Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Ranne kłopoty występują od około 2 miesięcy, jeżdżąc po mieście nie wyskakują żadne błędy, jedynie w ostatni weekend na trasie zapaliła się kontrolka z nieprawidłową emisją spalin (błąd P0170), błąd skasowany i póki co nic nie wyskakuje, poranny rozruch cały czas z kłopotami z pierwszego postu.
  3. Ja bym proponował na dzień dobry diagnostykę komputerową, jak ty podczas pracy silnika odłączysz przepływomierz to silnik pracuje w trybie awaryjnym z zapisanymi mapami silnika i możesz w ten sposób część osprzętu odłączyć a silnik będzie pracował bardzo przyzwoicie.
  4. Ostatni tydzień
  5. Witam, najprawdopodobniej wysiada, bądź wysiadł mi przepływomierz (auto po odpaleniu rano, przez jakieś 15-20 sekund bardzo nierówno pracuje, można powiedzieć jak traktor, przy odpiętym przepływomierzu problemu nie ma). No i mam pytanko, ryzykować i kupić zamiennik (może poleci ktoś sprawdzonej firmy) czy lepiej się nie bawić i kupić oryginał (różnica ok 300zł), czytałem że z tymi zamiennikami to różnie bywa...
  6. i jaki olej użyłeś?? Pewnie już po kolejnej wymianie od tego postu. Na przyszłość jak masz problem z doborem oleju to możesz skorzystać np z lubematch
  7. W tym miejscu w zależności od modelu jest wyświetlany bieg na którym jedziesz na luzie powinien być napis N Trip A to jest licznik przebiegu np dzienny czy też od tankowania jak tam chcesz w twoim wypadku 1337 i ten licznik możesz kasować do zera
  8. Nie wyobrażam sobie samochodu bez klimy, tym bardziej tak jak teraz, gdy temperatury sięgają ponad 30 stopni..
  9. I co, wyjaśnił się ten temat już?
  10. Ja ostatnio wymieniłem sprzęgło razem z dwumasą, za komplet zapłaciłem ok. 2000 zł i powiem szczerze, że dużej różnicy w jeździe to nie widzę hehe
  11. Cześć. 

    Czy ktoś z was jeździ na oponach Dębica Navigator:  https://www.sklepopon.com/model-opony/debica-navigator-2 i podzieli się opinią? 

  12. I cały czas NIC Zapomniałem o tym dlatego piszę teraz. Na wyświetlaczu przy zegarach pojawiło się coś czego nie było wcześniej. Mam na myśli składający się w jakby kwadratów napis: "LLO" w pionie i do tego "TRIP A". Z tego co mi się wydaje nie było tego wcześniej. Dołączam foto. Czy ktoś się orientuje co oznacza to: "LLO"???
  13. Wcześniejsza
  14. Jakie są koszty wymiany uszczelniaczy których mogę się spodziewać?
  15. Postaram się jednak "walka" nadal trwa...
  16. Napisz po naprawie jak się to skończyło, będzie informacja na przyszłość
  17. Dzięki za podpowiedź. Właśnie od wczoraj podjąłem działania w tym kierunku. Jeszcze raz dziękuję za wskazówkę.
  18. Ja bym proponował poszukać w swojej okolicy elektryka samochodowego, niech on sprawdzi instalację, jest możliwość że jakiś kabel się upalił czy coś w ten sposób, może tak być że kupisz cały zestaw części a to nadal nie ruszy, możesz sam sprawdzić połączenia z naciskiem na masy przykręcone do karoserii.
  19. Stawiam na uszczelniacze na zaworach, zaniedbanie tego faktu może prowadzić do zajechania pierścieni tłokowych a głównie zgarniających, temat przerabiałem z Arkosem w mojej starej Zafirze A, trzy podejścia i w końcu się udało tu możesz poczytać i parę tygodni temu w jedno podejście i załatwione w Zafirze B
  20. Witam, Mam pewien problem z swoim Peugeotem. Na początek przedstawię pacjenta. Jest to 308 z silnikiem 1.6 VTi 120 KM. Samochód z 2007 r z aktualnym przebiegiem 90 tys. Km. Nie tak dawno miałem problem z katalizatorem (niska sprawność), którego wymieniłem jednocześnie pozbywając się złośliwego checka. Niestety ostatnio zaobserwowałem, że mój Peugeot lubi zakopcić podczas ruszania po dłuższym postoju np. na światłach. Dym który się wydobywa jest koloru białego, nie jest on ciągły. Samochód po dodaniu gazu puści taką chmurkę i tyle. Silnik pracuje bez zarzutu, podczas jazdy jakiekolwiek dymienie nie ma miejsca. Dodam, że problem nie ma miejsca na zimnym silniku. Zużycie oleju w moim samochodzie wynosi ok 350-500 ml / 1000km w zależności od stylu jazdy (przy większych obrotach zużycie jest większe) – podobno te silniki tak mają. Poziomu płynu chłodzącego nie ubywa. Olej dolewany na bieżąco oraz wymieniony przeze mnie po zakupie oraz po 10 tys. Brak aktualnych kodów błędów (Kilka miesięcy temu po dłuższej jeździe autostradą wyskoczył błąd P0011 oraz P0054, jednak myśląc że to może jednorazowy błąd pomiaru skasowałem go i już się nie powtórzył. Teraz zastanawiam się czy może mogłoby mieć to coś wspólnego). Proszę bardzo o poradę co może być przyczyną takiego dymienia. Uszczelniacze, pierścienie… a może zupełnie coś innego?
  21. Dotyczy: Mitsubishi Colt 1,5 benzyna, 2006 rok, wersja Sport, 5 drzwi (anglik). Witam. Jak się okazuje miałem luźną jedną z klem przy akumulatorze i najprawdopodobniej wczoraj przy rozruchu silnika doszło w wyniku tego do zwarcia. Po przekluczeniu kluczyka w stacyjce i próbie uruchomienia zdaje się, że coś jakby strzeliło i auto "zgubiło" zupełnie prąd. Nie paliły się żadne kontrolki , po prostu zero prądu w całym aucie. Poniosłem maskę i poruszałem klemami, przy czym jedna z nich była bardzo luźna i brakowało przy niej śruby mocującej. Była po prostu tylko nałożona. Po tym zabiegu prąd powrócił i rozrusznik kręci normalnie, ale auto nie odpala. Załatwiłem wizytę mechanika, który sprawdził bezpieczniki i podpiął auto pod komputer. Poniżej diagnoza i przepraszam ale będzie to mój mało pewnie profesjonalny opis: - w wyniku awarii uszkodzony został jakiś moduł elektroniczny, przez co kluczyk nie komunikuje się z immobilajzerem, - z tego co pamiętam na komputerze diagnostycznym pojawia się (powraca) błąd B. Proponowane przez w/w mechanika rozwiązanie (naprawa): - wymiana kompletu: kluczyków, stacyjki, zegarów i jakiegoś modułu chyba współpracującego ze silnikiem, - wszystkie elementy mają koniecznie pochodzić z jednego auta, aby pasowały do siebie i wspomniany moduł ma posiadać te same numery, aby również uniknąć błędu i aby wszystko do siebie pasowało. W zasadzie jak widać niemal wcale się na tym nie znam dlatego postanowiłem szukać pomocy tutaj. Z góry bardzo dziękuję za wszelkie sugestie oraz podpowiedzi. Pozdrawiam.
  22. Przejrzałem się dziś pedałowi sprzęgła na pewno do zrobienia jest tulejka pedału sprzęgła w miejscu mocowania linki. Chyba jest wywalona na amen przez co duży luz jest na samym mocowaniu linki. Nie znalazłem w necie oryginału, pojadę później do castoramy będę szukał czegoś podobnego najwyżej dotnę pod wymiar. Fakt, luz ten poniekąd trochę oszukuje czujnik położenia sprzęgła, chyba że jeszcze ma jakąś tolerancję na taki luz. Zobaczymy jak wymienie
  23. Tak miałem ten sam przypadek u mnie jeszcze dodatkowo doszło skrzypienie po naciśnięciu pedału.
  24. Ja miałem podobny przypadek w Kia Ceed a usterką okazała się pompa sprzęgła, a dokładnie mocowanie tłoka pompy do pedału, na końcu tłoka jest oczko plastikowe które nakłada się na oś pedału, oczko jest fabrycznie okrągłe a w moim przypadku zrobiła się fasolka a co za tym idzie był dosyć duży luz na pedale sprzęgła, sprzęgło brało na samym końcu a potem już był problem z wysprzęglaniem
  25. Jak znam życie, to nigdy nie wymieniano płynu w wysprzęgliku. Przepompować czystym płynem na zasadzie odpowietrzenia sprzęgła i zobaczyć.
  26. Hey Zwracam się do Was z pytaniem, posiadam Kia Sorento I JC 2.5 140KM z 2005r. Auto posiadam już 9 lat, przebieg na chwilę obecną to około 130 tys km głównie po mieście. Auto posiada manualną skrzynię biegów. Od dłuższego czasu obserwuje, że pedał sprzęgła zaczyna brać tuż przed samym końcem (przy podłodze ok. 1.5 cm) na wcześniejszych wysokościach nie czuć po wciśnięciu żadnego oporu. Biegi wchodzą bez żadnego kłopotu, auto się nie ślizga, nie drży - jedynie mały dyskomforcik to te niskie branie. Oczywiście pedał wraca normalnie do swojego położenia nie ma z tym problemów. Czy Waszym zdaniem jest to już kończące się sprzęgło czy pomoże sama regulacja skoku pedału sprzęgła Wiem, że bez zwalenia skrzyni to wróżenie z fusów.
  27. Witam wszystkich Może znajdzie się ktoś mądry i coś mi podpowie bo opadam z sił. Po krótce sytuacja jest taka: Początek Wszystko zaczęło się od cieknącego oleju i ropy. Okazało się , że silnik był od góry uszczelniany przez poprzedniego właściciela silikonem bez wymieniania uszczelek. Bardzo szybko i niestety kosztownie problem został usunięty(nowe uszczelki, króćce do listw wtryskowych itp. do tego czyszczenie wszystkiego co tylko się dało- swoją drogą warsztat się postarał)..... na chwilę. Po kilku dniach znowu plama pod autem ale tym razem tylko ropa. Tu problem był łatwiejszy do usunięcia bo przewody wysokiego ciśnienia , szybka wymiana. Tydzień później przeciek na jednym z króćców od listwy i też nie obyło się bez rozkładania od góry. Myślałem , że już wszystko cacy i ..... po odjechaniu kilometra od warsztatu komunikat Exhaust Workshop zaraz za nim zapalil sie samochodzik ESP a razem z nim skrzynia zaczela bardzo twardo zmieniac biegi. Do tego od czasu do czasu wlacza sie tryb skrzyni z podswietlonymi wszystkimi literami na wyswietlaczu. Dodam , że przed jakimkolwiek grzebaniem bo zacząłem od wymiany oleju totalnie nic się nie działo a nawet jak na swój wiek wszystko działało wręcz idealnie. Dopiero po ostatnim rozkłądaniu Do tego najprawdopodobniej do wymiany jest aku rozruchowy bo bywa tak , że nawet po dłuższej jeździe z nienacka znika prąd i trzeba odpalać awaryjnie albo jeździ się tydzień dwa i nic się nie dzieje. Powoli zaczynam tracić cierpliwość i chęci. Może ktoś ma jakieś rozsądne sugestie lub pomysły. Dzień kolejny: Czesc problemow sie rozwiazala. Panowie nie skasowali bledow po zlozeniu po naprawie. Akumulator tez wymienilem. Niestety wraca kontrolka poslizgu i podswietlone wszystkie literki skrzyni biegow. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu przez chwile jest spokoj i potem znow to samo. Moze ktos moze polecic kogos w Gdansku kto sie na tym zna? I kolejny: ...no i po kolejnych 30km wrócił Exhaust workshop. Pomóżcie prosze bo tracę już nadzieje.....
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.