Gość vitara Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Tak czytam co piszecie i piszecie że wymiana silnika na "nowy-używany " jest łatwiejsza czy aby na pewno ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/5/#findComment-15297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fraglesiak Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 vitara, Jezeli wymieni na to samo co ma to raczej tak... Jak na cosik innego to już może się urodzić kilka komplikacji jak to przy swapie... Sam robiłem kilka i wiem co mówię...A kombinacje silników 2,0 też już mam za sobą bo na takiej małej hybrydzie latałem w Kadecie Ogólnie chodzi o to że wywalając sporo kasy za majdan i robociznę nie mamy gwarancji że machnior zrobi to dobrze. Kupując w motor z rozbitka lub po prostu zdanego na rozbiórkę do stacji demontażu np. auta mamy za przysłowiowe grosze coś co wkręcamy i jedziemy dalej co wyjdzie na bank taniej. Mówimy tu o zwykłej eksploatacji bo jak ktoś chce robić ful kuniuf to trza wsio od zera składać i sporo umoczyc ale moim zdaniem to nie zabawa z takim małym motorkiem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/5/#findComment-15349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość somebody777 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 parametrów wałków, głowic ogolnie wszystko co sie wiaze z silnikami NIE wiem moze by tez wziażć komputer od tej corsy kurcze tylko wszystko wiąże sie z tym ze nie mam mozliwosci nieczego zobaczyc przymierzyc(kupuje przez znajomego znajdujacego sie w niemcowni) komputer z wiązką i połową osprzętu bo c16 i x16 się różnią co do wałków lanos wznios ma taki sam jak xel tylko czy kąty też? Co do śrub to jak się samemu robi cały czas to można spokojnie 2 raz dać te same, ale po "majstrach" co mają dynamometr w ręku to bym się bał bo widziałem już gm-owskie śruby wyciągnięte o 2-3 dł. gwintu bo pan zdzisiu rurką dociągał bo uszczelka trochę puszczała to może dociągnie... A teraz pytanie jaki powinien być luz na zamkach w x16xel? mój strasznie żłopie olej co mnie strasznie denerwuje (x14xe od wymiany do wymiany nie zaglądałem nawet a ten do 1L na 1000) głowica przeszczepiona ze starego(nowe uszczelniacze, prowadnice były ok, dotarte zawory) dól X16XEL jak przyjechał tak założony (wizualnie był ok a czasu już nie było na dalsze zabawy). No i jeszcze jaki jest dopuszczalny luz tłok cylinder w tym silniku bo coś zaczął mi stukać na wolnych obrotach (przestaje od 1,5 tyś w górę) nie stuka przez jakieś 30s po odpaleniu po nocy (szklanki wszystkie nowe i stuka tak samo), ciśnienie oleju ok 1,7 po rozgrzaniu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1512-remont-generalnyma%C5%82y-opel-astra-f-16-16v/page/5/#findComment-35731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się