Skocz do zawartości

Remont generalny(mały) opel astra f 1.6 16v


Gość asterka_gsi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość asterka_gsi

parametrów wałków, głowic ogolnie wszystko co sie wiaze z silnikami

 

NIE wiem moze by tez wziażć komputer od tej corsy kurcze tylko wszystko wiąże sie z tym ze nie mam mozliwosci nieczego zobaczyc przymierzyc(kupuje przez znajomego znajdujacego sie w niemcowni) :-|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 miesięcy temu...
Gość asterka_gsi

Panowie mam szybkie pytanie

odnosnie głowicy a dokladnie mowiac czy sruby służace do przykrecenia jej trzymaja sie tylko na gwincie który jest w bloku silnika czy moze równiez sama głowica posiada gwint?mam nadzieje ze zrozumieliscie o co mi chodzi :crazy:

Problem dotyczy tego ze przy odkrecaniu srub owej głowiczki w jednej ze srub oderwał sie łepek. Teraz w zaden sposob nasadka tego nie chwyta.Wpadłem na pomysł aby całkowicie zeszlifowac ten lepek i w ten sposob zdjac głowice.a nastepnie kluyczem hydraulicznym bez problemu powinienem wykrecic ta szpilke...

 

oczywiscie problem dotyczy silnika x16xel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy sruby służace do przykrecenia jej trzymaja sie tylko na gwincie który jest w bloku silnika czy moze równiez sama głowica posiada gwint?

Gwint jest tylko w bloku silnika.

 

17918448264dd00da123758.jpg

 

Wpadłem na pomysł aby całkowicie zeszlifowac ten lepek i w ten sposob zdjac głowice.a nastepnie kluyczem hydraulicznym bez problemu powinienem wykrecic ta szpilke...

Lepiej całkowicie pozbyć się łba śruby, zdjąć głowicę, dospawać coś do śruby sterczącej z bloku i wykręcić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość asterka_gsi

aha dzieki Panowie :-)

nie byłem pewny bo moje stare jak i nowe sruby maja gwint na całej długości...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Jesli mialy pelny gwint to ori napewno nie byly i dlatego

 

oderwał sie łepek

 

W glowicy nie moze byc gwintu dla sruby bo niemozliwe byloby jej dokrecenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość fraglesiak

asterka_gsi, ciekawe ja również nie spotkałem takich śrub zarówno w motorach 2,0 jak i mniejszych. ale 16-ki w 1,6 jeszcze nie rozbierałem sam wiec nie wiem natomiast 8v wsie jak pokazał Arkos w 16-ce 2,0 również... Dziwne to to... daj jakis symbol katalogowy tych śrub czy cuś... :-|:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania