ArKos Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 maja odpowiedni sprzęt pomiarowy i są w stanie Ci powiedzieć który element szwankuje Ok. 200zł diagnostyka TECH-2... Żeby nie było niespodzianki   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Tak ale za 200 zł dowiesz się wszystkiego o swoim samochodzie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32333 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Ozesz w mordę Ceny to oni maja   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Wiedza kosztuje. Urządzenie też. Mechanik jedzie na jazdę próbną - to jest czas. Oględziny i przegląd to też czas. W warsztacie "u Heńka w stodole" skasują na dzień dobry 6 dych za podłączenie do kompa, a spróbuj im powiedzieć, żeby jazdę próbną zrobili to Cię śmiechem zabiją. Ja nie jestem do końca pewien, czy to aż tak bardzo dużo jak na 100% diagnozę co jest zyebane. U nas na serwis przyjechał gość, co Astrę chyba u 10 mechaników zostawiał. Każdy z nich coś wymienił, bo twierdził że to jest zwalone. Usterka jak była tak była. Facet wydał kilka stów i dalej miał problem. U nas w ASO zapłacił 330zł, z czego robocizna 240zł i po problemie - jedna dupina za 9 dych wymieniona. W zamienniku to coś miałby pewnie za 3 dychy, ale u nas ma gwarancję usługi. Pomimo, że Ozesz w mordę Ceny to oni maja chłop wyjechał od nas BARDZO zadowolony.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Panowie, a idzie jakoś sprawdzic 'domowym' sposobem czujnik położenia przepustnicy ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32392 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Szukajka Ci się zepsuła http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Dzieki Grześ Tylko jaka rezystancje podaje producent?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Czujnik położenia przepustnicy (TPS) 1.Kontrola napięcia zasilania Ustawić włącznik zapłonu w położenie OFF Rozłączyć wtyczkę czujnika Ustawić włącznik zapłonu w położenie ON Zmierzyć napięcie pomiędzy stykami wtyczki Dane techniczne mierzony parametr styki we wtyczce wartość żądana wartość zmierzona wnioski Napięcie A i B ≈ 5 V ----------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Kontrola napięcia sygnału wyjściowego Nie rozłączać wtyczki czujnika Podłączyć końcówki pomiarowe multimetru do styków czujnika Ustawić włącznik zapłonu w położenie ON Zmierzyć napięcie pomiędzy stykami wtyczki Dane techniczne mierzony parametr styki we wtyczce wartość zmierzona wnioski Napięcie przy zadanym położeniu przepustnicy B i C wartość żądana Całkowicie zamknięta 0.3 V ÷ 1.1 V Całkowicie otwarta 4.2 V ÷ 4.5 V   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Grzes, a czy wskazanie MAP Sensora na wolnych obrotach w granicach 1,5-1,65V to dobre wskazanie? Odpalilem zimny silnik i było 1,5V i powoli rosło, mierzyłem około minuty i wzrosło do 1,65V. Stałe napięcie 5,06V.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Wydaje mi się że za dużo pokazuje ma być od 0,8V do 1,7V Tu masz fajny poradnik http://forum.samnaprawiam.com/oscyloskop-w-elektronice-samochodowej-cz2-vt3360.htm Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5732-szarpni%C4%99cie-po-puszczeniu-gazu-czasem-nier%C3%B3wna-praca/page/2/#findComment-32441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się