ArKos Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 No nie pasuje mi z tym EGR-em. Powinien wywalić checka i błąd EGR-a. EDIT Sory, patrze na rocznik i już w domu. C16NZ. Wyjaśnij o co chodzi z tym EGR-em czyli z tym podłączeniem. Może być niedomknięty i powodować problemy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Ten przewód od egr cały czas był niepodłaczony do niczego i było w miare ok.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 On ma być podłączony do podciśnienia z przepustnicy jeśli masz c16nz. Zaślepić dziada najlepiej. Będzie pewność że nic nie miesza.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 To po kiego dziada to jest skoro jest zbedne?? Autko stalo z miesiac i niechciał mi odpalic. Wymieniłem kopułke,palec,swiece,kable i modół oraz akumulator na nowy i wkoncu odpalił i było wszystko ok. Troche jezdziłem i zachciało mi sie na recznym w brame wjezdzac bo mam piasek przed nia wysypany. Bezproblemowo zaparkowałem i nastepnego dnia sie zaczeły problemy z biegiem jałowym.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 To po kiego dziada to jest skoro jest zbedne?? Nie jest zbędne. Ekologia. http://pl.wikipedia.org/wiki/System_recyrkulacji_spalin   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 A ja tam nie widzę EGR-a no chyba że jestem ślepy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Jesteś ślepy. W c16nz EGR jest sterowany podciśnieniem. I jest w tym miejscu:   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 No to po torksa 20 jade do Castoramy i sie pobawie. [ Dodano: 2011-03-21, 11:48 ] Niestety bez zmian. Krokowy wyczyszczony, a map przedmuchany.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Nieszczelny dolot? Czyli lewe powietrze bierze. Często się zdarza przestrzał uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a obudową wtrysku.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 wyczysciłem jeszcze raz i jest ok ale nadal zaqpala sie czek. Pracuje normalnie tylko wywala nadal 35. Ale jest zacna poprawa bo obroty ok i w miare ładnie chodzi. Nie ruszałem egr. A gdzie go podłaczyc znaczy sie gdzie wetknac wezyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się