Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 na suchej nie ,ale na mokrej i ślizgiej nawierzchni nosi cały tył samochodu a w kierownicy czuć lekkie szarpanie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schogun76 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 witam!proponuje wjechac na stacje diagnostycza koszt ok.25zlsprawdza hamulce,zawieszenie i stan opon.wedlug mnie to wina ukl.hamulcowego.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 w kierownicy czuć lekkie szarpanie. Określ czy szarpania czuć podczas normalnej jazdy czy podczas hamowania, oraz noszenia tyłu w jakich okolicznościach występują.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ania. Podczas hamowania nic się nie dzieje tylko podczas jazdy. najbardziej odczuwalne jest na mokrej lub ślizgiej nawierzchni. ciężko go utrzymać w prostej linii podczas jazdy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Jeżeli podczas normalnej jazdy tak się dzieje i bez hamowania, to opony śmietnik pewnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 opony sa nowe   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ciśnienie w oponach? Jeszcze wyjaśnij, czy stwierdzenie "nosi tył" to po prostu bujanie się tyłu, czy poślizg?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ciśnienie jest dobre. on bardziej sie slizga i trudno utrzymac go w lini prostej podczas jazdy. to tak jakby pianego puscił pieszo raz w te raz w tamta strone pójdzie. trzeba trzymac kierownice bo nie wiadomo czego sie spodziewac.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 on bardziej sie slizga bardziej się ślizga? Mało precyzyjnie. Jest to poślizg, czy bujanie tyłu? trzeba trzymac kierownice bo nie wiadomo czego sie spodziewac. To raczej wyklucza poślizg   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Z tego co piszesz ja bym stawiał na uszkodzenie któreś opony, pewnie jeździsz na zimowych a wiosna tuż tuż więc proponuję poczekać i po zmianie opon na letnie sprawdzić czy nadal dzieje się tak samo, jeśli nie to jedna z nowych opon jest uszkodzona, można też podjechać na stację diagnostyczną przedstawić jaki masz problem i oni sprawdzą całe zawieszenie czy nie jest tam coś uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się