Skocz do zawartości

opel vectra c18nz brak ssania


Gość darekx

Rekomendowane odpowiedzi

rozumiem a powiedz bo przyszło mi coś do głowy, otóż jak myłem przepustnicę to zauważyłem ze zaślepka śruby regulacji klapy przepustnicy była krzywo założona wiec może ktoś przy niej majstrował spowodował ze klapa jest za bardzo zamknięta na biegu jałowym przez co paliwo lub gaz ma za małą szczelinę aby w pełni dostawać się na biegu jałowym do cylindrów przez kolektor bo sam krokowy reguluje tylko ilość powietrza dostarczanego na jałowym a paliwo musi przedostawać się przez klapę przepustnicy przez tą szczelinę gdy klapa jest zamknięta może to jest jakiś powód

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ok a jeśli już zostało tam pogrzebane to jak powinna być ta klapa przepustnicy ustawiona bo jej położenie odzwierciedla się na potencjometrze który jest zamontowany przy przepustnicy i daje on sygnał w jakim położeniu jest klapa do ECU wiec jakieś znamionowe powinno to ustawienie być prawda? a co dalej to chyba będę musiał zmienić kable świece kopułkę i palec może tu gdzieś tkwi diabeł bo wyczuwam tez wypadanie zapłonów ale jak próbowałem ruszyć świeczki to są chyba zapieczone bo ruszę troszkę a dalej nie idzie czy kręcić na sile aż w końcu się wykręcą? czy się pourywają aż strach to ruszyć ale muszę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mówisz o głowicy silnika za 50zł? jeśli tk to daj mi namiary na taka tanią proszę sam remont głowicy to koszt koło 1000 za 50 zł to musi być chyba do remontu ale może się mylę wiec się nie gniewaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcaj te świece tak jak się gwintuje troszkę w lewo troszkę w prawo aż całą wykręcisz i możesz tam na gwint trysnąć jakimś środkiem np WD40 a kwestie ssania zostaw na inna datę jak temperatura spadnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C18NZ występowało od wieków w kadetach, asconach, astrach, vectrach...

Silnik tani jak barszcz.

 

http://allegro.pl/silnik-c18nz-vectra-a-i1803481873.html

w Bytomiu

 

http://allegro.pl/opel-vectra-a-astra-f-c18nz-90ps-i1816890725.html

 

Skoro silnik kompletny 400,- to niemożliwe, że głowica 50,-?

Szukaj na forach internetowych - kadeta, astry, vectry. Za grosze kupisz i nie do remontu - splanować (50,-) wymienić uszczelniacze zaworów (40,-) i można zakłądać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Grzes997, witam sorki ze tak dawno nie pisalem ale mam nowe pytanie oczywiscie to ssanie ciagle mnie meczy ale teraz pomyslalem o wymianie sterownika tylko tam jest immo i zastanawiam sie co bedzie gdy wymienie sterownik to bedzie potrzeba wymienic go razem z płytką pilotem bo nim zalacza sie immo jak auto stoi chwilke otwarte ale nie odpalone jak to naprawde wyglada czy ze sterownikiem musze dostac nowego pilota czy jakos to inaczej dziala i wystarczy sam sterownik wymienic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli tak to wymiana sterownika nic mi nie da bo u mnie wlasnie to immo prawdopodobnie blokuje zaplon wczesniej musialem zrobic obejscie rozrusznika bo nie zawsze immo go pozwolilo krecic teraz mam taki problem ze czasem jest tak iz musze zakrecic raz nie odpali a za drugim razem juz odpali czy to wina immo? ale tez slyszalem ze immo jest wlasnie w sterowniku sam juz nie rozumiem co mam zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania