Skocz do zawartości

ArKos

Administrators
  • Liczba zawartości

    7246
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 10 Luty

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

O ArKos

  • Tytuł
    Administrator

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Moim zdaniem masz, ponieważ znajdujesz się na drodze głównej. Mylić może bardzo szeroki pas zieleni, jednak wchodzi on w skład drogi głównej i pełni niejako rolę linii ciągłej. Gdyby w tym miejscu nie było pasa zieleni, a miejsce do zawracania wyznaczone przez linie, to co... dalej Caddy miałby pierwszeństwo skoro stoi mu "ustąp" a Ty ZNAJDUJESZ SIĘ na drodze głównej?
  2. To jest MINIMUM DOPUSZCZALNE. Sprawny silnik, gorący, ma ok. 2,5 bara a maksymalne 4 bary robi się przy ok. 2000obr. Jak tulejki poginą albo je pomiażdżą, to pompa oleju nie jest osiowo względem wału i zębatki pompy pracują niewłaściwie. Znam przypadki ich pęknięcia. Jest to wykonalne fizycznie, ale rozrząd wtedy nie jest właściwie ustawiony - prawie nigdy się nie zgadza.
  3. Trzeba zweryfikować wnętrze pompy. Może być konieczność wymiany pokrywy.
  4. Tu widać rozebraną pompę oleju Od wewnętrznej strony pokrywy jest klapka a po odkręceniu jej są koła zębate pompy.
  5. Jest zestaw naprawczy pompy oleju. Ja bym nie odpuścił i doprowadziłbym do tego, że albo zrobią jak mieli zrobić albo płacą fakturę za zrobienie u kogo innego. Powołanie rzeczoznawcy wystarczy. żeby ich udupić.
  6. Absolutnie w ŻADNYM z tych miejsc nie ma być silikonu. Mają być 2 kropki na misce, jak pokrywa boczna łączy się z blokiem i 2 kropki na uszczelce pokrywy zaworów też w miejscu łączenia bocznej z głowicą. Zjebali, zrobili na paproka i tyle. Ja bym tak nie zrobił, bo by mi wstyd było.
  7. Koła zawsze z łańcuchem do wymiany. Dobre wszystko. Jakby dał nowe to nie trzeba silikonu dawać.
  8. Wszystko da się spieprzyć i da się kupić badziewne części.
  9. Jeśli nie weryfikowano stanu popychaczy to one mogą dzwonić. Samo to, że chodzi jak traktor po wymianie, już mi daje do myślenia, bo wygląda to na łańcuch. Kwestia silikonu: w żadnym wypadku. Nowe uszczelki, czyste powierzchnie i tak ma być. Zobacz na naszwj stronie warsztatu - tak ma wyglądać porządnie zrobiony rozrząd
  10. Przyczyn może być 100. Auto do diagnostyki zaprowadzić czyli do mechanika.
  11. www.google.pl I ostrzegam: jeżeli na tym forum umieścisz jeszcze choćby jeden link, masz bana. Nie lubię spamerów, a w każdym poście walisz linkami. Chcesz spamować, spadaj gdzie indziej.
  12. ArKos

    Schemat rozrządu Laguna III

    Mogę podpowiedzieć, że bez blokad nawet nie ma co myśleć. I uważać na kasator luzu międzyzębnego - to koło na wałkach, bo auto nie odpali jak się to rozjedzie.
  13. Czynności są standardowe i analogiczne (poza kilkoma wymienionymi dalej) z manualną skrzynią. - demontaż kół, sworzni wahaczy, końcówek drążków i łączników stabilizatora przy amortyzatorach - odkręcić przednią i tylną łapę skrzyni biegów - przednia na 2 śruby, tylna na 3, wymontować półosie napędowe po uprzednim zabezpieczeniu spływu oleju ze skrzyni (jakiś pojemnik potrzebny) - odkręcić krzyżak kolumny kierownicy na maglu - we wnętrzu pod nogami kierowcy - wymontować akumulator, podstawkę akumulatora, zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia i wypiąć wiązkę do sterowników skrzyni - podwiesić do przedniego pasa chłodnice - odłączyć okablowanie biegnące do pompy wspomagania - 1 przewód masowy od klemy, 1 przewód zasilający z małej skrzynki bezpieczników w komorze, 1 wtyczka za zbiorniczkiem wyrównawczym - odkręcić 6 śrub mocujących przednią ramę (sanki) i zdjąć ją - odkręcić 3 śruby misa olejowa-skrzynia, odkręcić u góry 3 śruby skrzynia-silnik - podlewarować silnik i odkręcić łapę skrzyni - 3 śruby - lekko opuścić zespół napędowy - odkręcić 2 ostatnie śruby boczne silnik-skrzynia - zdjąć skrzynię - odkręcić docisk, zdjąć również tarczę, ocenić stan koła zamachowego - w skrzyni wymontować stary wysprzęglik i zamontować nowy - odpowietrzyć wstępnie na ziemi: odkręcić odpowietrznik, wcisnąć wysprzęglik, zakręcić odpowietrznik, puścić wysprzęglik. Czynność powtarzać do chwili, gdy nie poleci powietrze, pamiętać o uzupełnianiu płynu hamulcowego w zbiorniczku na skrzyni. - zamontować nowy docisk i tarczę, przeprowadzić resztę czynności w odwrotnej kolejności - podłączyć urządzenie diagnostyczne TECH-2 i wykonać programowe odpowietrzenie siłownika sprzęgła - za pomocą TECH-2 wykonać ustawienie punktu styku sprzęgła - wykonać jazdę próbną i jeśli występują niepożądane zjawiska w pracy skrzyni (zmiana biegów) wykonać TECH-2 adaptację skrzyni - ustawić geometrię zawieszenia Czas czynności w warunkach warsztatowych to ok. 6 godzin. Bez diagnoskopu nie da się poprawnie tego wykonać - może palić tarczę sprzęgła lub może się ślizgać, ponieważ niezbędne jest ustawienie punktu styku sprzęgła. Geometria jest niezbędna, żeby auto jechało prosto (demontowana rama przedniego zawieszenia nigdy nie trafi idealnie na swoje miejsce). Cena usługi warsztatowej 650zł (500zł wymiana sprzęgła + 50zł programowanie TECH-2 + 100zł geometria) + części. Link "pomocniczy":
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.