Skocz do zawartości

autoalarm TX320T schemat podpięcia do samochodu siena1,2hl


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Grzes997 napisał/a:

zawsze możesz w jego miejsce zastosować zwykły przekaźnik samochodowy

 

 

niestety nie możesz

immobiliser z alarmu działa w ten sposób, że jak alarm jest aktywny to odcina wybrany obwód - przekaźnik ten musi mieć styki rozwierne a zwykłe samochodówki mają z reguły zwierne

 

a4b4af4482b0d5d7med.jpg

 

 

Czy to jest zwykły przekaźnik samochodowy, dlaczego Wy sobie tak sprawy komplikujecie napisałem wyraźnie

Według schematu szary z centralki jest na 86 przekaźnika a 85 do masy a 30 i 87a odcięcie zapłonu

i w alarmach po zaniku napięcia przekaźnik jest rozwarty, po wyjęciu centralki przekaźnik rozwarty żeby uruchomić samochód przekaźnik musi być zasilony. Jeśli chodzi o masę to zasilanie centralki a dokładnie masa ma być przykręcona do karoserii, masą są sterowane wszystkie czujniki czyli jest podawana masa na układ który się wzbudza np wyłącznik drzwi, czy też ultradźwięki i ta masa do sterowania jest masą aktywną.

W poprzedniej mojej wypowiedzi wkradł się błąd odcięcie podłączasz do styków przekaźnika 30 i 87a w naj normalniejszym przekaźniku

 

Taka mała podpowiedz, zamontuj przekaźnik daleko od centralki, wszyscy montują centralki alarmowe pod kierownicą lub w tych okolicach, centralka sterowanie czujników i przekaźnik, złodziej wchodzi łapę wkłada w znane miejsce i wyrywa wszystko łącznie z przekaźnikiem rozpina przekaźnik mostkuje dwa kable i pojechał a jak sam przekaźnik będzie w innym miejscu to już będzie jakieś utrudnienie bo tak jak napisałem po wypięciu centralki przekaźnik jest rozwarty czyli zapłon czy co tam chcesz jest odcięte.

 

Czy to jest zwykły przekaźnik samochodowy

 

właśnie nie jest zwykły bo to zwierno rozwierny

zwykły, najczęściej spotykany jest pozbawiony 87, mam całe pudło takich z demobilu

w aucie przekaźnik jest przecież do włączania urządzeń o dużym poborze prądu, aby nie wypalać wyłącznika (klakson, światła, ogrzewanie tylnej szyby)

 

:-P

 

a z alarmu+12v mogę podpiąć pod cienki czarny przy stacyjce przekażnik będe montował w innym miejscu

Nic z tego nie wiem :?:

 

właśnie nie jest zwykły bo to zwierno rozwierny

Który też się nadaje. :twisted:

 

Niech Ci będzie, nazwę go jednym ze zwykłych ogólnie dostępnych w handlu nadających się do zabezpieczenia samochodu :*

 

siema

 

podczepie się pod ten temat z pytaniem ;)

 

montowałem alarm w oplu na podstawie poradnika Arkosa i mam pytanie, czy jest obojętne jakimi kablami podłączy się do przekaźnika blokady te przecięcie w obwodzie rozrusznika, tzn. czy jest róznica w tych stykach 30 i 87a

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania