Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

poczekamy co napisze holcu...

 

Tak jak wspomnieliście są to pytania, które nadesłano na maila. A tak jak Arek mówi różne tam rzeczy czytam, ale to to jeszcze pikuś - gorzej jak dzwonią, że trzeba im coś tłumaczyć, albo przekonują Cię ze jesteś w błędzie, czy wyrazić swoje zadowolenie bądź niezadowolenie.

 

Postanowiłem jednak, że ze względu na to, iż w przyszłości jakiś user może mieć podobny problem wpisze w googlarkę i jeśli poruszymy my ten problem u siebie na forum to userowi wywali się nasza strona na czołowym miejscu - więc poniekąd kliknie i być może z nami zostanie - stąd głównie tym się kierowałem, gdyż różnych sposobów szukam aby zdobyć Użytkownika.

 

holcu dobrze by było jak by jeszcze na koniec była informacja co było przyczyną usterki i jak została usunięta, zadając pytanie przez czytelnika „co to może być” my piszemy i domyślamy się jak daną usterkę usunąć i czasem bywa że pomysłów jest dużo a usterkę usunięto w jeden sposób który warto by opisać na forum.

 

dlatego ja jestem przeciwny dziecinnym zachowaniom dorosłych

 

auto to nie zabawka

to rzecz, od której niejednokrotnie zależy czyjeś zdrowie i życie (bezpieczeństwo) a ludzie traktują to lajtowo

 

kurde, lepiej wydać kase na telefon, pitolić i biadolić, zamiast za darmo założyć konto i opisać problem?

mało tego, na forum foty można dostać do pomocy, można odpowiadać na zadawane pytania pomagające zlokalizować źródło problemu

 

ja wiem, walka o użytkownika, przyjazność dla użytkownika, ale pewnych rzeczy robić się nie powinno

 

dlatego też podtrzymuję swoje zdanie, które mam od początku:

samnaprawiam to nie jest hotline 24h, gdzie sie dzwoni i sie dostaje poradę

to jest forum dyskusyjne i portal, które stanowią swoistą biblioteke i z której trzeba korzystać czyli wykazać minimum zaangażowania - książki też się same nie czytają

 

holcu

 

mam propozycję

umieść w widocznym miejscu portalu i dodatkowo w oczoyebnym kolorze, że wszelkie problemy techniczne rozwiązujemy tylko i wyłącznie na forum a nie przez telefon

 

zyskujemy tym samym kilka rzeczy:

1. uciekamy od niewygodnych telefonów, w niewłaściwym miejscu i niewłaściwym czasie - każdy ma jakieś prywatne życie i każdy chce mieć spokój

2. nie bierzemy odpowiedzialności za klienta - źle zrozumie czy przekręci coś, co usłyszał, zrobi, popsuje a potem będzie miał wielkie pretensje "bo tak mu powiedziano" - w wypadku forum mamy czarno na białym o co pytał, jak pytał, co mu powiedziano i jak zalecono

3. zamiast upierdliwych telefonów mamy dodatkowego użytkownika piszącego na forum, a jego problem jest kopalnią wiedzy dla następnych ludzi czytających forum

4. nie mamy jakiegokolwiek pożytku z udzielonego wsparcia - idea forum nie polega na skupianiu się na jednej osobie, z samej definicji forum to publika, to ludzie a nie człowiek

 

przemyśl to Łukasz

ja byłem, jestem i będę przeciwny takim telekonferencjom - po prostu grzecznie kończę rozmowę "przepraszam, nie mogę teraz rozmawiać, proszę opisać swój problem na forum - gwarantuję, że pomoc zostanie udzielona"

i koniec dyskusji...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania