Skocz do zawartości

c14nz + przepustnica od c16nz otwór wlotowy


Gość gizmo82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na wstępie witam wszystkich i prosze o pomoc otóż mój problem wyglada tak: otóż otwór wlotowy do kolektora ssącego c14nz mam mniejszy o jakieś dwa milimetry od przepustnicy c16nz,narazie tak to złożyłem i w symie to jeździ ale żadnej różnicy nie widze i nie wiem czy musze powiększyć ten otwór???może coś podpowiecie??a i jeszcze po co resetuje się kompa po takim zabiegu bo mnie to ciekawi i jaki wtrys założyć bo różne są opinie na ten temat,może ktoś robił już taki zabieg i podpowie mi,będe wdzięczny

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Proponował bym zeszlifować wlot,każde załamanie czy tez jakieś progi powodują zbędne zawirowania powietrza co jest nie wskazane, reset kompa moim zdaniem jest nie potrzebny ECU samo dostosuje się do nowych warunków jakimi w Twoim wypadku jest powiększenie przepustnicy ECU po otrzymaniu wszystkich parametrów będzie wydłużał czas wtrysku, jeśli by się okazało że masz za biedną mieszankę wtedy był by sens wymiany wtrysków ale przy takiej niewielkiej różnicy jest to nie potrzebne.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to mnie troche roboty czeka :-o ,narazie wsadziłem wtrysk od 1.6 zobacze co się będzie działo,jakie spalanie,aczkolwiek niektórzy twierdzą że 1.2 1,4 1,6 to te same wtryski a regulatory ciśnienia paliwa są inne ktoś obali tą teorie? A jaki wtrysk byś wrzucił na moim miejscu?Dzięki za podpowiedz.

 

[ Dodano: 2011-08-07, 10:12 ]

no i jeszcze najwarzniejsze pytanko czy możno to zeszlifować nie wykręcając kolektora???

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki wtrysk byś wrzucił na moim miejscu?

 

Ja bym zostawił tak jak jest i sprawdził jakie jest spalanie, Co do szlifowania to można szlifować jak jest kolektor zamontowany tylko musisz zadbać by opiłki nie dostały się do środka.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a no czytałem ale kolega Arkos nie wyjaśnił do końca jaki wtryskiwacz jest najlepszy do tej typu przeróbki i jakim sposobem zeszlifować ten rant bo boschem to chyba nie bardzo :-|

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

To jest alu wiec nawet wiertlem powiekszysz otwór, wazne zeby to zrobic na calej dlugosci...

 

Poza tym ktos wspominal kiedys ze kolektor od c14nz ma mniejsze kanaly, wiec lepiej byloby odrazu zalozyc kolektor ssacy od c16nz razem z przepustnica. Wtryskiwacz powinien zostac od 1.4. Silniczek krokowy musi byc od tej przepustnicy ktora montujesz.

 

W moim przypadku montaz przepustnicy z 1.8 do 1.6 nic nie dal :D Mialem wrazenie ze lepiej idzie ale to dlatego ze mniejsze wychylenie przepustnicy dawalo tyle samo powietrza co na wiekszym wychyleniu starej... Moze troszke sie poprawilo.

 

niektórzy twierdzą że 1.2 1,4 1,6 to te same wtryski a regulatory ciśnienia paliwa są inne ktoś obali tą teorie?

 

To bzdura, jak zalozysz wtrysk z 1.8 do 1.4 to nie odpalisz silnika. Poza tym kazdy wtryskiwacz ma inny numer, a wszystkie SPI pracuja na jednej i tej samej pompie 1bar.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.