Gość grzeladz Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Poszukuję informacji ( schematu podłączenia, sposobu zdiagnozowania usterki pompa TRW) Po przekręceniu stacyjki pompa czasem pracuje a czasem nie, podobnie w czasie jazdy. napięcie ładowania na biegu jałowym 14,2V. Przy podłączeniu na wprost kostki sterującej 3-pinowej- (przewód czarny i niebiesko - biały na " +". trzeci kabelek nie podłączony.) pompa zaczyna pracować , zwiększa obroty a po chwili , 10 sek czasem więcej wyłącza się po czym po chwili znów zaczyna pracować i tak jest cyklicznie z tym że czas pracy i przerw jest różny. czy praca pompy w zafirze jest jakoś sterowana? Bezpiecznik w komorze silnika B7 - 80A sprawny- napięcie stałe dochodzi do pompy. Nie znam pozycji bezpiecznika pod kierownicą ale wszystkie sprawdzone i sprawne. Proszę o pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 W tej trzy pianowej wtyczce jest sterowanie z ECU ale nie wiem dokładnie który to kabel musiał byś to sprawdzić a jest tam napięcie o ile pamiętam 6 lub 9 V, miałem podobny przypadek w Astrze G z tym że pompa nie pracowała wcale a brak był właśnie sterowania z ECU i do wyboru miałem oddać sterownik do naprawy lub iść na skróty więc poszedłem krótszą drogą i podałem mu sterowanie z napięcia po stacyjce prze stabilizator napięcia 6 lub 9 V (trzeba to sprawdzić) i teraz jest tak przekręcę kluczyk w pozycję zapłon to uruchamia się pompa wspomagania i wszystko działa jak z fabryki   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka pompa NIE POWINNA pracować - ma zacząć pracę PO URUCHOMIENIU SILNIKA. Czy nie ma tam gdzieś przetartego przewodu?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeladz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Grzes997 dzięki za informację, spróbuję to jakoś ustalić . ArKos – rozumiem że zaczyna pracować po zapaleniu silnika – pytanie który pin wysterowuje start pracy i jakim napięciem? Czy może posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej ,skan albo link do jakiejś stronki z takim schematem do takiej Zosi (2.0 DTI 16V 101 KM rok 2003)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Schematu nie mam ale z tej trzypinowej kostki jeden kabel biegnie bezpośrednio do ECU i tam właśnie musi się pokazać napięcie po uruchomieniu silnika, ja sprawdzałem kable wtyczki i było wszystko ok tylko z samego ECU był brak impulsu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Czerwony gruby prąd z F7 (80A) i brąz masa. Sterowanie: czarny -plus z F23 (10A), niebiesko biały- z alternatora pin61, brązowo biały- pin diagnostyczny   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeladz Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Tutaj znalazłem schemat do Zafiry http://pl.scribd.com/doc/29238228/Electronic-Wiring-Diagram-Zafira-MY-2001#scribd jest dokładnie tak jak pisze „automux”, Nie widzę innego napięcia sterującego   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się