Skocz do zawartości

Grzes997

Administrators
  • Liczba zawartości

    4667
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Grzes997 w dniu 14 Sierpień

Użytkownicy przyznają Grzes997 punkty reputacji!

O Grzes997

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli gdzieś po drodze znika napięcie a najczęściej dzieje sie to na klemie w miejscu zaciskania kabla z klemą, objawem może być że po dłuższej jeździe klema robi się ciepła.
  2. Sprawdź jeszcze napięcie na samym alternatorze czy jest różnica
  3. Warto by sprawdzić kondycje akumulatora, druga ważna rzecz to sprawdzenie masy biegnącej z klemy ujemnej na karoserie.
  4. Przykręć go a on się sam ustawi do swojej pozycji pracy
  5. W takim wypadku głowica do remontu albo przeglądu, w tych silnikach dosyć często zawieszały się zawory, ale może to być równie dobrze wypalone gniazdo zaworowe, przedmuchana uszczelka pod głowicą.
  6. Osłona termiczna tłumika, wkład tłumika, trzeba wejść do kanału i sprawdzić.
  7. Zmień mechanika, zleć wymianę uszczelniaczy zaworowych i sprawdzenie ciśnienia sprężania, swoja droga ciekawe jak mechanik sprawdził że uszczelniacz jest dobry.
  8. To na dzień dobry do sprawdzenia ciśnienie w cylindrach, potem pomyślimy co dalej
  9. Skoro na gazie jeździ normalnie to masz rozjechane mapy benzyny w ECU przyczyną tego jest źle wyregulowana instalacja LPG lekarstwo to jazda na samej benzynie aż wróci do normy potem ponowna regulacja lpg i powinno być ok, na na dzień dobry warto by zrobić diagnostykę silnika ta kontrolka kontroluje układ klimatyzacji.
  10. Mam na myśli diagnostykę anie odczyt błędów, np może być walnięty czujnik temperatury cieczy chłodzącej w taki sposób że będzie podawał nieprawidłowe dane a co za tym idzie sterownik silnika myśli że jest np -10 stopni i będzie go odpalał z bogatą mieszanką i silnik może się dławić.
  11. Ja bym proponował na dzień dobry diagnostykę komputerową, jak ty podczas pracy silnika odłączysz przepływomierz to silnik pracuje w trybie awaryjnym z zapisanymi mapami silnika i możesz w ten sposób część osprzętu odłączyć a silnik będzie pracował bardzo przyzwoicie.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.