Gość asterka_gsi Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 parametrów wałków, głowic ogolnie wszystko co sie wiaze z silnikami NIE wiem moze by tez wziażć komputer od tej corsy kurcze tylko wszystko wiąże sie z tym ze nie mam mozliwosci nieczego zobaczyc przymierzyc(kupuje przez znajomego znajdujacego sie w niemcowni)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-8544 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Bardzo ciężko o takie dane. Co udało mi się znaleźć to coś takiego: http://img363.imageshack.us/f/scanimage002rg1.jpg/ http://img363.imageshack.us/f/scanimage003zj6.jpg/   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-8545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterka_gsi Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Panowie mam szybkie pytanie odnosnie głowicy a dokladnie mowiac czy sruby służace do przykrecenia jej trzymaja sie tylko na gwincie który jest w bloku silnika czy moze równiez sama głowica posiada gwint?mam nadzieje ze zrozumieliscie o co mi chodzi Problem dotyczy tego ze przy odkrecaniu srub owej głowiczki w jednej ze srub oderwał sie łepek. Teraz w zaden sposob nasadka tego nie chwyta.Wpadłem na pomysł aby całkowicie zeszlifowac ten lepek i w ten sposob zdjac głowice.a nastepnie kluyczem hydraulicznym bez problemu powinienem wykrecic ta szpilke... oczywiscie problem dotyczy silnika x16xel   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-12259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 czy sruby służace do przykrecenia jej trzymaja sie tylko na gwincie który jest w bloku silnika czy moze równiez sama głowica posiada gwint? Gwint jest tylko w bloku silnika. Wpadłem na pomysł aby całkowicie zeszlifowac ten lepek i w ten sposob zdjac głowice.a nastepnie kluyczem hydraulicznym bez problemu powinienem wykrecic ta szpilke... Lepiej całkowicie pozbyć się łba śruby, zdjąć głowicę, dospawać coś do śruby sterczącej z bloku i wykręcić.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-12260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Potwierdzam to co napisał Arek   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-12261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterka_gsi Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 aha dzieki Panowie nie byłem pewny bo moje stare jak i nowe sruby maja gwint na całej długości...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-12265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 moje stare jak i nowe sruby maja gwint na całej długości... Nie wierzę. Nie spotkałem nigdy takich śrub, a głowic oplowskich dość sporo się nazdejmowałem i nazakładałem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-12266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterka_gsi Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 podesle foty ale pozniej nowe sruby mam erlinga a stare to nie wiem ale raczej ori   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-12269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Jesli mialy pelny gwint to ori napewno nie byly i dlatego oderwał sie łepek W glowicy nie moze byc gwintu dla sruby bo niemozliwe byloby jej dokrecenie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-12276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fraglesiak Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 asterka_gsi, ciekawe ja również nie spotkałem takich śrub zarówno w motorach 2,0 jak i mniejszych. ale 16-ki w 1,6 jeszcze nie rozbierałem sam wiec nie wiem natomiast 8v wsie jak pokazał Arkos w 16-ce 2,0 również... Dziwne to to... daj jakis symbol katalogowy tych śrub czy cuś... Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/4/#findComment-15234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się