Skocz do zawartości

Dziwne buczenie silnika pow 1500 obr.Mercedes C 2.2CDI


Gość kolo8310

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kolo8310

Witam mam Problem z Mercedesem C 2.2CDI W202 98r Kombi.Otóż powyżej 1500 obrotów silnik zaczyna dziwnie buczeć.Już wymieniłem Pompę wodną ponieważ myślałem że to łożysko w pompie ale po wymianie silnik dalej buczy.Następnie wymieniłem olej w pompie Wspomagania ale buczenie się nasiliło (głośniej buczy) przed wymianą oleju już po odpaleniu auta po nocnym postoju silnik chodził cicho nie było słychać głośnego buczenia dopiero po ujechaniu 1.5-2 km silnik zaczął buczeć.Bardzo was proszę o pomoc bo nie wiem już co robić z tym silnikiem :-(:-(:-( .Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.Jeszcze jedno pytanie ponieważ chce wymienić to czy pompa od Mercedesa C 1.8 benzyna 96r czy taka pompa podejdzie do mojego silnika i czy będzie miała taką samą wydajność

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kolo8310
zdjęcie paska wielorowkowego wykluczy pompę wspomagania, alternator, kompresor klimy etc

wtedy jeśli buczenie nie ustanie, będzie wiadomo że trzeba rozgrzebać silnik

 

Pasek ściągałem i odpalałem silnik bez paska i chodził cicho tylko nie wiem co muszę wymienić

pompę wspomagania czy łożysko w klimie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Renault włączając bądź wyłączając klimatyzację było słychać zmianę tego nieprzyjemnego odgłosu. Jednakże jeśli mówisz, że dopiero po 1-2 km buczenie się nasila to nie wiem czy przyczyny należy szukać w klimatyzacji. Ona za zwykle załącza się już podczas postoju, no chyba że jest mało czynnika.

 

Widziałem też w pewnym warsztacie samochodowym, że osoba brała takie lekarskie słuchawki i po kolei przykładała sprawdzając gdzie jest największe natężenie buczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kolo8310

Jednakże jeśli mówisz, że dopiero po 1-2 km buczenie się nasila.

 

To było przed wymianą oleju teraz nawet po nocnym postoju silnik buczy zaraz po odpaleniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bez osłuchu ciężko jest stwierdzić.

 

Być może za mocno naciągnięty jest pasek wieloklinowy, może to być też alternator a całkiem prawdopodobne, że może to być łożysko na pompie. Nie wiem czy w Twoim przypadku nie jest też one napinaczem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kolo8310

No to nic Panowie na razie wymienię pompę wspomagania jeśli dalej nie przestanie to znów zwrócę się o pomoc.Za wszelką pomoc oraz sugestie Dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania