Skocz do zawartości

holcu

Members
  • Liczba zawartości

    630
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O holcu

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sarajevo
  • Interests
    Internet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej - muszę zgłębić temat
  2. Dokładnie Grześ, też myślałem o tym, że może to zachęcić innych do dyskusji, bo o ile nie każdy Użytkownik jest się w stanie wypowiadać w kwestiach technicznych naprawy danej usterki o tyle większość naszych Użytkowników ma uprawnienia a zarazem są czynnymi uczestnikami ruchu drogowego. W weekend muszę poszukać w jaki sposób legalnie przedstawiać skrzyżowania drogowe celem dokonywania analizy.
  3. Ponieważ moja praca głównie polega na przemieszczaniu się z punktu A do B robiąc tygodniowo około 1500-2000 tys km, kontrowersyjnych sytuacji na drodze spotykam wiele. Kontrowersyjne z uwagi, gdyż 2 kierowców, podejrzewam, że z uprawnieniami nie od wczoraj silnie upiera się o swojej racji. Myślę, że jak już ogarnę metodę przedstawiania skrzyżowań i to byśmy stworzyli fajny dział, gdzie każdy z nas mógłby pomóc w przeanalizowaniu opisanego zachowania.
  4. Miałem podobny problem w Ducato, które mam od nowości. Problem pojawił się pewnej zimowej nocy, gdy po 100 km drogi w samochodzie zaczęło się robić chłodno. Z reguły wentyle pracują u mnie na 1 biegu więc ciężko byłoby mi wskazać konkretny moment, kiedy to się stało. Próbowałem kombinowałem w czasie jazdy zmieniać obiegi, prędkość dmuchawy niestety nic nie pomagało. Słyszałem jak dmuchawa pracuje i reaguje na zmianę biegów lecz tak jakby to powietrze nie szło do środka a jakaś klapa blokowala całość. Przejechałem kolejne 100 km ze strzelającymi z zimna zębami i nic. Wyłączyłem dmuchawę bo bez sensu było ją przegrzać czy w inny sposób zepsuć. Na parkingu, miałem krótką przerwę na toaletę poranną może z 10 minut. Po uruchomieniu silnika włączyłem na 1 i czułem lekkie dmuchanie - na szczęście w ciągu następnych kilkunastu km odblokowała się. Na przeglądzie zgłosiłem ten fakt, podpytując się co to może być, bo do dziś usterka nie pojawiła się ponownie - niestety nie byli w stanie pomóc, zwalając winę na może filtr kabinowy. Nie wymieniałem, poobserwuje od tamtego momentu zrobiłem może z 12 tys km (około 2 miesiąca temu sytuacja miała miejsce)
  5. Kiedyś jak jeszcze byłem parę lat młodszy i głupszy widząc jak ładnie radzi sobie z aluminiową felgą chciałem wyczyścić chromowane stopki (rury)- źle się to skończyło dla orurowania, cały chrom jak u magika zniknął a dodatkowo dziś już brud, który przez lata od tamtego wydarzenia osiadł w porach jest nie do wyczyszczenia
  6. Zamieściłem 2 nowe boksy w prawym sidebar: aktywne tematy - to tematy z działów technicznych forum poruszone w ostatnim czasie, tak by wchodząc na forum móc w sposób szybki bez przeklików zerknąć co się ostatnio działo na forum. aktywni Użytkownicy - to boks prezentujący Użytkowników, którzy w wybranej przestrzeni czasowej zgromadzili największą ilość reputacji od Użytkowników za posty w dziale technicznym forum W planach mam jeszcze zamiar poszukać modyfikacji, która będzie odfiltrowywała linki w postach ostatnio zarejestrowanych osób - ma to zapobiec pojawiającemu się ostatnio spamu osób linkujących do produktów, stron Zleceniodawców takiej reklamy. Tutaj uważam, że jesteśmy forum motoryzacyjnym i tego rodzaju posty niczemu dobremu nie służą.
  7. Oczywiście, póki co system oceniania włączony jest dla tematów z kategorii: Forum Techniczne Sam Naprawiam, zobaczymy czy Użytkownicy będą używać.
  8. Chciałbym zachęcić każdego z Was do skorzystania z systemu oceny poszczególnych tematów na forum. Taka ocena pozwoli Użytkownikowi stwierdzić na ile atrakcyjny jest temat na forum, jak również ma ona również wpływ na indeksowanie tematów w wyszukiwarkach internetowych. Sama ocena tematu jest banalnie prosta, wystarczy zaznaczyć ilość gwiazdek, znajdujących się pod głównym tytułem posta - tak jak na screenie poniżej
  9. Ostatnio poświęciliśmy troszkę czasu na uprzątnięcie forum z for i kategorii, które od dłuższego czasu nie cieszyły się popularnością. Chcielibyśmy również poznać Wasze zdanie na temat poprawy struktury forum w taki sposób by była ona dla Was bardziej intuicyjna i czytelna
  10. Gdybyście napotkali jakieś problemy związane z korzystaniem z forum, serdecznie pomożemy Wam w ich rozwiązaniu. Poinformujcie nas o nich w tym temacie, tak byśmy w jednym miejscu mogli rozwiązywać problemy.
  11. holcu

    Auto 4 x 4 do 15 tyś.

    Mam wrażenie, że po udanym debiucie Kia Sorento I na świecie, ceny tego modelu nieco wzrosły. Nie wiem, czy dobrze pamiętam ale Sorento I była stosunkowo tanią odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, dzięki czemu zyskała na popularności. Ten fakt, koreański producent wykorzystał dopasowując ceny do konkurencji z wyższej półki. Nie wiem, czy dziś bym kupił nowego sorento z salony - zbyt drogi chyba
  12. Aaa to na razie Arku przymiarki, bo szkoda się pozbyć Sorenta. Jeszcze poobserwujemy do końca roku. Znajomi podpowiedzieli by fotelik zmienić do kierunku jazdy, może pomoże.
  13. Bardzo częstym przypadkiem awarii fordowskiej automatycznej skrzyni biegów powershift są pękające sprężynki w tłumiku drgań w skutek czego powstające opiłki wędrują do części mechanicznej uszkadzając mechatronikę - koszt naprawy na pewno nie będzie mały. Istnieją 3 możliwości naprawy, z których jedną na wstępie wyeliminuje a mianowicie kupienie innej używanej skrzyni. (cena, koszty adaptacji, ryzyko tego co się kupuje) a więc zostaje nam: - możliwość kupna nowej skrzyni - regenerowanie własnej Koszty są różne, ale i różnice między ofertami też. Można wygooglować, że pełna regeneracja skrzyni to u jednych 9 tys a u drugich 15 tys zł Nie znalazłem informacji o kosztach nowej skrzyni i jej adaptacji. Znalazłem za to informację, że Użytkownicy powershifta dla własnego komfortu powinni co kilkadziesiąt tys km przyjechać i obligatoryjnie wymienić owe sprężynki tłumika drgań przed ich pęknięciem. Koszt bagatela ok. 2-3 tys zł (z serwisem olejowym) Dlaczego oto pytam? Gdyż córka (1.5 roku) niezbyt dobrze nosi podróż w foteliku w aucie klasy SUV będącego na ramie. Bardzo często dzieje się tak, że po 25-30 minutach jest płacz i nudności. Fotelik mimo, że ma ok 3 miesięcy był już kilkakrotnie prany. Problemu nie ma, gdy z pracy pożyczę Van-a wówczas potrafimy przejechać 1000 km bez problemu. Stąd powoli rozglądam się, nad wymianą auta z automatem. Najbardziej odpowiadałby nam S-Max, aczkolwiek przeglądając ogłoszenia bardzo często trafiam na opisy o trafionej skrzyni biegów. Nawet gdzieś trafiłem ogłoszenie od prywatnej osoby, która w 2010 kupila auto w salon pl i po 130 tys km jest auto z uwalonym powershiftem. To w takim razie auta z nalotem ponad 200 tys km to muszą być mega tykające bomby finansowe na kółkach.
  14. Regeneracja jak najbardziej się udała - chociaż koszt zwiększył się o 200 zł od zakładanej kwoty, gdyż doszła jeszcze wymiana czujnika obrotów pompy wtryskowej w sterowniku. Po regeneracji (3 dni robocze z wysyłkami) i montażu oraz za pomocą plaka auto paliło. Chociaż tak jak wspominaliście do pełnego odpowietrzenia układu plaka troszkę poszło mimo, że pompę zalałem. Auto odpala, chociaż mam wrażenie że mimo wszystko albo układ gdzieś się zapowietrza bo po dłuższym postoju (noc) musi dłużej zakręcić. Nie jest to odpalenie od strzała. Czytałem na forach różne przyczyny - cofające się paliwo, - świece (chociaż przy tych temperaturach, które były) - pompa
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.