Skocz do zawartości

Grzes997

Administrators
  • Liczba zawartości

    4664
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Grzes997 w dniu 14 Sierpień

Użytkownicy przyznają Grzes997 punkty reputacji!

O Grzes997

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przykręć go a on się sam ustawi do swojej pozycji pracy
  2. W takim wypadku głowica do remontu albo przeglądu, w tych silnikach dosyć często zawieszały się zawory, ale może to być równie dobrze wypalone gniazdo zaworowe, przedmuchana uszczelka pod głowicą.
  3. Osłona termiczna tłumika, wkład tłumika, trzeba wejść do kanału i sprawdzić.
  4. Zmień mechanika, zleć wymianę uszczelniaczy zaworowych i sprawdzenie ciśnienia sprężania, swoja droga ciekawe jak mechanik sprawdził że uszczelniacz jest dobry.
  5. To na dzień dobry do sprawdzenia ciśnienie w cylindrach, potem pomyślimy co dalej
  6. Skoro na gazie jeździ normalnie to masz rozjechane mapy benzyny w ECU przyczyną tego jest źle wyregulowana instalacja LPG lekarstwo to jazda na samej benzynie aż wróci do normy potem ponowna regulacja lpg i powinno być ok, na na dzień dobry warto by zrobić diagnostykę silnika ta kontrolka kontroluje układ klimatyzacji.
  7. Mam na myśli diagnostykę anie odczyt błędów, np może być walnięty czujnik temperatury cieczy chłodzącej w taki sposób że będzie podawał nieprawidłowe dane a co za tym idzie sterownik silnika myśli że jest np -10 stopni i będzie go odpalał z bogatą mieszanką i silnik może się dławić.
  8. Ja bym proponował na dzień dobry diagnostykę komputerową, jak ty podczas pracy silnika odłączysz przepływomierz to silnik pracuje w trybie awaryjnym z zapisanymi mapami silnika i możesz w ten sposób część osprzętu odłączyć a silnik będzie pracował bardzo przyzwoicie.
  9. W tym miejscu w zależności od modelu jest wyświetlany bieg na którym jedziesz na luzie powinien być napis N Trip A to jest licznik przebiegu np dzienny czy też od tankowania jak tam chcesz w twoim wypadku 1337 i ten licznik możesz kasować do zera
  10. Napisz po naprawie jak się to skończyło, będzie informacja na przyszłość
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.