Skocz do zawartości

Szarpnięcie po puszczeniu gazu, czasem nierówna praca


Gość wojtas91

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtas91

Witam.

Problem dotyczy pracy na benzynie, otóż gdy jade i puszcze gaz czuć szarpnięcie i tigra mocno zaczyna zwalniać, lekkie wcisniecie gazu i znowu puszczenie juz tego nie ma ale gdy znowu jej depne i puszcze to samo - szarpnie i zwalnia mocno. Również szarpie przy zwalnianiu, hamowaniu biegami. Lubi 'pyrkać' z tłumika lekko na wolnych obrotach.

PRzy połowie gazu podczas jazdy czuć że słabiej ciagnie, ale gdy wcisne do końca ciągnie jak głupia :P Czego to może być objaw?

Świece nowe, kable nowe, pompa paliwa ok, EGR zaślepiałem hmm jakieś 3 lata temu. Błędów żadnych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Problem był opisywany parokrotnie a dotyczy złej regulacji LPG, dokładniej regulacja LPG np na ubogo potrafi rozregulować mapy benzyny co może skutkować takimi objawami jakie masz, by to wykasować możesz spróbować na noc pozbawić Tigry napięcia a potem jazda na benzynie aż się ustabilizuje potem zrobić prawidłową regulacje LPG i problem rozwiązany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtas91

A czy czasem komputer Tigry nie ma jakiejs 'pamieci' w sobie że podczas braku zasilania z aku zapamietuje wszystko? Bo np na skasowanie błędów nie działa odłączenie akumulatora na noc :-/

A regulacje LPG już mam zrobioną wg analizatora spalin więc jeden problem z głowy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacje LPG już mam zrobioną wg analizatora spalin więc jeden problem z głowy

 

By zrobić poprawną regulacje LPG to samochód musi poprawnie jeździć na benzynie a u Ciebie tego nie ma, napisz jeszcze jaka masz instancje LPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz II generacje z silnikiem krokowym na przewodzie gazowym miedzy reduktorem a mikserem, ale spoko proponuję pojeździć troszkę na samej benzynie, silnik powinien się opamiętać bo ECU samo dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy, a jak już wszystko będzie ok to potem ponowna regulacja LPG i będzie ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtas91

Nie nie, mam register tzw śrubę na wezu między mikserem a reduktorem. Jeździłem na samej benzynie, zrobiłem 130km i nadal to samo jest nic to nie pomogło :/ może to nie wina samego komputera a innych podzespołów?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pozostaje zrobić diagnostykę silnika ale nie odczyt błędów tylko podgląd danych na pracującym silniku czy wszystkie parametry są ok, bo może być tak że jakiś element jest elektrycznie sprawny ale podaje zafałszowane dane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania