Skocz do zawartości

Auto po zatankowaniu do pełna nie odpala.


Gość longin1983

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po tygodniowym postoju odpaliłem bezproblemowo auto i pojechałem na stację shela ze 300metrów zatankować autko do pełna. Wyszło trochę ponad 60l i wlałem dodatek do benzyny STP.

Wsiadam uchachany :D z pełnego zbiornika kręcę a tu dupa :-( chechłam i nic. Pompę słychać.

Przy kręceniu i chyba słabym akumulatorze podnosi mi sie wskazówka od prędkościomierza a opada od poziomu paliwa, przestaję krecić i mruga mi check (czytałem że to problem imo)

Na kablach aż szarpie auto i smierdzi wachą. Zaobserwowałem też że kapie mi paliwo na połączeniu plastikowego wlewu z gumową rurką pomiędzy wahaczami.

Pomyślałem że może wachy za wiele zalałem bo ponad 60L to sciągłem trochę i teraz jest mniej niż 60L. Ma ktoś pomysł? Obciach był jak trza i 2 osoby uciekły z pod dystrybutora bez tankowania :P Zakończyło się lawetą i słoną zapłatą za te 300 metrów :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość longin1983

Mrugał bo aku na zdechu. Przepraszam za język laika:D. Iskra jest. Jak odkręciłem czarną okrągłą obudowę z napisem GM i wlałem korek paliwa to auto odpaliło przez chwile. Wydaje mi się ze jak kręcę a później patrze to na przepustnicy (okrągła blaszka w środku) jest sucha. Pompę słychać.

 

[ Dodano: 2015-11-01, 15:46 ]

dscf8881_min.jpg Odkręciłem tą blaszkęto trochę sykło i trochę paliwa pociekło.

5169508374_min.jpg Tą całą część się wymienia czy tylko tą część z kostką?

 

[ Dodano: 2015-11-01, 15:49 ]

Jak to posprawdzać bo już głupieję :/

 

[ Dodano: 2015-11-01, 15:50 ]

Aaaa bym zapomniał błędów brak.

 

[ Dodano: 2015-11-01, 15:56 ]

Reasumując mam wtrysk odkryty ktoś przekręca stacyjkę a ja patrze czy polecieć mgiełka? Nie leci paliwko to co dalej? Czy przy uszkodzonym wtrysku może być tak ze paliwo nie poleci a pompa jest sprawna? Zastanawia mnie kapanie paliwa na połączeniu węży koło zbiornika paliwa. Ale stawiam na to że przez wlanie tego dodatku czyszczącego i to że nigdy nie tankowałem na full.

 

[ Dodano: 2015-11-01, 17:22 ]

Wiedz tak. Wtryskiwacz nie podaje paliwa. Słychać pod maską chyba przekaznik i jeszcze jakiś dzwięk. Ale nie słychać z tyłu pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz to co pisał Grześ - to że słychać pompę nie oznacza, że podaje paliwo. Zdejmij wężyk którym dochodzi paliwo do monowtrysku. Jak w momencie kręcenia poleci paliwo to pompa podaje a jak nie poleci to zerknij jeszcze do filtra paliwa może być przytkany i dlatego nie pojawia się paliwo w zespole wtryskiwacza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji wcześniej przy takim monowtrysku grzebać, ale wg mnie górny to zasilający a dony powrotny. Nawet jak się pomylisz i za zasilający weźmiesz powrotny to nic się nie stanie - zwyczajnie z przewodu nie będzie leciało paliwo. Jak nie wiesz który jest zasilający spr na obu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość longin1983

Nie leci :/ Nie mogę znaleść filtra paliwa. Szukałem po stronie pasażera za tylnim kołem przy zbiorniku filtra paliwa :/ I druga sprawa jak wyciągnąć pompę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania