Skocz do zawartości

ArKos

Administrators
  • Postów

    7316
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 12 Września

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

O ArKos

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Od wewnątrz. Trzeba zdjąć tapicerkę.
  2. Serio? Szukałem dosłownie 30 sekund w guglach Fraza "wymiana rozrządu 2,0 16v renault m4r" i grafiki...
  3. Druga sonda powinna w miarę spokojnie stać. Ona analizuje sprawność układu oczyszczania spalin (katalizator) i nie wpływa na regulację składu mieszanki. Od tego jest sonda pierwsza - przed katalizatorem.
  4. 4-pinowe są stosowane w układach z tempomatem, czy to wyłączniki dwusekcyjne. Problem polega na tym, że w starym Kadecie dało się mostkować, bo wszystko było "analogowo". Tu steruje BCM. Zwarcie pinów może nie do końca zadziałać - w Insignii czy Vivaro mi nie zadziałało. Najlepiej OPCOM albo coś ogarniającego Ople, test elementów wykonawczych i zobaczyć, co widzi po wciśnięciu hamulca. Równie dobrze może być uwalony BCM i guzik zobaczy.
  5. ArKos

    Płukanie silnika

    Współczuję klientom. Jako mechanik nie wiem, czy pozwoliłbym w takim warsztacie dopompować w moim aucie powietrza w zapasówce. Bardzo proszę takie radykalne i kontrowersyjne sposoby zostawiać tylko dla siebie i nie proponować tego innym.
  6. Świetny sposób. Może stosuj go tylko u siebie i nie proponuj innym. Lubisz zabijać panewki, turbinę, łańcuch itp? Zabijaj u siebie.
  7. ArKos

    Olej Vectra c 1.9cdti

    Brawo. Pierwszy krok żeby zajebać turbinę. Poza tym producent nie przewiduje stosowania takiego oleju. Branie oleju likwiduje się poprzez naprawę (uszczelniacze zaworów, odma, pierścienie) a nie poprzez motodoktora albo gęste oleje.
  8. Sonda lambda wygląda na uwaloną. P1171 Przekroczona wartość korekt paliwa P1172 Zbyt bogata mieszanka Sprawdzić czy wtryski nie leją, czy filtr powietrza jest drożny, czy ciśnienie paliwa nie jest zbyt wysokie. Jeśli auto miało katalizator wycięty, to zamontować, a jeśli nie był usuwany to sprawdzić, czy się nie wykruszył i nie poleciał do wydechu. W wypadku LPG: skasować błędy, zdjąć klemy akumulatora na noc, na drugi dzień jeździć TYLKO I WYŁĄCZNIE na benzynie. Po ok. 30-40km jeśli błąd nie wystapi, to LPG do dokładnego sprawdzenia i regulacji.
  9. https://allegro.pl/ogloszenie/otwarte-skoda-octavia-2013-1-4-pb-lpg-salon-pl-10182274971 https://allegro.pl/ogloszenie/opel-astra-lpg-niski-przebieg-polskorzana-10193175200 https://allegrolokalnie.pl/oferta/audi-a4-b7-2-0-131-alt-2005-automat-gaz-polski-sal
  10. Zależy od modelu i wyposażenia.
  11. To, że tarcze i klocki zrobiono nie oznacza, że ktoś przeoczył czynność oczyszczenia i nasmarowania prowadnic oraz dokładnego sprawdzenia zacisków. Może tłok być obrośnięty korozją a pod gumą nie widać. Druga sprawa - zbyt krzywo skręcone sanki. Na śrubach da się jeździć po 1cm w każdą stronę.
  12. Średnio mi się chce w to wierzyć. Skoro zmienia kierunek jazdy przy ostrym przyspieszaniu to oznacza, że jedno z kół przesuwa się przód-tył. Zgnite sanki? Na bank coś jest z przednim zawieszeniem kół, nie widzę raczej innej możliwości. Zapieczony zacisk odpada, bo ściągałoby ciągle.
  13. Tuleje wahaczy przednich, sworznie?
  14. Przewód odmy, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.