Skocz do zawartości

opel vectra c18nz brak ssania


Gość darekx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jutro w pracy sprawdzę czy w Twoim samochodzie jest imo czy tylko sama blokada rozrusznika bo z tego co pamiętam w tych rocznikach nie było imo tylko sama blokada rozrusznika robiona na małym sterowniku nie mającym nic wspólnego z ECU.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Dorzucę w temacie swoje trzy grosze. Jeżdżę taką samą viki z silnikiem 1.8NZ już od siedmiu lat. Nigdy biegu jałowego nie miałem wyższego niż 800 obr/min wg obrotomierza a zdarzało się często, że schodził do 500 obr/min i przez te wszystkie zimy nie było problemu z odpalaniem. W przypadku mojego samochodu obrotomierz na biegu jałowym trochę zaniża gdyż obroty biegu jałowego mierzone miernikiem wynoszą 870 obr/min.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za podpowiedzi rozrusznik mam już opanowany ominąłem go tak ze już nic go nie zablokuje ale moje pytanie takie co może być powodem ze czasem nie zapali za pierwszym kręceniem tylko za drugim wiem na pewno ze jeśli w czasie przekręcenia stacyjki na zapłon jak się nie świeci w tym czasie kontrolka czeka to na pewno nie zadziała pompa z tym te sobie samemu poradzę porostu ominę okład który ją zablokuje nie potrafię tylko ominąć ewentualnej blokady wtrysku a być może to nieodpalanie za pierwszym tylko za drugim razem może być spowodowane blokada wtrysku czy może jest możliwy jakiś inny problem może blokuje się moduł iskry jak patrze na schemat c18nz to z niego wynika ze immo może blokować rozrusznik pompę paliwa wtrysk oraz iskrę tak pokazuje schemat jutro może uda mi się wymienić kopułkę i palec dam znać co wtedy se stanie jaka nastąpi poprawa a co do ecu to jak będę chciał kupić inny to na miejscu podłącze i sprawdzę czy zadziała inaczej nie kupie bo kodowanie kluczyka zmiana kodu kompa to jeszcze droga bajka i nikt tu w rudzie co znam nie chce się tego podjąć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darekx napisał/a:

moduł iskry

 

Takiego czegoś nie ma w żadnym oplu.

Kolega pewnie miał na myśli moduł zapłonu montowany w aparatach zapłonowych pod kopułka, takie czarne cudo ze czterema a czasem pięcioma pinami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

przekaznik w mono jest tylko na pompe.

Jesli check nie swieci to komp nie wlaczy przekaznika zeby dobic cisnienie. Cos z masa lub zasilaniem sterownika raczej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Grzes997, witam kolego ssanie to rzeczywiscie masz racje w oplu nie ma czegos takiego jak podniesienie obrotow na ssaniu zmienia sie tylko dawka paliwa ale mam inne pytanie jak moze zachowac sie silnik gdy np przestawiony jest rozrząd np o 1 lub 2 ząbki czy jego praca moze wtedy byc troske jakby ciężka tz bedzie wszystko niby ok ale jedna cos nie tak?

 

[ Dodano: 2011-10-19, 17:01 ]

czy silnik c18nz jest calkowicie bezkolizyjny? za odpowiedz serdecznie dziekuje oczywiscie sprawdze to gdy zajme sie rozrzadem ale juz teraz chcialbym wiedziec czy wrazie pekniecia paska nie spotkaja sie tloki z zaworami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania