Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Po tym co napisałeś, to jestem skłonny bardziej uwierzyć nie w pompę tylko w filtr paliwa, na starcie nie ma "siły przepchać" paliwa. Jej wydajność na 100% spadła bo auto swoje ma, więc "brudny" filtr ją hamuje. Gdzie jest montowany filtr paliwa? Nigdy poza wymianą bezpiecznika sprawdzaniem poziomu płynów, wymianą piór wycieraczek oraz wymianą aku rok temu nie grzebałem w samochodzie [ Dodano: 2012-12-23, 08:20 ] Tak na szybko Odpalił po 5sek od pierwszego zakręcenia bez mojego magicznego aerozolu. Jedyne co się zmieniło temperatura spadła jeszcze niżej -17C. dzisiaj w baku jest ok. 10-15l, wcześniej było kolejno piątek prawie pełny jakieś 40l po czwartkowym tankowaniu. Sobota ok. 20l Zaleję go dzisiaj jakimś 98 i może doleję czegoś co wyłapuje wodę z paliwa. CDN   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Filtr powinien znajdować się przy zbiorniku paliwa. Z kanału będzie dobrze widoczny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mnie to wygląda na problem braku paliwa. Panowie gdzie tak pędzicie, samostart nie uruchomi pompy co Wy to tu piszecie, jak pompa będzie uszkodzona to możesz cały samostar zapodać i nie zapali, jedyne co mi tu przychodzi do głowy to EGR, który jest otwarty i nie potrafi się zamknąć trzeba go zaślepić i po zawodach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 @Grześ997- dziękuję za śledzenie wątku - czyli jak myślałem pompa musi działać, bo na "chłopski rozum" zwyczajnie by nie jeździł. Ale czy filtr nie może dawać takich objawów. Wiem coraz więcej o samochodzie którym jeżdżę . Kolejna obserwacja - czwartek i piątek było błotko na drogach - wilgoć, wczoraj i dzisiaj sucho. A może jednak przewody zapłonowe? Jak się dowiedziałem(doczytałem) przewody wys. napięcia muszą być porządne ja trochę ponad rok temu przyoszczędziłem bo wymieniłem je na takie za 70-80 PLN ***(jak można to mogę edytować i podać producenta) a auto przejechało już prawie 38tys od tamtego zdarzenia. ***czy można podawać nazwy firm itp ? Dziękuję AD_76 PS. Wszelkie sugestie, porady mile widziane, za samodzielne działania podjęte przy naprawie auta biorę całą odpowiedzialność, nie będę miał pretensji jak coś wymienię a dalej będzie lipa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Poczytaj to http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-nie-zapala-co-robic-vt47.htm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 A nie można było tak kilka postów wyżej ? Męczę Was pytaniami na które odpowiedź pewnie tam znajdę, na razie tylko to po łebkach przeleciałem. Dzięki.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Jedna sprawa to układ paliwowy, może być problem z jakimś syfem w nim, a druga sprawa to czujnik temperatury na ECU, może podaje błędne info?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 ....Nigdy poza wymianą bezpiecznika sprawdzaniem poziomu płynów, wymianą piór wycieraczek oraz wymianą aku rok temu nie grzebałem w samochodzie .... Tym bardziej wymiana filtra paliwa nie zaszkodzi a do baku dolać denaturatu troszkę no i jak Wasyl napisał czujnik temp. do sprawdzenia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gerfild86 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A ja bym obstawil czujnik płynu chłodzącego   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się