Skocz do zawartości

Opel Corsa B 1.2 1997 - nie odpala


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Po tym co napisałeś, to jestem skłonny bardziej uwierzyć nie w pompę tylko w filtr paliwa, na starcie nie ma "siły przepchać" paliwa. Jej wydajność na 100% spadła bo auto swoje ma, więc "brudny" filtr ją hamuje.

Gdzie jest montowany filtr paliwa?

Nigdy poza wymianą bezpiecznika sprawdzaniem poziomu płynów, wymianą piór wycieraczek oraz wymianą aku rok temu nie grzebałem w samochodzie

 

[ Dodano: 2012-12-23, 08:20 ]

Tak na szybko

Odpalił po 5sek od pierwszego zakręcenia bez mojego magicznego aerozolu.

Jedyne co się zmieniło

temperatura spadła jeszcze niżej -17C.

dzisiaj w baku jest ok. 10-15l, wcześniej było kolejno piątek prawie pełny jakieś 40l po czwartkowym tankowaniu. Sobota ok. 20l

 

Zaleję go dzisiaj jakimś 98 i może doleję czegoś co wyłapuje wodę z paliwa.

CDN

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to wygląda na problem braku paliwa.

 

Panowie gdzie tak pędzicie, samostart nie uruchomi pompy co Wy to tu piszecie, jak pompa będzie uszkodzona to możesz cały samostar zapodać i nie zapali, jedyne co mi tu przychodzi do głowy to EGR, który jest otwarty i nie potrafi się zamknąć trzeba go zaślepić i po zawodach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Grześ997- dziękuję za śledzenie wątku - czyli jak myślałem pompa musi działać, bo na "chłopski rozum" zwyczajnie by nie jeździł.

 

Ale czy filtr nie może dawać takich objawów.

 

Wiem coraz więcej o samochodzie którym jeżdżę :-) .

 

Kolejna obserwacja - czwartek i piątek było błotko na drogach - wilgoć, wczoraj i dzisiaj sucho.

 

A może jednak przewody zapłonowe?

Jak się dowiedziałem(doczytałem) przewody wys. napięcia muszą być porządne ja trochę ponad rok temu przyoszczędziłem bo wymieniłem je na takie za 70-80 PLN ***(jak można to mogę edytować i podać producenta) a auto przejechało już prawie 38tys od tamtego zdarzenia.

 

***czy można podawać nazwy firm itp ?

 

Dziękuję AD_76

 

PS.

Wszelkie sugestie, porady mile widziane, za samodzielne działania podjęte przy naprawie auta biorę całą odpowiedzialność, nie będę miał pretensji jak coś wymienię a dalej będzie lipa

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A nie można było tak kilka postów wyżej :-D ?

Męczę Was pytaniami na które odpowiedź pewnie tam znajdę, na razie tylko to po łebkach przeleciałem.

Dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna sprawa to układ paliwowy, może być problem z jakimś syfem w nim, a druga sprawa to czujnik temperatury na ECU, może podaje błędne info?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Nigdy poza wymianą bezpiecznika sprawdzaniem poziomu płynów, wymianą piór wycieraczek oraz wymianą aku rok temu nie grzebałem w samochodzie ....

Tym bardziej wymiana filtra paliwa nie zaszkodzi a do baku dolać denaturatu troszkę no i jak Wasyl napisał czujnik temp. do sprawdzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania