Gość pisiu1973 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam wszystkich.Mam problem z odpaleniem samochodu bo kiedy go odpalam to odpala i gaśnie po chwili.Wiem ,że jest zapowietrzony i gdy go odpowietrze to odpali i chodzi normalnie.Nie wiem co robić ponieważ po kilku godzinach gdzieś 6|7 lub dłużej znowu sytuacja się powtaża.Nie wiem gdzie mam szukać ponieważ wymieniłem już zawór zwrotny,wężyki przelewowe,wężyk od filtra do pompy.Nie mam pojęcia którędy dostaje się powietrze   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Sprawdz dokładnie wszystkie połaczenia, dokrecenie filtra paliwa i przewodów. W jaki sposób odpowietrzyłes? Jesli to DTi to jest tam rozdzielaczowa pompa wtryskowa. Jak go odpowietrzyłes i odpaliłem to jezdziłes troche czy pochodził troche i zgasiłes?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisiu1973 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 To 2.0 TDL odpowietrzałem go odkręcając przewód z wtrysku,jak odpaliłem to jezdziłem i chodzi normalnie,nie szarpie ani nic się nie dzieje,jest wszystko wpożądku.Dopiero gdy dłużej postoi to jest znowu zapowietrzony.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Może być ten zawór zwrotny uszkodzony, to że jest nowy nie znaczy że dobry lub jeszcze jest zapowietrzony może starczy jeszcze raz odpowietrzyć i dłużej pojeździć i dać mu trochę popalić w czasie jazdy, oczywiście wszystko zgodnie z przepisami ruchu drogowego   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Od kiedy układ wtryskowy odpowietrza sie przewodem wtryskowym? To 2.0 TDL X20DTL pewnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Od kiedy układ wtryskowy odpowietrza sie przewodem wtryskowym? Zamiast zadawać pytania napisz opisz prawidłową metodę odpowietrzania i będzie po kłopocie a najlepiej w formie poradnika.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 2 litrowe oplowskie diesle mają pewną przypadłość przewody paliwowe z pompy są do wtryskiwaczy mocowane na docisk i uszczelnione oringami często się zdarza, że oringi zaczynają puszczać - przybywa wtedy nieco oleju (niekiedy na bagnecie jest to praktycznie niewidoczne) ale niestety już jest w stanie złapać powietrze naczytałem sie troche na necie o tych silnikach, w opinii wielu ludzi to choroba konstrukcyjna tych silników zlikwidowana dopiero w silniku 2.2 dti   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisiu1973 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Od kiedy układ wtryskowy odpowietrza sie przewodem wtryskowym? No to opisz dokładnie jak sięodpowietrza żeby było dobże.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Fachowcy mają do tego specjalna pompkę którą się wpina w obieg paliwa, jeśli to jest pompa rotacyjna to odpowietrzy się sama, w Twoim wypadku jak odpowietrzysz i po paru godzinach jest nadal problem to musisz dokładnie sprawdzić czy niema gdzieś wycieków przecieków i innych podobnych problemów w tych silnikach często pękała pokrywa filtra paliwa przy zbyt mocnym jej dokręceniu, innej rady Ci chyba nikt nie udzieli. P.S. w starych silnikach fabrycznie była montowana pompka ręczna do odpowietrzania, teraz też by się przydała.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 prawidłową metodę odpowietrzania Prawidłowa metoda odpowietrzania jest taka ze odpowietrza sie przed sekcja tłoczaca... Na wtryskiwaczach sam sie wypowietrzy po chwili "kulawej pracy" i nie ma potrzeby ruszania rurek. Jesli jest reczna pompka to wystarczy podpompowac, jesli jest elektryczna pompa w zbiorniku to nie trzeba nic robic (w razie zapowietrzenia sam sie wypowietrzy) Niestety miejsc w których pompa złapie powietrze jest sporo i trudno je wykryc jesli nie ma śladów paliwa. Przejrzyj jeszcze raz wszystkie połaczenia, filtr paliwa. No to opisz dokładnie jak sięodpowietrza żeby było dobże. Grześ juz napisał, pompa w serwisie, mozna sobie jednak radzic inaczej, chociazby duza strzykawka. I jest ogólnie taka zasada ze po odpowietrzaniu silnik powinno sie nagrzac i troche pojezdzic zeby nie zostało powietrze miedzy zbiornikiem a filtrem bo pompa pociagnie i znów sie zapowietrzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się