Gość broda Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 filtr kabinowy regularnie co jesień zmieniany coby szyby nie parowały,klapa od obiegu wewnetrznego tez pracuje prawidłowo   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Arek sam napisałeś ponieważ korek (jego zaworki) odpowiadają za odpowietrzanie układu chłodzenia i utrzymywanie właściwego cisnienia w układzieopel jak i wiele innych ma ciśnieniowy układ chłodzenia pracujący przy nominalnym ciśnieniu 1,3-1,4 bara to jest po to, aby podnieść temperaturę wrzenia płynu - im wyższe ciśnienie tym ciecz wrze w wyższej temperaturze przy ciśnieniu 1,3 bara jest to ok. 110*C jak w układzie nie będzie ciśnienia to nie zagrzeje a płyn będzie przebiegał najłatwiejszą drogą pomijając nagrzewnice bo tam ma opory przepływu. Zrobię dziś doświadczenia na Astrze G z odkręconym korkiem napiszę Wam jakie wnioski   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Grzesiu, ja jeździłem kiedyś z niedokręconym korkiem, bo z chłodnicy lekko sie sączyło nie było żadnych anomalii w pracy układu chłodzenia dla mnie to nie to   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 mam jakis stary korek z kadetta to dziś podmienie. rano trzasnołem 10km jak to w wa-wie bita godzina czasu w korkach i na szybko nagrałem filmik   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 ja sie upieram przy niedrożności Paweł, konkretnie i na temat: to zobacz może czy z magistrali sprawnie wypływa płyn jak szybko spływa woda po wlaniu jej do wyrównawczego? jak ściskasz gruby przewód od chłodnicy do termostatu to: 1. czy jest GORĄCY ? 2. czy do wyrównawczego przelewa się płyn wężykiem powrotnym?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 gorący ledwo idzie je złapać przy temp 95st. jak sciskam gruby wąż wylot z chłodnicy do magistrali to w zbiorniczku normalnie sie przelewa. lece przetestować korek bo narazie niechce zwalać płynu zimowego glebe zwłaszcza ze tydzień temu zalałem nowy [ Dodano: 2010-11-26, 11:23 ] korek z czujnikiem z kadetta nie pasuje wiec musze se nar....ć jakis na podmiankę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 A ja zrobiłem test na Astrze G i tak odkręciłem korek włączyłem silnik czekam aż się zagrzeje wskaźnik poszedł na 80 stopni ogrzewanie jest ale słabe, z obserwacji wynikło jeszcze że do zbiorniczka przy odkręconym korku nie przepływał płyn czyli płyn w zbiorniczku nie cyrkuluje jak to normalnie się odbywa, przy pracującym silniku zakręciłem korek płyn w zbiorniczku nadal stoi brak cyrkulacji płynu dopiero po ostygnięciu silnika i ponownym uruchomieniu płyn normalnie przepływał przez zbiornik i ogrzewanie było ok, wnioski z doświadczenia wysnujcie sami ja upieram się przy swoim. Jeśli nie masz innego korka daj pod korek na czas próby worek tak żeby się całkiem zatkał wylot i włącz silnik i sprawdź poprawność działania tylko go nie przegrzej bez zaworków rozwali Ci jakiś wąż lub chłodnice.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 jeżeli twoje doświadczenie sie potwierdzi u brodatego, to będzie kolejna nauka w sprawie oplowego korka jak do tej pory znane mi anomalie wynikające ze zwalonego korka to: - nie potrafiący się odpowietrzyć układ chłodzenia - wywalanie płynu przez korek po włączeniu wentylatora (mniej więcej ten zakres temperatur) - szybsze gotowanie się płynu w układzie dojdzie do tego jeszcze słabe ogrzewanie i cyrkulacja, ale zobaczymy co pomodzi u siebie brodaty   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 niestety to nie korek- strzeliłem małą traske 200km i w zbiorniczku zimno   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 no to ja poza upieraniem sie co do niedrożności nie mam innej koncepcji - ajmsory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się