Gość wojciechcb Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 W trakcie jazdy z niewielką prędkością po nierównym (szorstkim. nie gładkim) asfalcie słychaś bardzo wyrażny stukot przedniego zawieszenia. Półtora roku temu wymieniane były przednie amorki. Ponieważ było to robione w warsztacie, nie mam pojęcie, czy zostały wymienione przy tej okazji pozostałe elmenty jak np odboje i gumowe końcówka-podkładka przychodząca na górny dekiel sprężyny. Podkładka "kielichowa" znajduje się prawie 1 cm nad gniazdem mocowania w nadwoziu (czewony kwadrat na fotce w poście o wymianie przednich amorków). Charakterystyczne w dźwięku stukania jest szybka krótka powtarzalność jak by to było "wbieranie" pionowego niewielkiego luzu niezależnie od nierówności - co najwyżej róznice są w częstotliwości stukotu, dźwięk jest wyraźny. Proszę o poradę, co z tym zrobić. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 najczęściej łączniki stabilizatora wydają stukot przy krótkich nierównościach   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Dodatkowo same gumy stabilizatora, stuki można wykryć wchodząc pod samochód trzymając rękoma za łączniki a druga osoba musi Ci samochodem na boku bujać a Ty w tym czasie wyczujesz które elementy są uszkodzone.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się