Gość darekbryku Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam, załozylismy ostatnio instalacje gazową do opla 2,5 V6 , auto dobrze jezdzi ale podczas szybkiej jazdy na 5 biegu gdy przekracza 130km/h a obrotomiesz wchodzi na 4 tys obrotów silnika czuc jak by było mało gazu ,słabnie i strzela , gdzy jezdze od 0 do 120 km/h nic sie nie dzieje, czy to wina parownika ze daje za mało gazu czy cos innego , powiem ze spalanie jest spore wczoraj na trasie do bydgoszczy po pokonaniu 140 km spalił 26 litrów, i to predkosc max 120 km/h czyli 16 litrów na setke w trasie parownik zavoli o mocy 140 KW   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 czy to wina parownika ze daje za mało gazu czy cos innego niby 140kW to 190kM i powinno to starczyć, ale doświadczenie przynajmniej w moim przypadku stwierdza co innego otóż parownik ma mieć moc silnika +50%, czyli w twoim wypadku powinien to byc parownik do 250kM na przykładzie mojej omegi: był parownik 150kM, auto miało 136kM - nie jechało na parowniku 190kM jechało lepiej ale daleko temu było do benzyny na parowniku 225kM zaczęło jechać normalnie - Grzes997 miał okazję się przejechać to może potwierdzić w vectrze mam silnik 125kM a parownik taki jak ty - 195kM auto jedzie normalnie w astrze miałem silnik 75kM a parownik od Grzesia997 100kW czyli 135kM i auto też normalnie jechało moja propozycja: jechać do gaziarza, żeby na analizatorze spalin sprawdził regulację gazu takie ustawianie na komputer niestety nie jest miarodajne u ciebie 2 możliwości: - albo jest ch*** wyregulowany gaz - albo parownik nie wyrabia pod pojęciem regulacja rozumiem też ustawione ciśnienie na parowniku, jeśli będzie zbyt niskie to auto nie pojedzie słabnie ci powyzej jakichś obrotów i strzela, bo ma najwidoczniej zbyt ubogą mieszankę   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Ja stawiam na regulację ponieważ gdyby parownik był za mało wydajny to był by problem przy rozpędzaniu samochodu gdzie często obroty podchodzą pod 4000 możesz to sprawdzić doświadczalnie rozpędzając samochód w taki sposób by kręcić silnikiem w okolicach 4000 a nawet więcej jeśli będzie ok. parownik jest wystarczający a potrzebna regulacja, jeśli nie będzie możliwości rozpędzenia z takimi obrotami to parownik do wymiany tak jak pisał ArKos.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 A może za mała średnica dyszy i skok tloczka w listwie, czyli jak Grześ mówił, regulacja.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3920 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 wymieniłem dzis parownik na inny dostałem go z rozbitego forda scorpio, jest poprawa, nie szczela i auto jedzie juz ponad 160 km/h jeszzce co mnie czeka to wyregulowac zeby lekko odpalał, narazie ma problem z odpaleniem ale powoli ustawi sie wszystko, dzieki za pomoc,   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 odżałuj 20-30 zeta i jedź do gaziarza niech ci to na analizatorze spalin wyreguluje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ja nadal twierdzę że to jest wina złej regulacji, to że dałeś parownik z rozbitego Forda nie świadczy że Twój był zły, różnica może między nimi była właśnie w regulacji, przecież na parowniku tez jest regulacja przepływu gazu, druga sprawa jak byś miał za mały parownik to z z czego te spalanie 26 litrów ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 z czego te spalanie 26 litrów moim zdaniem ze zbyt ubogiej mieszanki trza cisnąć mocno żeby wogóle jechało   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanC Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Tak jak pisze Gres997 regulacja parownika konieczna a nie wymiana na inny. I pod analizator spalin.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-3995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kecajoder Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Mam problem z gazem w VW Golf 3 rano lub jak jest chłodno na dworze wszystko jest okej natomiast gdy temperatura powietrza jest wysoka i samochód jest zagrzany po jeździe nie może się przełączyć z benzyny na gaz, stan płynu chłodzącego jest okej, mam instalacje sekwencyjną , silnik 1,6 .Proszę o wskazówki co to może być? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/918-problem-z-gazem/#findComment-4036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się