Skocz do zawartości

Grzes997

Administrators
  • Liczba zawartości

    4680
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Grzes997 w dniu 16 Styczeń

Użytkownicy przyznają Grzes997 punkty reputacji!

O Grzes997

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdz przekaźnik, bezpiecznik, wiązkę
  2. Myślę że można by to na przekaźnikach zrobić ale może wywalać błąd spalonej żarówki, do zrobienia potrzebne dwa przekaźniki zwierno-rozwierne na każda stronę jeden, do styków normalnie zwartych podłączasz światła postojowe, a napięcie z kierunkowskazu podłaczasz do sterowania przekaźnika, po włączeniu kierunkowskazu przekaźnik będzie rozwierali zwierał styk normanie zwarty co da efekt migania
  3. Zmierz czy przy kole wychodzą jakieś ipulsy z samego czujnika. Podaj maila wyślę ci schemat Astry G
  4. Możesz mieć zimne luty w samym liczniku, trzeba by go wyjąc i sprawdzać i ewentualnie poprawić punkty lutowania.
  5. Bardzo częstym uszkodzeniom ulega lewa piasta koła a raczej sama cewka czujnika kole który jest zintegrowany z piastą, słyszałem że można wymienić sama cewkę o ile ją gdzieś dostaniesz.
  6. Dogrzewacz silnika jedynie sprawdzisz podpinając pod komputer, sam raczej nic nie zrobisz, jest w nim zbyt dużo elementów kontrolujących prace dogrzewacza by można to w łatwy sposób zdiagnozować
  7. Warto by zrobić diagnostykę komputerową silnika i pewnie został zarejestrowany błąd który wyjaśni całą sytuację.
  8. To coś co wywaliłeś to kondensator, ale jak pilot śmiga to ok
  9. Myślę że go nie zaprogramujesz z Twoim autem, w tych pilotach uszkadzały się albo przyciski które można wymienić i czasem robiły się zimne luty namocowaniu koszyka baterii co tez jest do naprawy.
  10. Możesz wymienić ale nie jest to konieczne.
  11. Grzes997

    Kontrolka air bag

    Tę kontrolkę masz w rowerze, a może w hulajnodze 🤔 Kontrolka zgaśnie po skasowaniu błędu.
  12. Czyli gdzieś po drodze znika napięcie a najczęściej dzieje sie to na klemie w miejscu zaciskania kabla z klemą, objawem może być że po dłuższej jeździe klema robi się ciepła.
  13. Sprawdź jeszcze napięcie na samym alternatorze czy jest różnica
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.