Skocz do zawartości

kod błędu 65 ML 4.1 a więc Oplowski c20ne


Gość Bartas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił mi się taki oto kod po sprawdzeniu błędów na kompie- 65 Potencjometr CO lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)

Jak to rozumieć, co jest tego przyczyną i jak to naprawić ? :-D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka

w niej jest taka zaślepka, pod nią jest ten potencjometr do regulacji

 

ale

 

na razie nie grzeb w nim, ten błąd może wynikać z oberwanych kabelków we wtyczce

jeśli podmienisz przepływki na próbę, to dowiesz się czy wtyka czy przepływka do piachu

jak na innej przepływce zginie to ok, jak nie to majstruj z wiązką bo zwara w obwodzie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka

ah to w przepływce jest :shock:

Jak na razie przeczyściłem wtyczkę i styki, oglądałem wiązkę i wydaje się ok. Resecik ECU zrobiłem i zobaczymy. Check zapalał się w trasie na kilka sekund, gasł, za chwilę znowu się zapalił, gasł, potem kilkadziesiąt kilometrów nic.

Zobaczymy co będzie po resecie, czy wywali.

Pokrywka ta czarna z góry? To się demontuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie

z boku jest taka okrągła, ok 10-15mm średnicy zaślepka i jak ją wydłubiesz to tam jest ten potencjometr

 

co do wtyczki:

zdejmij tego kondonika co na niej jest i zerknij dokładnie na kabelki

ja tak miałem z autem kolegi, zwarły sie 2 i byki wywalał, wystarczyło polutować i koszulki termokurczliwe dać

 

Przeplywomierz2.JPG

 

to okrągłe obok wtyczki, tam jest ta zaślepka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, po moich czyszczeniach i resecie check pali sie od zapłonu i nie gaśnie. Dalej ten sam błąd wyświetla. Zobaczę jeszcze te kabelki jak radzisz ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabelki sprawdzone, faktycznie jeden z nich miał naderwaną izolację ale i tak nie miał do czego zwierać- zaizolowany. Nic to nie zmieniło, tylko tyle że znów gaśnie i zapala się check. Szukać przepływki czy pokręcić tym potencjometrem? ( tylko z nim to trzeba chyba na analizator jakiś się wybrać? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym najpierw podmienił przepływke zanim bym zaczął grzebać

moze gdzieś dalej w instalacji sie oberwały kabelki, ta wiązka non stop lata - silnik sie trzęsie a przepływka na stałe jest na puszce filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz podmieniony, reset kompa i jest gitara, check się nie zapala, ne odżyło dawną mocą :-D

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.