program, nie jest drogi a wiele pozwala.
  2. Proponuję wyjąć bezpiecznik z instalacji LPG spróbować odpalić, pewnie będzie trzeba trochę pokręcić bo przypuszczam że silnik dostaje dwa paliwa więc trzeba mu jedno odciąć. Jak odpali pojeździć parę dni na samej benzynie i potestowć jak będzie wszystko ok to szukać usterki w instalacji LPG
  3. Normalnie dostajesz kopa :) a tak poważnie to silnik pracuje z inna charakterystyką szybciej reaguje na pedał gazu i to jest w podstawowej wersji, w wersji rozszerzonej aktywuje się IDS+ czyli utwardzi się zawieszenie o ile takie jest w samochodzie
  4. Sprawdź instalacje elektryczną tych urządzeń, to że wymieniłeś konektory nie znaczy że gdzieś na kablu nie może być jakiegoś problemu, więc miernik i sprawdzaj przejścia między kostkami pedału a sterownikiem i sterownikiem a przepustnicą, jeśli tam będzie wszystko ok może być uwalony sam sterownik silnika.
  5. Grzes997

    lusterka

    Kolego bardzo wymowny post "brak reakcji lusterka" może byś tak opisał o jakie reakcje chodzi, nie grzeje, brak regulacji a może nic w nim nie widać
  6. Tak jak kolega wyżej pisał, może być zapowietrzony układ chłodzenia, nie wiem czy ten termostat został wymieniony ale to jest łatwo sprawdzić czy sama chłodnica jest ciepła, przyczyny jakie mogą być to w/w głowica lub uszczelka, korek zbiornika wyrównawczego w którym są zaworki i jeśli one są zapchane to układ może się sam nie odpowietrzy.
  7. W opisanych przez Ciebie pozycjach P/N silnik pracuje na wolnych obrotach i nic go nie obciąża, na pozostałych biegach silnik delikatnie powinien dźwignąć obroty by nie zgasł bo juz jest obciążenie, ja bym szukał przyczyny w obudowie przepustnicy a dokładnie silnik krokowy, sprawdzić wszystkie otwory powietrzne w obudowie przepustnicy.
  8. Mnie to wygląda na fragment pękniętej sprężyny, czyli sprężyny do wymiany.
  9. Możesz spróbować rozebrać i sprawdzić kontrolnie jak wyglądają oringi, a przyczyna jaka występuje u Ciebie może być kulka ze sprężyną, jest albo zanieczyszczona albo sprężyna nie dociska kulki.
  10. Powodem pewnie są popychacze zaworów, zużyty olej może mieć bezpośredni wpływ na klekotanie, by to potwierdzić przed uruchomieniem silnika odkręć korek wlewu oleju i słuchaj a ktoś niech ci uruchomi silnik powinno być dużo głośniej słychać takowe klekotanie.
  11. wieć pozostaje do sprawdzenia wyłącznik hamulca, instalacja elektryczna a na końcu wspominany zawór
  12. Jedynym racjonalnym wejściem jest diagnostyka silnika i elemetów wykonowaczych pewnie tm wyjdzie co szwankuje, bo tak to sobie możemy pisać w nieskończoność.
  13. Jak klemy sa ciepłe czy nawet gorące to tam bym szukał przyczyny, albo jest syf miedzy klema a czopem akumulatora albo jest już luz u syf w miejscu gdzie jest kabel zaciśniety do klemy
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.