Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Czyli gdzieś po drodze znika napięcie a najczęściej dzieje sie to na klemie w miejscu zaciskania kabla z klemą, objawem może być że po dłuższej jeździe klema robi się ciepła.
  3. Wcześniejsza
  4. Kurde... leniem obrosłeś, zamierzasz linki spamerskie wrzucać, czy najzwyczajniej jestes trolem? Wiesz co to wyszukiwarka? raz dwa trzy cztery Mogłoby być jeszcze i pięć i sześć i siedem... ale mi sie nie chce. Kiepski start, radzę uważać...
  5. Witam zależy mi na zmniejszeniu zużycia paliwa i znalazłem środek o nazwie ceramizer, niby na rynku jest już długo, ale opinie są poróżnione. Zastanawiam się nad takim dodatkiem do paliwa: https://www.ceramizer.pl/uszlachetniacz-do-paliwa-cp warto to kupić i czy serio jest możliwy jakiś zadowalający efekt? pzdr
  6. Witam. Pojawił się dziwny dzwięk z silnika. Moje pytanko co to może być. Silnik nie bierze oleju. Klepie jak zawory.
  7. witam szukam porady jak wymienić gałkę zmiany biegów w vectra c 6 biegów czy ktoś potrafi mi pomóc nie chciał bym nic uszkodzić
  8. Sprawdź jeszcze napięcie na samym alternatorze czy jest różnica
  9. Witam, vectra przykopca w czasie jazdy na szaro w zakresie obrotów powyżej 2k, Na luzie przy obrotach powyżej 3k czarna plama sadzy na ziemi. Jaki może być tego powód? Błędów brak. płynu nie ubywa.
  10. Sprawdzone i wyczyszczone. Bez zmian.
  11. Witam i zwracam się z prośbą o Wasze opinie. Ravka I gen rok produkcji 1999, 2.0 PB+LPG. W trakcie jazdy zapaliła się kontrolka oleju i silnik stracił moc. Ponownie nie udało się odpalić auta. Odholowane do mechanika i diagnoza to zerwany pasek rozrządu. Został wymieniony, ustawiony, lecz wychodzi brak kompresji na trzech cylindrach-wskazanie ok 5. Jeden pokazuje 13. Pytanie czy możliwe takie uszkodzenia po zerwaniu paska w tym silniku? Kolejne pytanie, czy jest sens ładować się w koszty demontażu głowicy i sprawdzania wszystkiego, czy może lepiej szukać jakieś używki. No i na koniec czy w ogóle warto naprawiać, czy sprzedać jako uszkodzone tak jak stoi?
  12. Niestety ten, który chciałem zakupić został już sprzedany.Ceny regeneracji są od ok. 200 zł do nawet 600 zł - skąd takie różnice cenowe ?Nowa firmy NTY też ok. 200 złCo radzicie:- kupić nową,- kupić regenerowaną (i na którą regenerację się zdecydować
  13. Cześć, Niespodziewanie podczas jazdy pojawił się "check engine" i komunikat "Emisssin garage" a po odpięciu akumulatora i wpięciu ponownie " abgas warkstatt" w golfie plus 1.6 lpg. Samochód zachowuje się bardzo dobrze i nic się nie zmieniło po wyświetleniu tego komunikatu. Jeśli nie wzrosło spalanie to myślę, że coś jest albo z katalizatorem, albo drugą sondą (diagnostyczną). Jedyne to są słyszalne dziwne dźwięki za samochodem na wolnych obrotach przy tłumiku ( coś jakby w środku się czasem poruszało). Może ktoś spotkał się już z takim problemem? Dziękuję.
  14. Cześć, Niespodziewanie podczas jazdy pojawił się "check engine" i komunikat "Emisssin garage" a po odpięciu akumulatora i wpięciu ponownie " abgas warkstatt" w golfie plus 1.6 lpg. Samochód zachowuje się bardzo dobrze i nic się nie zmieniło po wyświetleniu tego komunikatu. Jedyne to są słyszalne dziwne dźwięki za samochodem na wolnych obrotach przy tłumiku ( coś jakby w środku się czasem poruszało). Może ktoś spotkał się już z takim problemem? Dziękuję.
  15. Witam. Warto stosować dodatki do paliwa celem czyszczenia wtrysków? Dają coś czy to tylko placebo?
  16. Akumulator nowy, masę sprawdzę w sobotę.
  17. Dobra, lecisz leszczu... 5 postów i 5 linków. Bajo
  18. Pojedź z tym najlepiej do mechanika, ja miałam taką awarię i poczytałam o tym na blogu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx okazało się, że jakbym pojechała dzień później, auto mogłoby już nie odpalić
  19. Mam możliwość zakupienia nowej maglownicy firmy Spidan w dobrej cenie. Czy warto zdecydować się na tego producenta ?
  20. Mi w oplu zafira po regeneracji swojej maglownicy wytrzymała 1.5 roku i cieknie
  21. Po kapitalnym remoncie auta (remont silnika, wymiana osprzętu i elementów amortyzacji, w tym również końcówek drążków kierowniczych) pojechałem na ustawienie zbieżności. Mechanik stwierdził, że wymiany wymaga maglownica. W czasie jazdy rzeczywiście zauważalne były stuki przy przejazdach np. przez tory kolejowe/tramwajowe i przy prędkości ok. 90 km/h również je się odczuwało. Zastanawiam się czy kupić używkę ? Czy może regenerowaną? A jeśli nową to jakich producentów są godne uwagi ? Co sądzicie o: - Spidan, - NTY - GT-Bergmann - Maxgear - Qualite Parties Który z tych producentów ma dobrą renomę ?
  22. Ok, po dogłębnych poszukiwaniach wygląda na to, że czujnik podłączony jest do ecu dalej can do bcm i z bcm-a na tylną lampę. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.