Skocz do zawartości

Głuche stukanie przy jeździe na wprost lub skręcie w lewo...


maciekchn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak się zastanawiam bo od wczoraj słyszę przy skręcania w lewo pukanie nie wiem skąd dokładnie dochodzi mi się wydaje ze z przodu a znajomemu ze z tyłu... Pojawi się najczyściej jak skręcam w lewo lub jak jadę prosto lub jak wjadę w dziurkę...Za tydzień jadę na stacje sprawdzić ale nie daje mi to spokoju co to może być...Dźwięk jest podobny do np jak akumulator jest nie przymocowany i na dziurach puka w ramę....

 

opel astra f 94r hb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz poradnik co wymienić by było cicho podczas jazdy

http://forum.samnaprawiam.com/podwozie-wymiana-lacznikow-oraz-gum-stabilizatora-astra-g-vt1072.htm

Masz starszy model Astry ale chodzi o łączniki stabilizatora najprościej sprawdzić samemu bujając samochodem na boku stuki napewno usłyszysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak optuję za tym, żeby wziąć flaszkę lub 20 zeta i jechać na stację diagnostyczna. Poprosić diagnostę o szarpaki i upewnić się co jest grane.

Mogą stukać:

- sworzeń wahacza

- końcówka drążka kierowniczego

- tuleje na wahaczu

- łączniki stabilizatora

- amortyzator

- sprężyna mogła pęknąć

- łożysko ma nadmierny luz

- maglownica ma nadmierny luz

- górna poduszka amortyzatora z łożyskiem

Generalnie można pół auta wymienić na nowe, a diagnosta prawdę ci powie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No będę na stacji ale za tydzień dwa... bo na razie brak czasu.

 

[ Dodano: 2011-04-07, 20:33 ]

No i byłem na stacji diag. na szarpakach itd wybujali wyszarpali wykołysali ,sprawdzili sprężyny łożyska i resztę zawieszenia,nic nie znaleźli z przodu i z tyłu...Gość powiedział ze nic nie widzi można jeździć jak się nasili żebym wrócił.Bo jeśli to nic z zawieszenie itd może być to przegub który powoli zaczyna się psuć.Co wy na to ? :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witaj.

Miałem coś podobnego. Przy wykonaniu pełnego skrętu tak jakby kierownica uciekała do końca taki dziwny pyk czy coś było słychać stuk-pyk. pojechałem na zbierzność i oczywiście frędzel ustawił zbieżność na chybił trafił bo mu to opornie szło. Byłem poprawiać ze trzy razy alee.

pojechałem na prawdziwą stację i podnieśli cały przód i co się okazało. Padły łożyska przy McPersonie. Jak zobaczyłem jak się kołyszą amorki na boki to doznałem szoku. Przy okazji dodam, że miałem ścięte opony od wewnątrz oczywiście przód. Dodam, że na szarpakach terz nic nie wykazało.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...