Gość gizmo82 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 na wstępie witam wszystkich i prosze o pomoc otóż mój problem wyglada tak: otóż otwór wlotowy do kolektora ssącego c14nz mam mniejszy o jakieś dwa milimetry od przepustnicy c16nz,narazie tak to złożyłem i w symie to jeździ ale żadnej różnicy nie widze i nie wiem czy musze powiększyć ten otwór???może coś podpowiecie??a i jeszcze po co resetuje się kompa po takim zabiegu bo mnie to ciekawi i jaki wtrys założyć bo różne są opinie na ten temat,może ktoś robił już taki zabieg i podpowie mi,będe wdzięczny   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Proponował bym zeszlifować wlot,każde załamanie czy tez jakieś progi powodują zbędne zawirowania powietrza co jest nie wskazane, reset kompa moim zdaniem jest nie potrzebny ECU samo dostosuje się do nowych warunków jakimi w Twoim wypadku jest powiększenie przepustnicy ECU po otrzymaniu wszystkich parametrów będzie wydłużał czas wtrysku, jeśli by się okazało że masz za biedną mieszankę wtedy był by sens wymiany wtrysków ale przy takiej niewielkiej różnicy jest to nie potrzebne.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 no to mnie troche roboty czeka ,narazie wsadziłem wtrysk od 1.6 zobacze co się będzie działo,jakie spalanie,aczkolwiek niektórzy twierdzą że 1.2 1,4 1,6 to te same wtryski a regulatory ciśnienia paliwa są inne ktoś obali tą teorie? A jaki wtrysk byś wrzucił na moim miejscu?Dzięki za podpowiedz. [ Dodano: 2011-08-07, 10:12 ] no i jeszcze najwarzniejsze pytanko czy możno to zeszlifować nie wykręcając kolektora???   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 A jaki wtrysk byś wrzucił na moim miejscu? Ja bym zostawił tak jak jest i sprawdził jakie jest spalanie, Co do szlifowania to można szlifować jak jest kolektor zamontowany tylko musisz zadbać by opiłki nie dostały się do środka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 http://forum.samnaprawiam.com/c14nz-przepustnica-od-c16nz-vt1102.htm?highlight=przepustnica Jest wyjaśnione i kolega czytał.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 a no czytałem ale kolega Arkos nie wyjaśnił do końca jaki wtryskiwacz jest najlepszy do tej typu przeróbki i jakim sposobem zeszlifować ten rant bo boschem to chyba nie bardzo   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zdemontować kolektor i dremelem wybrać naddatek. Wtrysk logiczne: dostaje więcej powietrza to powinien dostawać więcej paliwa. Z c16nz wtrysk, skoro z niego jest przepustnica.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ok tak zrobię ale dremela specjalnie na ten zabieg kupować nie będe spróbuje jakoś to papierem ściernym wygładzić.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 spróbuje jakoś to papierem ściernym wygładzić. Ty chyba kpisz. Z tydzień będziesz jechał aż sie zajedziesz, człowieku, zastanów sie... Jak już, to pilnikiem ale nie papierem...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 To jest alu wiec nawet wiertlem powiekszysz otwór, wazne zeby to zrobic na calej dlugosci... Poza tym ktos wspominal kiedys ze kolektor od c14nz ma mniejsze kanaly, wiec lepiej byloby odrazu zalozyc kolektor ssacy od c16nz razem z przepustnica. Wtryskiwacz powinien zostac od 1.4. Silniczek krokowy musi byc od tej przepustnicy ktora montujesz. W moim przypadku montaz przepustnicy z 1.8 do 1.6 nic nie dal Mialem wrazenie ze lepiej idzie ale to dlatego ze mniejsze wychylenie przepustnicy dawalo tyle samo powietrza co na wiekszym wychyleniu starej... Moze troszke sie poprawilo. niektórzy twierdzą że 1.2 1,4 1,6 to te same wtryski a regulatory ciśnienia paliwa są inne ktoś obali tą teorie? To bzdura, jak zalozysz wtrysk z 1.8 do 1.4 to nie odpalisz silnika. Poza tym kazdy wtryskiwacz ma inny numer, a wszystkie SPI pracuja na jednej i tej samej pompie 1bar. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/#findComment-12961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się