Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Ostatni tydzień
  2. Również do siebie kupiłem komplet nowy - różnica niewielka, ale mam fakturę, gwarancję również przy sprzedazy auta dodatkowy atut.
  3. Ja stawiałbym na wymianę na nowe.
  4. Napiszę bo może komuś się przyda. W moim focusie pojawił się ostatnio błąd parktronika, ogólnie to moment w którym człowiek stwierdza, że przez elektronikę czy inne dodatki typu kamera cofania stał się inwalidą podczas manewrów autem. Ale do rzeczy Błąd B1B38, wyczytane forscanem, który to czujnik bo są 3 na stronę. Oczywiście wykluczyć można było zewnętrzny ale są jeszcze dwa pozostałe. A więc bo zrzuceniu zderzaka bo dostęp fatalny, czujnik wewnętrzny to ten najbliżej zbliżony ramki. Ten środkowy też jest zczytywany jako wewnętrzny ale gdy jest wadliwy pojawią się wtedy 2 błędy (czujnik
  5. Wcześniejsza
  6. Spoko instalację mogę sprawdzić, ale do tego przydał by się jakiś schemat albo chociaż opis które kostki sprawdzać. Na razie zostały spsikane kontaktem wszystkie wtyczki pod maską i w skrzynce UEC a także połączenia pod słupkiem ,,A" . Ja niestety żadnej rozpiski kabli ani kostek nie posiadam.
  7. silvo44

    Rejestracja auta

    Może zostać tylko wtedy gdy auto jest z tego samego powiatu. maja sie przepisy zmienić w tym temacie ale na razie cisza..
  8. Normalnie dostajesz kopa :) a tak poważnie to silnik pracuje z inna charakterystyką szybciej reaguje na pedał gazu i to jest w podstawowej wersji, w wersji rozszerzonej aktywuje się IDS+ czyli utwardzi się zawieszenie o ile takie jest w samochodzie
  9. Sprawdź instalacje elektryczną tych urządzeń, to że wymieniłeś konektory nie znaczy że gdzieś na kablu nie może być jakiegoś problemu, więc miernik i sprawdzaj przejścia między kostkami pedału a sterownikiem i sterownikiem a przepustnicą, jeśli tam będzie wszystko ok może być uwalony sam sterownik silnika.
  10. Na początek witam jest to pierwszy post.Pomoże ktoś gdzie szukać przyczyny? Vectra C silnik Z32SE. Od prawie miesiąca walczę z pedałem gazu, przerabiam już trzeci i ręce mi opadają. Dziś dobrze, że stało się to pod domem bo reakcja na gaz już zero. Była czyszczona przepustnica razem z potenciometrem wszystkie pedały gazu tak samo, wszystko czyste i wolne od oleju a problem nie znika. Dodatkowo dzisiaj zmieniłem konektory w kostce bo była lutowana i dalej nic. Witki już opadają. Op com pokazuje takie wartości dla pedału gazu i takie błędy.
  11. Zależy od modelu i wyposażenia.
  12. Problem rozwiazany miesiąc temu:D Generalnie problem byl z gazem. Silnik wymienialem u znajomego ktory zrobil to po kosztach i jak widac z gazem mu nie wyszlo. Rozejrzalem sie troche i zobaczylem kilka kostek i wezykow nie dopietych. Dodatkowo odpowietrzylem uklad po mojemu mimo iz samochod sam sie niby odpowietrza. Zlapalem w rączki ksiazke od vectry b i wyczytalem ze slabe ogrzewanie moze byc wynikiem nie odpowietezenia ukladu nagrzewnicy tak jak ktos pisal wyzej. Dodam ze plukanka ukladu chlodniczego dodala troche "ciepla". Wiec również wiersja z zakamienionym ukladem moze byc
  13. Jak w tytule. Co się dzieje po wciśnięciu przycisku sport?
  14. Grzes997

    lusterka

    Kolego bardzo wymowny post "brak reakcji lusterka" może byś tak opisał o jakie reakcje chodzi, nie grzeje, brak regulacji a może nic w nim nie widać
  15. Tak jak kolega wyżej pisał, może być zapowietrzony układ chłodzenia, nie wiem czy ten termostat został wymieniony ale to jest łatwo sprawdzić czy sama chłodnica jest ciepła, przyczyny jakie mogą być to w/w głowica lub uszczelka, korek zbiornika wyrównawczego w którym są zaworki i jeśli one są zapchane to układ może się sam nie odpowietrzy.
  16. W opisanych przez Ciebie pozycjach P/N silnik pracuje na wolnych obrotach i nic go nie obciąża, na pozostałych biegach silnik delikatnie powinien dźwignąć obroty by nie zgasł bo juz jest obciążenie, ja bym szukał przyczyny w obudowie przepustnicy a dokładnie silnik krokowy, sprawdzić wszystkie otwory powietrzne w obudowie przepustnicy.
  17. Mnie to wygląda na fragment pękniętej sprężyny, czyli sprężyny do wymiany.
  18. Witam, gdy próbowałam wyjechac samochodem z parkingu uslyszalam bardzo glosny dzwiek jakby cos ocieralo o koło. Zalaczam zdjecie czesci, ktora znalazlam przy kole. Czy ktos ma pojecie co to moze byc? Czy wystarczy wymienić koło czy to coś powazniejszego?
  19. To, że tarcze i klocki zrobiono nie oznacza, że ktoś przeoczył czynność oczyszczenia i nasmarowania prowadnic oraz dokładnego sprawdzenia zacisków. Może tłok być obrośnięty korozją a pod gumą nie widać. Druga sprawa - zbyt krzywo skręcone sanki. Na śrubach da się jeździć po 1cm w każdą stronę.
  20. Witam, Jestem posiadaczem pojazdu Opel Kadett E silnik C16NZ, skrzynia automatyczna 3-biegowa (pozycje na wybieraku: P, N, R, D, 2, 1). Borykam się z problemem nie równych obrotów na pozycji P/N. Najpierw napiszę co zostało zrobione do tej pory: Przeprowadziłem remont silnika (nowe: pierścienie, zawory, prowadnice, popychacze hydrauliczne, dźwigienki, wałek rozrządu, aparat zapłonowy z modułem), (obróbce zostały poddane gniazda zaworowe, tuleje cylindrów były w normie - były tylko honowane). Założyłem nowe przewody paliwowe (nowa: pompa paliwa, cała kompletna przepustnic
  21. przewód odmy czyli odpowietrzenie komory silnika ściskając z dwóch stron pociągnij powinien zejść
  22. nie wiem kolego co to jest Vika B ale wracając do tematu to że nie masz ogrzewania to może być zakamieniona lub zapowietrzona nagrzewnica ,niektóre samochody trzeba odpowietrzyć nagrzewnicę bo sama się nie odpowietrzy natomiast nadmierne grzanie to możesz mieć problem z uszczelką pod głowicą bądź co gorsza z samą głowicą
  23. ściąga cały czas nawet jak puszczę na luz a przy ostrym przyspieszaniu się nasila hamulce świeżo zrobione komplet tarcze klocki przód tył wymienione sprzęgło czyli wózek był zdjęty wózek i podłoga mocowania w jak najlepszym porządku nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale jeszcze chodzi mi po głowie zawieszenie silnika czyli poduszki ,co prawda są całe ale czy przypadkiem nie straciły swojej sztywności a co za tym idzie w pewnym stopniu silnik ze skrzynią miał by ewentualnie możliwość w jakimś stopniu zmianę położenia
  24. Średnio mi się chce w to wierzyć. Skoro zmienia kierunek jazdy przy ostrym przyspieszaniu to oznacza, że jedno z kół przesuwa się przód-tył. Zgnite sanki? Na bank coś jest z przednim zawieszeniem kół, nie widzę raczej innej możliwości. Zapieczony zacisk odpada, bo ściągałoby ciągle.
  25. Tuleje wahaczy przednich, sworznie?
  26. Dzień dobry od pewnego czasu mam problem z moją vectrą a mianowicie ściąga na prawo wczoraj byłem na diagnostyce ,ustawione wszystko co możliwe czyli geometria i zbieżność obu osi ,kąty są w normie opony ok. koła wyważone luzów brak a problem pozostał. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł lub się spotkał z takim objawem proszę o informację dodam jeszcze bo to może kogoś naprowadzić na trop ,podczas gwałtownego przyspieszania na pierwszym ,drugim biegu gdzie są przekazywane duże siły na koła wyraźnie czuć jak kierownica sama się skręca w prawo. Za wszystkie informacje z góry dziękuj
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.