ArKos Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 alarm podaje masę czyli raz jest raz nie ma, czyli steruje coś masą   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Grzes997 napisał/a:zawsze możesz w jego miejsce zastosować zwykły przekaźnik samochodowy niestety nie możesz immobiliser z alarmu działa w ten sposób, że jak alarm jest aktywny to odcina wybrany obwód - przekaźnik ten musi mieć styki rozwierne a zwykłe samochodówki mają z reguły zwierne Czy to jest zwykły przekaźnik samochodowy, dlaczego Wy sobie tak sprawy komplikujecie napisałem wyraźnie Według schematu szary z centralki jest na 86 przekaźnika a 85 do masy a 30 i 87a odcięcie zapłonu i w alarmach po zaniku napięcia przekaźnik jest rozwarty, po wyjęciu centralki przekaźnik rozwarty żeby uruchomić samochód przekaźnik musi być zasilony. Jeśli chodzi o masę to zasilanie centralki a dokładnie masa ma być przykręcona do karoserii, masą są sterowane wszystkie czujniki czyli jest podawana masa na układ który się wzbudza np wyłącznik drzwi, czy też ultradźwięki i ta masa do sterowania jest masą aktywną. W poprzedniej mojej wypowiedzi wkradł się błąd odcięcie podłączasz do styków przekaźnika 30 i 87a w naj normalniejszym przekaźniku   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Taka mała podpowiedz, zamontuj przekaźnik daleko od centralki, wszyscy montują centralki alarmowe pod kierownicą lub w tych okolicach, centralka sterowanie czujników i przekaźnik, złodziej wchodzi łapę wkłada w znane miejsce i wyrywa wszystko łącznie z przekaźnikiem rozpina przekaźnik mostkuje dwa kable i pojechał a jak sam przekaźnik będzie w innym miejscu to już będzie jakieś utrudnienie bo tak jak napisałem po wypięciu centralki przekaźnik jest rozwarty czyli zapłon czy co tam chcesz jest odcięte.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 a z alarmu+12v mogę podpiąć pod cienki czarny przy stacyjce przekażnik będe montował w innym miejscu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Czy to jest zwykły przekaźnik samochodowy właśnie nie jest zwykły bo to zwierno rozwierny zwykły, najczęściej spotykany jest pozbawiony 87, mam całe pudło takich z demobilu w aucie przekaźnik jest przecież do włączania urządzeń o dużym poborze prądu, aby nie wypalać wyłącznika (klakson, światła, ogrzewanie tylnej szyby)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 a z alarmu+12v mogę podpiąć pod cienki czarny przy stacyjce przekażnik będe montował w innym miejscu Nic z tego nie wiem właśnie nie jest zwykły bo to zwierno rozwierny Który też się nadaje. Niech Ci będzie, nazwę go jednym ze zwykłych ogólnie dostępnych w handlu nadających się do zabezpieczenia samochodu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Który też się nadaje. w pełni się zgadzam z panem auto-expertem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość em1L Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 siema podczepie się pod ten temat z pytaniem montowałem alarm w oplu na podstawie poradnika Arkosa i mam pytanie, czy jest obojętne jakimi kablami podłączy się do przekaźnika blokady te przecięcie w obwodzie rozrusznika, tzn. czy jest róznica w tych stykach 30 i 87a   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nie ma absolutnie żadnej różnicy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Dodam coś od siebie, jak chcesz odciąć rozrusznik to zastosuj grubsze kable, żeby nie było potem problemu z rozruchem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się