Gość kamil8372 Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Cześć mam problem z trzymającym hamulcem przedniego koła od strony kierowcy. Został wymieniony zacisk na nowy, przewód hamulcowy oraz płyn. Po podniesieniu koła i zakręceniu robi ono max poł obrotu. Siła hamowania na przedniej osi jest slabsza o około 30 procent pomimo nowego zacisku. Wcześniej grzało mi sie przednie koło po stronie pasażera, samoistnie to ustało i przeszło na lewe koło po stronie kierowcy. Obstawiam pompę hamulcową, chociaż chętnie posłucham opinii innych użytkowników. Z góry dzięki za pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Pompa ABS. Korozja zaworu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil8372 Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Rozumiem ze chodzi o zawór powrotny? To dlaczego siła hamowania na to koło jest mniejsza? Jeżeli było by coś z ABS to po poluzowaniu przewodow hamulcowych przy pompie hamulcowej tzn za abs to koło powinno nadal trzymać?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 Skorodowany zawór utrudnia przepływ płynu. Po odkręceniu przewodu objaw powinien ustąpić i zacisk nie może trzymać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil8372 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Sorry za tak długą nieobecność, otóż wymieniona została pompa ABS sama hydraulika bez sterownika sterownik jest od poprzedniej pompy, wymieniona pompa hamulcowa i dalej to samo dalej to koło minimalnie trzyma.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Często są skorodowane węże gumowe od środka i jest ograniczony przepływ płynu, zrób jak Arkos napisał, odkręć przewód gumowy od zacisku i sprawdź czy problem ustąpił, potem możesz sprawdzić odkręcając przewód gumowy od metalowego.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil8372 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Przewód elastyczny też wymieniłem, jedyne co zostało nie ruszone to przewód metalowy i serwo   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Serwo raczej nie, jak już to możesz sam przewód metalowy sprawdzić lub wymienić   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil8372 Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Niewiele już zostało więc to sprawdzę. Zastanawia mnie czemu przeszło to z jednego koła na drugie skoro to są dwie różne sekcje. Może jest tu jakiś znawca vcds i grupy vag i podpowie czy ciśnienie w układzie hamulcowym sprawdzone w blokach pomiarowych abs o wartości 0.33 bara skaczące do 0.6 na postoju jest poprawne   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się