Gość maras790501 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 diagnosta stwierdził błąd 1325. Silnik faluje na obrotach. Po rozgrzaniu traci moc. Dodam że mechanik wymieniał silnik. Z poprzednim nie było tego problemu.Czy mógł coś żle podłączyć ? POMOCY!!!   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Błąd P1325 we fiatach pojawiał się na skutek zbyt ubogiej mieszanki. Pojawia się on między innymi gdy są problemy z silniczkiem krokowym, który reguluje obroty na biegu jałowym. Charakterystyczna cecha to do czasu nagrzania auto nie ma wyższych obrotów, bądź też po nagrzaniu obroty nie spadają   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 maras790501, błąd wskazuje na niedziałający czujnik spalania stukowego. Sprawdź czy jest podłączony i czy we wtyczce wszystko kontaktuje. edit: Mała poprawka   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 faluje na obrotach. Po rozgrzaniu traci moc Wymień świece zapłonowe i będziesz miał kłopot z głowy, maras790501, błąd wskazuje na niedziałający czujnik spalania sutkowego. Sprawdź czy jest podłączony i czy we wtyczce wszystko kontaktuje. GrzECHO ma rację kod 1325 to kod uszkodzenia czujnika stukowego, ale jak ECU dostanie sygnał że ten czujnik jest uszkodzony to przechodzi w tryb awaryjny i pobiera dane z zapisanej mapy zapłonu i samochodem można normalnie jechać bez efektów ubocznych po za jednym więcej pali, wracając do świec jak silnik się zagrzeje to świece tracą swoje właściwości i iskra ładuje wszędzie tylko nie tam gdzie ma i wypadają mu zapłony, ECU dostaje sygnał że jest spalanie stukowe i chce opóźnić zapłon co też na pewno czyni ale że nie potrafi się z tym poradzić wywala błąd że jest uszkodzony, tak jak pisałem wcześniej kup porządne świece lub daj ze starego silnika który Ci mechanik wymienił. Na koniec trochę humory spalania sutkowego GrzECHO ten błąd najczęściej na porodówkach wychodzi   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Na koniec trochę humory GrzECHO napisał/a: spalania sutkowego GrzECHO ten błąd najczęściej na porodówkach wychodzi :lol: To się zagalopowałem Hyhyhyhy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maras790501 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Dzięki koledzy ale problem jest bardziej złożony. Mechanik twierdzi że czujnik i wał są w innym położeniu niż w poprzednim silniku.Dodam że ten silnik ma tą samą pojemność i tyle samo kw. Jest rok młodszy i niema klimy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Mechanik twierdzi że czujnik i wał są w innym położeniu niż w poprzednim silniku Coś mi tu śmierdzi wyłudzeniem kasy silnik 1,2 domyślam się że 8 zaworów konstrukcyjnie niczym się nie różni jedyne to że na przełomie czerwiec 2003 była zmiana elektroniki z Weber Marelli na Magneti Marelli i na 99% czujnik położenia wału jest w tym samym miejscu osadzony, w Twoim przypadku jak by tak rzeczywiście było jak mówi mechanik to różnica musiała by być bardzo nie wielka skoro silnik pali co jest raczej nie możliwe. Położenie czujnika można łatwo sprawdzić czy daje impuls w odpowiednim miejscu, jak się to robi było opisane na forum. Czy wymieniłeś świece jak zalecałem ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maras790501 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Mechanik twierdzi że wymieniał. Nie mam teraz dojścia do samochodu bo ten jest w Irlandii a ja w Polsce. Sprawa też mi śmierdzi. Zobaczymy jak dalej się potoczy. Na razie dziękuję za porady. Będziemy w kontakcie.Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3948 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 No to czekamy na wiadomości jakie by nie były Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/916-b%C5%82%C4%85d-1325/#findComment-3951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się