Skocz do zawartości

holcu

Members
  • Liczba zawartości

    642
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O holcu

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sarajevo
  • Interests
    Internet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobra, to wrzucam kolejną sytuację do analizy - choć tutaj sprawa wydaje się bardzo prosta, ale nie dla wszystkich kierowców. Dla lepszego zobrazowania sytuacji wrzucam link do mapy google https://www.google.com/maps/@53.4026605,14.5016476,3a,75y,25.9h,93.77t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_imMwEJqzPNHcLtEQ-Dg5g!2e0!7i13312!8i6656 Jak można zauważyć Rondo jest 3 pasowe, natomiast każdy wjazd na rondo ma po 2 pasy. Sytuacja następująca: Pojazd A z lewego pasa wjeżdża na środkowy pas ronda, podobny zamiar miał pojazd B z prawego pasa, dochodzi do kolizji. Każdy kierowca uparcie pozostaje przy swoim pierwszeństwie, zwłaszcza pojazd A więc by wyjaśnić spór przyjeżdżają na miejsce zdarzenia panowie z drogówki i wskazują winnego pojazdem ... No właśnie, czekam na Waszą opinie, kto jest winnym w w/w zdarzeniu drogowym
  2. A więc tak: Dotyczy skrzyżowania z linku w 1 poście Jeśli chodzi o 26 Kwietnia, tam zawracający mają pierwszeństwo nad Twardowskiego, gdyż jadą drogą z pierwszeństwem i wykonują manewr zawracania a nie włączania się do ruchu.
  3. Dobra, identyczna sytuacja na innej ważnej arterii miasta: https://www.google.com/maps/place/26+Kwietnia+%26+Kazimierza+Twardowskiego,+70-001+Szczecin/@53.428475,14.5250137,3a,75y,11.35h,71.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1stp0UPi1fXMWf5Llz1YLhvA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47aa09300f42d96b:0xaaf41afce968f71c!8m2!3d53.428348!4d14.5249731 Przyjmijmy, że srebrny mercedes stoi chwile wcześniej na ustąp pierwszeństwa a my mamy ochotę skręcić w lewo (zawrócić z ul. 26 Kwietnia, bo można) - tu bardzo często dochodzi do kolizji, nie wiem czy wszystkie interpretowane są z automatu tak samo, ale kiedyś znajomy mi opowiadał, że jego znajomy zawracał i uderzył w niego pojazd będący na miejscu srebrnego mercedesa - oczywiście każdy uważał, że jest nie winny. Przyjechała policja, stwierdziła, że winny był kierowca znajdujący się na miejscu mercedesa srebrnego.
  4. Hej Bardzo proszę Was o zdanie, bo kontrowersji wśród sąsiadów pełno. Czy będąc na wysepce już na tym skrzyżowaniu: https://www.google.pl/maps/@53.4219387,14.5377999,3a,17.9y,18.32h,85.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXGpA9qA2_PQHrBI4_ZHRZA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl skręcając w lewo mam pierwszeństwo nad pomarańczowym Caddy ? Zaznaczam, że on ma sygnalizację poziomą ustąp pierwszeństwa
  5. No widzisz, a obejrzyj filmik instruktorski z You Tube, który jest w 1 poście
  6. Hej Postawili u nas na osiedlu znak strefa zamieszkania. Skrzyżowania na osiedlu są z reguły skrzyżowaniami dróg równorzędnych, nie ma na nich znaków pierwszeństwa, nakazu ustąpienia pierwszeństwa etc. Jest jedno skrzyżowanie w kształcie litery T z drogą kończącą strefę zamieszkania. I ot rodzi to problem wielu mieszkańców i konsternacje osób będących na skrzyżowaniu. Sytuacja podobna do tej, nie ma tylko drogi na którym znajduje się pojazd 2. Na internecie znalazłem jednak 2 interpretacje. Czy według Was 3 ma pierwszeństwo nad 1 ?
  7. Poprawione Grześ - dziękuje za wskazanie błędu. Jakbyś mógł weź odśwież i zerknij czy działa
  8. aaa tak właśnie bo zostawiłem sobie na koniec poprawy linków, bo robiłem całość na domenie tymczasowej by nie ściągać dotychczasowej głównej i zapomniałem poprawić. Dziękuje
  9. Dzisiaj parę minut temu wrzuciłem beta wersję strony nowej strony głównej https://samnaprawiam.com . Czy mógłbym Was prosić o pozostawienie komentarza pod losowym artykułem. Jest to wersja beta, wrzuciłem dziś bo taki założyłem sobie deadline. Teraz będę szlifował i optymalizował. Będę wdzięczny za Wasze opinie, sugestię i komentarze. Mam jeszcze kilka problemów, które postaram się w nadchodzących dniach rozwiązać - między innymi troszkę wolne ładowanie.
  10. Prowadzimy dość szeroki zakres prac, nad nową wersją strony głównej http://samnaprawiam.com - być może już w marcu nowa witryna zostanie podwieszona pod aktualną domenę. Migracja z CMS Drupal do Wordpress, powinna poprawić przede wszystkim bezpieczeństwo samego cms, łatwiejszą komunikację z forum, nowocześniejszy layout a także dodatkowo będzie uruchomiony kanał na facebooku zintegrowany z forum i stroną główną. Również nowa wersja powinna być atrakcyjniejsza dla Firm podsyłających artykułu partnerskie. Każdy wpis w starej wersji jest przenoszony indywidualnie, tekst jest na nowo formatowany a także uzupełnione są sekcje meta, seo oraz dodane media graficzne do każdego wpisu. Udało się na chwilę obecną przenieść około 200 wpisów, pozostało do przeniesienia około 450 Mam nadzieje, że poza plusami, które wymieniłem wyżej to główny cel, który sobie obrałem to pójście z duchem czasu by nie odstawać konkurencji. Niestety migracja pochłania mi troszkę czasu, stąd chwilo na forum jestem rzadziej, ale wiem, że grupa Administracyjna czuwa dzielnie
  11. Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej - muszę zgłębić temat
  12. Dokładnie Grześ, też myślałem o tym, że może to zachęcić innych do dyskusji, bo o ile nie każdy Użytkownik jest się w stanie wypowiadać w kwestiach technicznych naprawy danej usterki o tyle większość naszych Użytkowników ma uprawnienia a zarazem są czynnymi uczestnikami ruchu drogowego. W weekend muszę poszukać w jaki sposób legalnie przedstawiać skrzyżowania drogowe celem dokonywania analizy.
  13. Ponieważ moja praca głównie polega na przemieszczaniu się z punktu A do B robiąc tygodniowo około 1500-2000 tys km, kontrowersyjnych sytuacji na drodze spotykam wiele. Kontrowersyjne z uwagi, gdyż 2 kierowców, podejrzewam, że z uprawnieniami nie od wczoraj silnie upiera się o swojej racji. Myślę, że jak już ogarnę metodę przedstawiania skrzyżowań i to byśmy stworzyli fajny dział, gdzie każdy z nas mógłby pomóc w przeanalizowaniu opisanego zachowania.
  14. Miałem podobny problem w Ducato, które mam od nowości. Problem pojawił się pewnej zimowej nocy, gdy po 100 km drogi w samochodzie zaczęło się robić chłodno. Z reguły wentyle pracują u mnie na 1 biegu więc ciężko byłoby mi wskazać konkretny moment, kiedy to się stało. Próbowałem kombinowałem w czasie jazdy zmieniać obiegi, prędkość dmuchawy niestety nic nie pomagało. Słyszałem jak dmuchawa pracuje i reaguje na zmianę biegów lecz tak jakby to powietrze nie szło do środka a jakaś klapa blokowala całość. Przejechałem kolejne 100 km ze strzelającymi z zimna zębami i nic. Wyłączyłem dmuchawę bo bez sensu było ją przegrzać czy w inny sposób zepsuć. Na parkingu, miałem krótką przerwę na toaletę poranną może z 10 minut. Po uruchomieniu silnika włączyłem na 1 i czułem lekkie dmuchanie - na szczęście w ciągu następnych kilkunastu km odblokowała się. Na przeglądzie zgłosiłem ten fakt, podpytując się co to może być, bo do dziś usterka nie pojawiła się ponownie - niestety nie byli w stanie pomóc, zwalając winę na może filtr kabinowy. Nie wymieniałem, poobserwuje od tamtego momentu zrobiłem może z 12 tys km (około 2 miesiąca temu sytuacja miała miejsce)
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.