Skocz do zawartości

Błędy 33,35,45. Opel Vectra 1,6 1993r


Gość longin1983

Rekomendowane odpowiedzi

Gość longin1983

szkoda ze nie czytasz postów wczesniej. Wpierw bład 35 puzniej podkrecenie obrotów.

Widac ze sąda jest leciwa wiec wcale niezaszkodzi kupno nowej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Z tego co ja tu widzę i czytam dochodzę do wniosku że kolega najpierw pokręcił śrubą przy przepustnicy w celu zwiększenia obrotów choć nie wiem po co tego się nie robi regulacja obrotów jest regulowana przez sterownik a jak ty tam pokręciłeś potem wywala błędy typu nie właściwa liczba kroków, jak \ty mu podkręciłeś obroty to silnik krokowy chce je zmienić do ustalonych w ECU a nie może i tu masz pierwszy błąd, błąd sondy też może być z tym powiązany ECU jak podaje na silnik krokowy by zmniejszył obroty a już jest po za zakresem to próbuje zmienić skład mieszanki i tu masz błąd sondy jednym słowem koło się zamyka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od początku, czy kręcąc śrubą regulacyjną dodawałeś czy odejmowałeś obrotów, czym ten silnik tak pluje z rury wydechowej woda, olej ??

1.Wyczyścić silnik krokowy

2.Posprawdzać wszystkie połączenia wężyków

3.Sprawdzić stan odmy ewentualnie wyczyścić

4.Wykręcić świece sprawdzić w jaki są stanie, skoro pluje z rury świece muszą być okopcone a powinny być szarawo brązowe

5.Skasować błędy

6.Odpalić jak się silnik przepustnicę doprowadzić do poprzedniego stanu, silnik krokowy sam ustabilizuje obroty nadane w sterowniku czyli coś około 850

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość longin1983

Obroty dodawałem. Leci cos czarnego i zadkiego, ale generalnie z rury nie kopci.

Krokowy czysciłem we wtorek.

Pytanie: co to jest odma??

Czy odma to ta na niebiesko zaznaczona rurka ?? 100_1249_1_min.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest ta rura, za silnikiem jest jeszcze jedna tej samej średnicy i jest podłączona albo do rury ssącej albo do obudowy modułu wtrysku teraz już nie pamiętam dokładnie ale znajdziesz ją bez problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość longin1983

A tam mam wszystko podłaczone. A niemam gdzie podłaczyc egr. Oblukałem cały silnik i niemam nigdzie wolnego wejscia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania