Skocz do zawartości

Wskażnik temperatury ledwie wchodzi na jedna kreskę


Gość sebik2345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pisze w sprawie vw golfa 3 silnik 1,4 otóz problem polega na tym iż wskażnik temeperatury od pewnego czasu wychyla sie do jednej kreski stoi,termsotat był wymieniany bo też jest taki problem że jak jest zimno na dworzu to ma bardzo słabe centralne,klapka którą się reguluje zimno ciepło w ogóle nie reaguje bo czy jest ustawione na zimno czy ciepło to leci zimno a w zime zimno badz letnie ale tu myśle że bez rozbierania całej deski się nie obejdzie bo niby sprzedjacy w tamtym roku jak był kupowany twierdził ze nagrzewnica była wymieniana ale podejrewam ze coś żle zrobili na necie wyczytałem że może to być wina mieszalnika ale do tego trzeba deske rozbierać?czasem z bocznych kratek wylatują kawałki gąbki,czyli chyb zamiast dobrej jakosci tasmy przykleili gabke a ona sie teraz odkleja i dlatego zimno w aucie zwłaszcza zimą,tylko nie wiem jak się zabraqć za rozebranie środka,jak by któs miałe gdzieś jakaś intrukcje to prosił bym o poedesłanie,az góry dziękuje i jak nie ten dział to sory ale wydaje mi się ze to ma dużo wspólnego z ogrzewaniem.

 

Edit a teraz jeszcze jeden problem mianowicie na wyłaczonym silniku i kluczyku czujnik temeperatury złapał na full na liczniku nawet jak kleme się zdejmie to jest full czego to moze być wina czujnika?czy licznik zdechł?mozna z tym jedzić?i czy on odpowiada za elektrodmuchawe?bo ostanio się dosc czestawo właczała,płyn sprawdzałem i jest w zbiorniczku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze trzeba wszystko posprawdzać a mianowicie czujnik temperatury, termostat to że był wymieniany nie znaczy że jest dobry, na końcu jak już to sprawdzisz można przyczepić się do samego licznika ale to nie on jest odpowiedzialny za brak ciepłego powietrza w samochodzie i ten wychył może być z czujnika ale to że nie grzeje to na 100 $ wina termostatu lub masz układ zapowietrzony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzić termostat? a jak odpowietrzyć?

 

[ Dodano: 2013-10-28, 16:21 ]

a co moze odpoiwać za to wskazanie na liczniku że jest na full,i jest motyw ze jak jest ciepło to jest ciepło w samochodzie a jak zimno to zimno.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzić termostat?

Miszczuniu kochany... czytanie nie boli - jest szczegółowo i wyczerpująco na ten temat. Szanuj pracę innych - nie po to robi się poradniki, żeby co drugi zadawał pytanie, na które jest wyczerpująca odpowiedź już udzielona.

 

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie chciałbym dodać - jeśli jest LPG - zmajstrować czymś przesłonę na parownik - parownik LPG bardzo wychładza układ dlatego może nie lecieć wystarczająco ciepłe powietrze z nawiewów. Wiele osób robi błąd i wtyka tekturę przed chłodnicę - przez co silnik potrafi się przegrzać...

 

Zasada jedna - jeśli termostat dobry to nawet przy - 20* auto powinno normalnie złapać temperaturę i ją utrzymywać... jedyne co może to utrudniać to instalacja LPG - wtedy wystarczy odseparować parownik od nadmuchu zimnego powietrza ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dostane bana ale ja tam jakoś nie zauwazyłem poradnika jak sprwdzić termostat

 

Dobrze. To powiedz mi proszę, co to jest:

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-termostat-silnika-cala-prawda-vt42.htm

 

:?:

 

 

Dział Poradników, Ogólne, podstrona 3...

 

jedyne co może to utrudniać to instalacja LPG

No nie potwierdzę pomimo posiadania wielu aut z LPG. Przynajmniej z punktu widzenia użytkownika samochodu, cięęęęęężko jest wychwycić różnicę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym że na wskażniku od temeparatury jest full to co moze być coś się uszkodziło i edynie wymiana całego licznika?i jak odseparować ten reduktor?jutro jeszcze sprawdze ten termostat dokładnie bo kto wie niby był nowy kupiony ale może.

 

[ Dodano: 2013-10-28, 21:43 ]

a i jeszcze jednego razu zauważłem delikatne masło na korku od płynu ale płyn jest oki,olej zresztą też

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie potwierdzę pomimo posiadania wielu aut z LPG. Przynajmniej z punktu widzenia użytkownika samochodu, cięęęęęężko jest wychwycić różnicę.

 

Ja u siebie w Viki miałem parownik wsadzony w takim miejscu że go bardzo wychładzało - zasłonięcie go zimą bardzo pomagało :) ... dlatego wspomniałem o takiej możliwości :)

 

delikatne masło na korku

Oznaczało by niedogrzany silnik :niepewny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania