Skocz do zawartości

problem z gazem


Gość darekbryku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darekbryku

Witam, załozylismy ostatnio instalacje gazową do opla 2,5 V6 , auto dobrze jezdzi ale podczas szybkiej jazdy na 5 biegu gdy przekracza 130km/h a obrotomiesz wchodzi na 4 tys obrotów silnika czuc jak by było mało gazu ,słabnie i strzela , gdzy jezdze od 0 do 120 km/h nic sie nie dzieje, czy to wina parownika ze daje za mało gazu czy cos innego , powiem ze spalanie jest spore wczoraj na trasie do bydgoszczy po pokonaniu 140 km spalił 26 litrów, i to predkosc max 120 km/h czyli 16 litrów na setke w trasie :shock:

parownik zavoli o mocy 140 KW

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy to wina parownika ze daje za mało gazu czy cos innego

 

niby 140kW to 190kM i powinno to starczyć, ale doświadczenie przynajmniej w moim przypadku stwierdza co innego

otóż parownik ma mieć moc silnika +50%, czyli w twoim wypadku powinien to byc parownik do 250kM

 

na przykładzie mojej omegi: był parownik 150kM, auto miało 136kM - nie jechało

na parowniku 190kM jechało lepiej ale daleko temu było do benzyny

na parowniku 225kM zaczęło jechać normalnie - Grzes997 miał okazję się przejechać to może potwierdzić

 

w vectrze mam silnik 125kM a parownik taki jak ty - 195kM

auto jedzie normalnie

 

w astrze miałem silnik 75kM a parownik od Grzesia997 100kW czyli 135kM i auto też normalnie jechało

 

moja propozycja:

 

jechać do gaziarza, żeby na analizatorze spalin sprawdził regulację gazu

takie ustawianie na komputer niestety nie jest miarodajne

 

u ciebie 2 możliwości:

- albo jest ch*** wyregulowany gaz

- albo parownik nie wyrabia

 

pod pojęciem regulacja rozumiem też ustawione ciśnienie na parowniku, jeśli będzie zbyt niskie to auto nie pojedzie

 

słabnie ci powyzej jakichś obrotów i strzela, bo ma najwidoczniej zbyt ubogą mieszankę

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na regulację ponieważ gdyby parownik był za mało wydajny to był by problem przy rozpędzaniu samochodu gdzie często obroty podchodzą pod 4000 możesz to sprawdzić doświadczalnie rozpędzając samochód w taki sposób by kręcić silnikiem w okolicach 4000 a nawet więcej jeśli będzie ok. parownik jest wystarczający a potrzebna regulacja, jeśli nie będzie możliwości rozpędzenia z takimi obrotami to parownik do wymiany tak jak pisał ArKos.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość darekbryku

wymieniłem dzis parownik na inny dostałem go z rozbitego forda scorpio, jest poprawa, nie szczela i auto jedzie juz ponad 160 km/h jeszzce co mnie czeka to wyregulowac zeby lekko odpalał, narazie ma problem z odpaleniem ale powoli ustawi sie wszystko, dzieki za pomoc,

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nadal twierdzę że to jest wina złej regulacji, to że dałeś parownik z rozbitego Forda nie świadczy że Twój był zły, różnica może między nimi była właśnie w regulacji, przecież na parowniku tez jest regulacja przepływu gazu, druga sprawa jak byś miał za mały parownik to z z czego te spalanie 26 litrów ??

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Kecajoder

Mam problem z gazem w VW Golf 3 rano lub jak jest chłodno na dworze wszystko jest okej natomiast gdy temperatura powietrza jest wysoka i samochód jest zagrzany po jeździe nie może się przełączyć z benzyny na gaz, stan płynu chłodzącego jest okej, mam instalacje sekwencyjną , silnik 1,6 .Proszę o wskazówki co to może być?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.