Skocz do zawartości

Corsa kopci i slabnie


Gość opalek73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem polega na tym,ze z dnia na dzień corsa zaczęła kopcić i słabnąc podczas jazdy pod górkę.

Kolega podpowiedział mi aby sprawdzić filtr powietrza i faktycznie wymiana pomogła,aż na jeden dzień.

Autko oleju nie pobiera,płynu nie ubywa i jest czysty.Wygląda to tak jakby mu tlenu brakowało ponieważ kopcić zaczyna pow 2tys/obr i podczas jazdy pod górkę słabnie nie reagując na pedał gazu,a przynajmniej nie tak jak dotychczas.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyświetla błędów,przynajmniej kontrolka się nie świeci.

A ten czujnik można sprawdzić w domowych warunkach?Na zwarcie?

Zastanawiająca dla mnie jest ta jednodniowa poprawa po wymianie filtra

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za wsparcie w szukaniu.Nerwowy dzień,pierwszy dzień urlopu i zamiast wyjazdu szukanie przyczyny usterki tym bardziej,ze jutro sobota i mechaników niet.

Ale tych pomiarów faktycznie jestem w stanie samemu dokonać.

 

[ Dodano: 2011-06-25, 14:17 ]

Czujnik pomierzony.Wskazania multimetra podobne jak w tabelce.

 

[ Dodano: 2011-06-26, 10:24 ]

Czy to mogą być "rozwalone" wtryski?

 

[ Dodano: 2011-06-27, 14:10 ]

Ok,zamykam temat.

Wszystko wiem.Minutka roboty i autko hula jak nowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskoczył taki na forum aby rozwiązać problem, a jak już go rozwiązał ma to gdzieś. Zarejestruje się na nowo z nowym problemem zapewne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo,ale to bardzo przepraszam.Po prostu myślalem,że nikogo to nie interesuje.

Już wyjaśniam.

Po przeczytaniu wielu informacji na temat podejścia z góry zaznaczę niektórych mechaników do diesli włos mi sie zjeżył i pojechałem z myślą,że jak zacznie od wtrysków to odbijam kierownicą o 180 stopni i uciekam.Akurat pierwszy raz byłem u tego co byłem a to ze względu odległości.

Ale do rzeczy.Gościu ściągnął przewód z podciśnienia z zaworu EGR i to wszystko.Zaślepił go.Powodem nie był sam zawór ale ten co nim steruje to też taki co podchodzą dwa wężyki i dwa kable.W moim aucie jest on pod szybą tak mniej więcej na środku.

Jeszcze raz przepraszam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślalem,że nikogo to nie interesuje.

Gdyby tak było, to Twój pierwszy post pozostały jedynym w tym temacie... :roll:

 

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

A w temacie:

Wiesz, że to rozwiązanie doraźne i trzeba będzie z tym coś zrobić?

Gościu ściągnął przewód z podciśnienia z zaworu EGR i to wszystko.Zaślepił go.Powodem nie był sam zawór ale ten co nim steruje to też taki co podchodzą dwa wężyki i dwa kable

Rozeznaj dokładnie co to jest, żeby jeszcze jakaś historia z tego nie wyszłła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania