Gość rambo_19D Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 W moim drugim poście w tym temacie zapytałem o wersję z przekaźnikiem i przełącznikiem, dlatego to nie ja wprowadzam chaos. Dziękuje za pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Faktycznie, napisałeś. Albo nieco enigmatycznie albo miałem słabszy dzień i po prostu nie wpadłem na to o co ci chodzi.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rambo_19D Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 To, że mam gaz nie przeszkadza gdy rozcinam zasilanie pompy paliwa? W sumie i tak odpala się tylko na benzynie a gaz załączany jest automatycznie po paru sekundach gdy silnik jest gorący lub po 1-2 minutach gdy jest zimny. Rozcięcie pompy powoduje całkowity brak odpalenia, czy chwilowe odpalenie i jak skończy się paliwo w przewodach to gaśnie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 To, że mam gaz nie przeszkadza gdy rozcinam zasilanie pompy paliwa? Absolutnie nie. Podczas pracy na gazie pompa i tak pracuje na daremno, bo paliwo tłoczy i wraca do zbiornika niewykorzystane. Rozcięcie pompy powoduje całkowity brak odpalenia, czy chwilowe odpalenie i jak skończy się paliwo w przewodach to gaśnie? Silnik będzie się zachowywał tak, jakby chciał zapalić, a nie mógł. Generalnie nie odpali.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rambo_19D Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Mam jeszcze jedno pytanie: Chcę rozciąć przewód zasilający pompę w progu po stronie kierowcy. Znalazłem kabel czerwono niebieski, taki sam jaki wychodzi z różowego przekaźnika w komorze silnika, ale jest to kabel mniejszego przekroju. Ten, który wychodzi z przekaźnika jest dosyć gruby a ten we wiązce w progu jest dużo cieńszy. Czy dobry przewód znalazłem?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Czy dobry przewód znalazłem? Obawiam się, że nie. Z tego co kojarzę to właściwy biegnie po przeciwnej stronie. Najprościej: wbij szpilkę w ten przewód, żarówkę podłącz z jednej strony do masy a z drugiej do tego przewodu i uruchom silnik. Jeśli jest to właściwy przewód, to dopiero w chwili kręcenia rozrusznikiem i po uruchomieniu silnika żarówka będzie świecić. Po wyłączeniu silnika zgaśnie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Z tego co czytam w Twoim profilu masz jeszcze LPG i co z tego że zrobisz odcięcie pompy paliwa jak odpalą na LPG i samochód znika, druga sprawa jak będzie zamówienie na Twój samochód to na lawecie go wywiozą.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się