Skocz do zawartości

Grzes997

Administrators
  • Liczba zawartości

    4653
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Grzes997 w dniu 6 Marzec

Użytkownicy przyznają Grzes997 punkty reputacji!

O Grzes997

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja bym proponował na dzień dobry diagnostykę komputerową, jak ty podczas pracy silnika odłączysz przepływomierz to silnik pracuje w trybie awaryjnym z zapisanymi mapami silnika i możesz w ten sposób część osprzętu odłączyć a silnik będzie pracował bardzo przyzwoicie.
  2. W tym miejscu w zależności od modelu jest wyświetlany bieg na którym jedziesz na luzie powinien być napis N Trip A to jest licznik przebiegu np dzienny czy też od tankowania jak tam chcesz w twoim wypadku 1337 i ten licznik możesz kasować do zera
  3. Napisz po naprawie jak się to skończyło, będzie informacja na przyszłość
  4. Ja bym proponował poszukać w swojej okolicy elektryka samochodowego, niech on sprawdzi instalację, jest możliwość że jakiś kabel się upalił czy coś w ten sposób, może tak być że kupisz cały zestaw części a to nadal nie ruszy, możesz sam sprawdzić połączenia z naciskiem na masy przykręcone do karoserii.
  5. Stawiam na uszczelniacze na zaworach, zaniedbanie tego faktu może prowadzić do zajechania pierścieni tłokowych a głównie zgarniających, temat przerabiałem z Arkosem w mojej starej Zafirze A, trzy podejścia i w końcu się udało tu możesz poczytać i parę tygodni temu w jedno podejście i załatwione w Zafirze B
  6. Ja miałem podobny przypadek w Kia Ceed a usterką okazała się pompa sprzęgła, a dokładnie mocowanie tłoka pompy do pedału, na końcu tłoka jest oczko plastikowe które nakłada się na oś pedału, oczko jest fabrycznie okrągłe a w moim przypadku zrobiła się fasolka a co za tym idzie był dosyć duży luz na pedale sprzęgła, sprzęgło brało na samym końcu a potem już był problem z wysprzęglaniem
  7. Wymień akumulator i po kłopocie
  8. Jechałeś ciągnikiem, czołgiem 😑 nikt na forum nie jest wróżbitą, więc napisz więcej danych czym jechałeś, jaki silnik napędzał ten pojazd i najlepiej dołącz zdjęcie silnika z uszkodzonym elementem.
  9. Warto by sprawdzić układ chłodzenia oleju skrzyni biegów, w moim byłym samochodzie marki Pontiac Sunbird był ten sam problem, okazało się że jeden przewód łączący skrzynię z chłodnicą był zgnieciony co skutecznie ograniczało przepływ oleju
  10. W skrzynce bezpieczników pewnie taki plus znajdziesz na którymś bezpieczniki, a by nie ciąć kabli to ja wpinam się bezpośrednio w bezpiecznik
  11. Twierdziałem w poprzednim poście że skrzyżowanie jest źle oznakowane, starczy namalować ciągła linie i każdy wjeżdża na swój pas potem już jadą jak chcą
  12. W wersji bez klimatyzacji pewnie będzie brakowało mocowania sprężarki i znając życzcie będzie ją można przykręcić
  13. Mamy tam drogę dwupasmową więc każdy wjeżdża na swój pas więc jeśli tam się spotkają dwa pojazdy to albo są winni wspólnie albo jest winny ten co zmienia pas ruchu i moim zdaniem starczyło by tam zrobić parę metrów ciągłej linii tak od skrzyżowania w stronę przejścia i problem był by rozwiązany.
  14. Tak na upartego to pojazd nr 1 przekraczając znak strefy zamieszkałej już znajduje się na drodze ze skrzyżowaniem równorzędnym.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.