Skocz do zawartości

Luzy na MC Personie


Gość witek1985

Rekomendowane odpowiedzi

Gość witek1985

Witam, mam kolejny problem z moją Golfiną. Mianowicie, we wrześniu wymieniałem amortyzatory, poduszki i łożyska z przodu. Teraz podczas wymiany opon koleś podniósł auto na podnośniku, złapał za jeszcze przykręcone koło i poruszał nim kilka razy do góry. I powiedział mi że jest jakiś luz na Mc Personie, albo jest coś źle złożone, albo czegoś nie ma. Z lewej i prawej stronie to samo. Pytanie moje brzmi, czy taki luz ma być czy nie? Dzwoniłem do kolegi który mi to wymieniał i powiedział że drobny luz musi być. I teraz nie wiem, czy ma być czy nie? Mechanik zaufany nie sądzę żeby coś źle zrobił albo czegoś nie dał, z 2 strony po 3 miesiącach raczej nic nie powinno się tam wyrobić i zniszczyć. Auto to Golf 3 rok 95 1,6 benzyna 75kM. Żeby sprawdzić co tam jest nie tak trzeba demontować całego mc persona czy można to zrobić bez całkowitego demontażu amortyzatora i całej reszty? Np odkręcając kielich i resztę od góry spod maski? Proszę o porady i podpowiedzi, pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko co dla kogo oznacza drobny luz. Ostatnio tzn 3 dni temu w brata vento podniosłem koło i też mam luz na kolumnie z tym, że wg mnie jest on za duży i nawet po opuszczeniu auta jest o wyczuwalny jako minimalny już co prawda ale jest. Jeżeli po opuszczeniu auta nie ma luzu i skręcając kołami w miejscu poduszki nie latają bardzo na boki tylko się obracają to jest ok. To jest moje zdanie, jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dziś tego luzu nie ma, wymieniłem poduszki/łożyska na kolumnach. Nna podniesionym do góry kole też nie ma a jak jest to bardzo minimalny, choć wg mnie nawet na podniesionym go nie ma. Przedtem jak szarpało się za podniesione koło był wyczuwalny luz dziś go nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia po wymianie poduszki oraz łożyska amortyzatora i po skręceniu wszystkiego nie mam żadnego luzu, a dla mnie wyznacznikiem wymiany poduszek jest właśnie luz po podniesieniu przodu do góry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie wyznacznikiem wymiany poduszek jest właśnie luz po podniesieniu przodu do góry.

Dla mnie kiedyś też tak było. Można się przejechać i to grubo. Przykład pierwszy z brzegu: Corsa D. Ma pływające górne poduszki i w NOWYM FABRYCZNIE aucie po podniesieniu do góry kolumna lata +/- 0,5cm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość witek1985

Panowie to jak to w końcu jest z tym luzem? Ma być czy nie powinno? Bo czytałem inne fora i są zdania podzielone jedni że mają być inni że nie powinno więc już mam mętlik w głowie. Mój mechanik też potwierdził że luz powinien być ( delikatny ) i nie wiem co mam robić? Podjechać na diagnostykę i sprawdzić amory czy nie warto?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania