maciekchn Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Odkręcając kierownice zdarłem gwint od górnej nakrętki (chyba 22) co trzyma kierownice.Co do wymiany mam całość czy tylko taki "bat" (autko mam ze wspomaganiem a kiere sportowa z naba) Zdjecie Proszę mi zdjęcie pokazać jak ustawić "odbijacz migaczy" by po skręceniu odskakiwał prawy i lewy teraz mam tak ustawione że prawy odbija lewy sam wyłączam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 "Odbijacz migaczy" bazuje na wypuście - po prostu kierownica poprzez cycek obraca krążek mający cycek, a ten z kolei wyrzuca kierunki. Najczęściej jeśli nie popatrzysz dokładnie i cycek nie wejdzie dokładnie w miejsce w kierownicy, to jeden nie odbija. Być może u ciebie problemem jest kierownica z nabą bo nie ma tam otworu na tego cycka, ale najczęściej auta mają w ten sposób, że kierownica do jazdy na wprost ma cycka dokładnie na środku w manetce kierunków.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 jest bo jedna stronę odbija i wraca a drugiej juz nie myślę ze jest to kwestia ułożenia na środku bo jedna stronę za wcześnie odbija   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 jest bo jedna stronę odbija i wraca a drugiej juz nie myślę ze jest to kwestia ułożenia na środku bo jedna stronę za wcześnie odbija tak było w maluchu czyli Fiat 126 że trzeba było celować w odpowiednie miejsce w Oplu jest to bez znaczenia jak włożysz kierownicę mechanizm wyłączający sam się ustawi jak Tobie nie chce w jedną stronę wyłączać masz tam coś uszkodzone w manetce.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Wsadziłem na oko pierwszy raz i kompletnie nie trafiłem przy lekkim skręcie w lewo luz odskakiwało ... przemieniłem to działo sie to z prawa... kombinowałem z 3dni aż w końcu dałem sobie spokój i mam tak jak mam....Kierownica w oplu jak jest oryginalna to wsadza się ja na wprost i ok a tu jest namba do której się ja przykręca. Powiedzcie coś o tym drążku czy yo tylno należy wymienić bo to co na zdjęciu maja u mnie za 30zl a jak ja swoje wyjmę to już nie włożę bo ten gwint bardzo lichutki jest...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się