Skocz do zawartości

Opel Corsa C 1.2 wymiana maglownicy


Gość Arkom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnośnie wymiany magla w w/w aucie czy są z tym jakieś większe problemy czy wystarcza odkręcić przekładnie od kolumny kierowniczej, odkręcić drążki od zwrotnic i samą maglownicę od sanek / budy ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zluzowaćto nie ma dramatu ale mimo wszystko fajnie by było gdyby nie trzeba było :)) Czekam na Grzesia

 

[ Dodano: 2014-10-20, 21:58 ]

I z tego co wiem to w nowej przekładni nie kasuje luzu itp tylko ją wkładam i tyle.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robił i się wpieniał, niestety trzeba sanki opuścić i to sporo, w moim wykonaniu zostały praktycznie dwie przednie śruby zluzowane reszta odkręcone oczywiście silnik podwieszony. Można spróbować podkręcać drążki ale to nic nie da maglownica nie wyskoczy z puki nie będzie mieć miejsca, a Corsa takie fajne autko a robota przewalona.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh szkoda ale cóż cos się pomyśli podwiesić nie mam zbytnio jak postaram sie go podeprzeć od spodu. A co do tego kasowania luzu to jest jak pisałem tylko wkładam i tyle, dobrze rozumiem? A i jeszcze coś prawdą jest że w tej Corsie jest wspomaganie elektryczne? Bo hydraulicznego nie ma to wiem.

 

[ Dodano: 2014-10-21, 18:32 ]

Maglownica wymieniona i tak sanki trzeba zluzować i to sporo jak pisał Grzesiu ogólnie nie takie to straszne. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to się miałem dopytać bo wymieniając magiel nic związanego ze wspomaganiem nie znalazłem ale słyszałem o tym ze w tych autach jest wspomaganie elektryczne i tak domyślałem się że jak coś ma być to pod kierownicą. Ta czy siak dziękuję za pomoc

 

[ Dodano: 2014-10-22, 21:23 ]

Jeszcze jedno pytanie bo auto dzis było na zbieżności gościu ustawiał to 5 h !!! i ogólnie jest tak że auto jedzie do momentu jak nie najedzie na jakąś nierówność wtedy kierownica przeskakuje lekko w lewo i auto skręca trzeba skontrować kierownicę poza tym kierownica odbija itp pytanie jest następujące czy to wina ustawienia zbieżności ?? Czy coś nie tak z przekładnią?

 

[ Dodano: 2014-10-27, 18:08 ]

Temat do zamknięcia skopana była zbieżność, zbieżność ustawiona i jest cacy

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.