Skocz do zawartości

Auto po zatankowaniu do pełna nie odpala.


Gość longin1983

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość longin1983

Dziękuję bardzo. Pytam bo nie chcę psikusa sobie zrobić :D

 

[ Dodano: 2015-11-03, 22:17 ]

A miernikiem jak sprawdzić ? Chodzi mi w jakiej pozycji pokrętło?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miernikiem jak sprawdzić ? Chodzi mi w jakiej pozycji pokrętło?

 

takie " V " czyli volty zakres 20V czarny przewód do masy czerwonym mierzysz i w gnieździe po wyjęciu przekaźnika na jednym pinie na bank jest napięcie teraz dokładnie nie pamiętam czy to 30 czy 87, przy samej pompie mierzysz kablami w kostce nie że czarne do karoserii tylko w kostce.

 

Starczy na dziś tej wiedzy :lol::lol::lol: bo nie ogarniesz :lol::lol::lol::lol:

 

jeszcze jedno, jak nie masz miernika to znajdziesz gdzieś kawałek kabla najlepiej dwa i żarówkę i to jest najlepsze urządzenie do szukania napięcia w samochodzie ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość longin1983

Mam i miernik i woltomierz i zalutowaną probówkę z przewodem.

 

[ Dodano: 2015-11-04, 07:17 ]

No arkos napisał że są dwa grubsze przewody to znajdę. Jeszcze raz bardzo dziękuję za cierpliwość :D

 

Pompę słychać. W gniezdzie od przekaznika jest 12v na wtyczce od pompy też 12v. Aż bulgocze w baku. Próbowałem z mostkiem odpalic ale bateria zdechła. Zabrałem aku do ładowania. Za parę godzin mam zamiar atakować znowu. Jakieś pomysły co to może być?

I co teraz za czynność powinienem wykonać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy Ci z mostkiem zapali, jeśli tak to możesz mieć przekaźnik uszkodzony, lub samo sterowanie przekaźnika, które już idzie z samego ECU a komendę do podania napięcia na przekaźnik jest odpowiedzialny o ile pamiętam czujnik na wale.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość longin1983

No tak to rozumiem. Jak nie zapali to pompa lub filtr. A jak zapali to czujnik wału lub przekaznik. Wymiana czujnika skomplikowana? I jak sprawdzić przekaznik czy jest ok?

 

[ Dodano: 2015-11-04, 10:54 ]

Przypomnialem sobie ze go (przekaznik) slychac po przekreceniu kluczyka. Czyli z ecu nie dostaje sygnalu tak? Czyli jesli na zwartym odpali a przekaznik ok. To 100% czujnik wału. Podstawowe pytanie czy bez kanalu go wymienie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania