Grzes997 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Pytanie nr 2 dlaczego błędu nie wywala? Odpowiedz jest prosta, przepławka elektronicznie jest sprawna i tylko podaje zafałszowane dane, kod by wywaliło jak by przepławka elektrycznie była zimna czyli zwarcie lub brak przebiegu prądu, z stąd czytnik kodów czasem się na nic nie przydaje jak tylko podgląd pracy silnika na live   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-7805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 czyli przepływka do wymiany   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-7807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Skoro parametry się nie zmieniają to tak, wiadomo że podczas wciśnięcia pedału gazu dane na przepławce muszą się zmieniać a u Ciebie to jest zawsze to samo wskazanie, sprawdza jeszcze połączenia czy są ok. Sprawdź czy ten potencjometr w środku się nie zablokował skora klapka się rusza w takiej przepływne nic niema tylko klapka trochę mechaniki i potencjometr który podaje na ECU napięcie od 0do 5 V czasem starczy trysnąć jakimś środkiem do czyszczenia styków   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-7809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Wiazka jest ok bo sprawdzałem, a co do mechanizmu to nie otwierałem bo ktos przykleił te klapke od góry i nie chciałem tego odrywac na siłe. No ale bede musiał... Dzieki za pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-7810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 otworzyłem obudowe, całosc wyglada jak nówka poruszałem kilka razy klapka na sucho i działa idealnie . Musiałbym jednak przeczyscic bo za długo nie bedzie dobrze. Seh w koncu wymiata   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-7880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-7881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Kilka pytan do bardziej doświadczonych w temacie. Co to jest: - O2S integrator - O2S BLM partial load - O2S BLM idle - IAC integrator - IAC pulse ratio - EXHAUST coding ECE - Desired pin idle speed - Desired drive idle speed Pytanie nr 2: Jak jest oznaczony czujnik walu korbowego?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-8510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Panie i Panowie, czy coś się zmieniło w ciągu ostatnich 2 lat w temacie fejsów do diagnostyki? Potrzebne mi urzadzonko do kasowania inspekcji, do diagnostyki - błędy, odczyt parametrów silnika itp. Czy takie coś: http://allegro.pl/interfejs-euroscan-usb-opel-renault-citroen-volvo-i3281963850.html się różni czymś od takiego czegoś: http://allegro.pl/interfejs-tester-bmw-audi-renault-volvo-alfa-fiat-i3282053395.html ? No i czy rzeczywiście są na tyle uniwersalne, że będą banglać z każdym autem? Co z autami typu passat b3 czy astra f ? A może oddzielnie do każdej marki auta potrzebny wtyk?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-28670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Pierwszy to chyba zakamuflowany ELM327, a drugi to najprostszy VAG za 5 Euro Nie ma kabla do wszystkiego Zacznij od VAG'a i opcoma, albo zakup coś w stylu Maxidiaga, na początek starczy. Nie kupuj nieprzydatnych testerów, które robią tylko silnik Bawie się w diagnostykę od kilku lat i dorobiłem sie Diaguna, robi dużo, ale to jeszcze nie jest to   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-28705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zidunek Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Panowie, a co polecacie początkującemu? Mam do wydania powiedzmy około 300 złotych i chciałbym kupić coś bardziej uniwersalnego, żeby się pobawić trochę. Wpadł mi gdzieś w oko AutoLink AL. 519 Pro – jest za niecałe 300 złotych właśnie. Ktoś może używał? Może coś doradzić? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/475-interfejs-diagnostyczny/page/5/#findComment-29602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się