Grzes997 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Objawem przestawienia rozrządu może być nie równa praca na jałowych problemy podczas jazdy szarpania silnika etc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Albo muł.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Albo muł. to jest efekt podobny do jazdy z lekko zaciągniętym hamulcem ręcznym   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 No dokładnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekx Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 dziekuje wam jutro ide posprawdzac na znakach czy wszystko sie zgadza bo mam takie podejrzenie ze moze to rozrząd bo wszystko powymieniane swiece kable kopolka palec zrobiona diagnoza nic nie wykazala oprocz zarejestrowania przez sterownik sygnalu z lambdy jako mieszanka uboga diagnosta powiedzial ze lambda sprawna ze sterownik gazu widziją poprawnie dzialającą a sterownik wtrysku widzi jako sygnal mieszanki ubogiej posprawdzalem wszystkie napięcia plusy oraz plus po stacyjce na sterowniku wszystkie minusy oraz połączenie z lambdą wszystko jest ok a silnik na wolnych chodzi jakby nierowno moim zdaniem jest za slaby jak na 1,8 no i co najwazniejsze trzesie mi budą na wolnych az kierownica sie telepie szystko jest niby ok silnik ok poduszki ok a jednak telepie na wolnych obrotach mialem tez sprawdzone cisnienie na cylindrach i wyszlo takie od pierwszego podaje 11,5 12 11,5 12 takze 1szy i 3ci maja mniejsze ale ponos to nie moze miec wplywu na takie telepanie co o tym myslicie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 diagnoza nic nie wykazala oprocz zarejestrowania przez sterownik sygnalu z lambdy jako mieszanka uboga diagnosta powiedzial ze lambda sprawna ze sterownik gazu widziją poprawnie dzialającą a sterownik wtrysku widzi jako sygnal mieszanki ubogiej To mi się nie podoba, jak sterownik gazu może widzieć poprawnie działającą sondę jeśli gaz jest wyregulowany na ubogą mieszankę to sterownik silnika usiłuje to zmienić na bogata bo do tego jest stworzony jeśli nie potrafi tego zrobić sterownik zaczyna szaleć na benzynie, trochę teorii jak sonda wykryje ubogą mieszankę wydłuża czas wtrysku paliwa do takiego stopnia by lambda była ok jeśli nie potrafi tego zrobić próbuje do skutku czyli praktycznie otwiera wtryski benzyny na max co skutkuje chckiem długotrwała jazda z takimi ustawieniami objawia się zalewaniem na benzynie co może skutkować takimi objawami jakie masz a wszystkiemu jest winny sterownik silnika gdyż on zapamiętuje pewne ustawienia. Sumując lambda na benzynie musi być jak fabryka przykazała a do tych nastawów musi być sterownik gazu tak wyregulowany by ta lambda nadal była jak fabryka przykazała   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekx Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 oki wczoraj pobbieznie sprawdzilem ustawienie rozrządu i na pierwszy zut oka wychodzi mi ze wałek rozrzadu przestawiony jest o jeden ząbek do przodu czyli na moje zapłon bedzie troszke za puzny czy dobrze mysle i czy moze to juz mmiec taki wplyw na spadek mocy i nierowną prace? oczywicie nie moglem sprawdzic ustawienia wału korbowego na znaku tylko odkręcając świece ustawilem tlo pierwszy w gurnym martwym punkcie wkladając pręt do gniazda świecy obracalem wal i ustawilem tlok w gurnej poycji to walek rozrzdu ustawil sie na prawie jeden ząbek do przodu zgodnie z ruchem wskazowek zegara nie wychodzi to dokladnie jeden ząb ale to moze byc nie idealne ustawienie zz przezemnie ale nie jest to blisko przestawienie blizej dobrej pozycji tylko blizej pierwszego zęba także mysle ze jest to chyba przestawione czy zrobil to ktos czy moglo sie samo przestawic z czasem oniewaz pasek nie wygląda na mocno napięty mysle ze chyba zbyt luzny i moze jakos sie samo przestawilo [ Dodano: 2011-10-22, 15:05 ] Grzes997, jeszcze jedno pytanie do fachowca otuz chcialem kupic komletny rozrąd i w sklepach sie pytają jaki mam miec bo katalogi podają im dwa rodzaje dluższy pasek i krótszy ora inna pompa z inna iloscią zębow moje auto jest z 94r wiec mam napinanie napinaczem a nie pompą pomozesz mi to jakos ustalic jaki rozrzad mam kupic? wkazdym razie potrzebny jest pasek pompa napinacz i jescze chyba rolka prowadząca zgadza sie? tylko jakie te elementy maja byc prosze o pomoc i z gory serecznie dziękuję pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 czy moze to juz mmiec taki wplyw na spadek mocy i nierowną prace? 1. na pewno zmuli silnik czyli go osłabi 2. wzrośnie zużycie paliwa 3. może być lekki problem z rozruchem pasek nie wygląda na mocno napięty mysle ze chyba zbyt luzny i moze jakos sie samo przestawilo Owszem, mógł przeskoczyć. chcialem kupic komletny rozrąd i w sklepach sie pytają jaki mam miec bo katalogi podają im dwa rodzaje dluższy pasek i krótszy ora inna pompa z inna iloscią zębow moje auto jest z 94r wiec mam napinanie napinaczem a nie pompą pomozesz mi to jakos ustalic jaki rozrzad mam kupic? To jest ten dłuższy. potrzebny jest pasek pompa napinacz i jescze chyba rolka prowadząca zgadza sie? Nie ma rolki prowadzącej, w skład kompletu wchodzi pompa wody, pasek i napinacz. jakie te elementy maja byc Ruville, Ina, Febi, unikaj badziewi typu QUAP, Kager... Pasek Gates, Goodyear, Bosch, Contitech...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekx Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 dziekuje bardo takie objawy jak opisujesz wlsciwie wystepują u mnie moim zdaniem nie odpala tak jak moglby czasem trzeba chwilke krecic zwlaszcza jak jest ciely a zuzycie paliwa tez chyba jest wyzsze niz wczesniej bo to auto jest od mojego ojca pamietam ze wczesniej palil mu nieco mniej ale mula mil zawsze hehe wlasciwie teraz od kąd ja go mam to jakby jest silniejszy ale to moze dlatego ze usunąłem EGRa i czesciej jeżdże ale dziekuje bardzo za wskazowki bedą mi bardzo pommocne pozdrawiam [ Dodano: 2011-10-25, 12:20 ] Grzes997, kolego mam w moje viki napinac paska klinowego automatyczny powied jak bez specjalnego klucza wymienic pasek jak napiąc ten napinacz on jest jakis sprezysty [ Dodano: 2011-12-05, 22:29 ] witam po dlugiej przerwie ssanie wrucilo po wymianie sterownika rozrząd jest ok co do napiecia na czujniku temp do ECU 6V to po wymianie sterownika jest prawidlowe 5V ssanie jest takie ze po odpaleniu obroty podnoszą sie po czym spadaja wraz ze wzrostem tem temat uwazam za zamknięty dziękuję   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się