Skocz do zawartości

Problem z hamulcami Wyciek Plynu z tylnego bebna !


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam Wszystkich! Mam problem mianowicie jechałem wczoraj do koleżki Honda Civic 97r i nagle przy prędkości ok 120 km/h wysiadły hamulce zatrzymałem się tuz przed ta miejscowością zobaczyć co to (nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu) jestem kierowca od roku . sprawdziłem wiec płyn trochę ubyło hamulec wduszał się do podłogi i ledwo co łapał na końcu szybko zobaczyłem ze płyn wycieka z tylnego kola (prawego) wiec je odkręciłem i zauważyłem ze wypływa z bębna .i moje pytanie brzmi co to może być .... myślę ze możliwe ze to przez szczeki bo podejrzewam ze tylnie sie juz kończyły . Jest możliwość naprawy tej usterki samemu? czy konieczny jest mechanik? i jakie ewentualne koszta naprawy prosze o odp . pisałem to szybko wiec w razie pytań proszę pisać to dopisze . z Góry dzieki :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to może być ....

Przecieka cylinderek hamulcowy, być może na skutek:

możliwe ze to przez szczeki bo podejrzewam ze tylnie sie juz kończyły
Jest możliwość naprawy tej usterki samemu? czy konieczny jest mechanik?

A skąd mamy wiedzieć jakie masz zasoby wiedzy, umiejętności i doświadczenia?

Hamulce to poważna sprawa, więc jeśli wiedzę masz na poziomie nieco ponad zero (zadane pytanie o przyczynę daje przypuszczenie, że wiesz że dzwoni ale nie do końca wiesz gdzie) to może lepiej stracić na mechanika a zyskać całe auto, zdrowie i być może życie?

Warto się zastanowić, czy porywać się z motyką na słońce.

 

W dziale poradników jest i opis wymiany cylinderka (coprawda Astra ale technologia prac taka sama) i jest też poradnik odpowietrzania hamulców .

Jeśli na 100% pewniak, że podołasz, to rób. Jeśli masz jakiąkolwiek niepewność, to lepiej dać sobie siana i stracić kasę na mechanika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous