Skocz do zawartości

Renault Espace 2.0 benzyna 8V


Gość autokliw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z espace ! Gdzie znajde znaki do sprawdzenia ustawienia rozrządu? auto nie pali na jeden cylinder! zamieniałem już wtryski , świece , przewody, i cewki, ma ok. 10at. ciśnienia a ciągle nie pali na drugi cylinder! co może być problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciągle nie pali na drugi cylinder! co może być problemem?

uszkodzona krzywka na wałku rozrządu na przykład lub złamana dźwigienka zaworowa (o ile silnik je posiada), generalnie nie otwiera się któryś zawór moim zdaniem, lub jest uszkodzone ECU i nie podaje sygnału na cewkę/wtryskiwacz z danego cylindra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Podaj jeszcze jaki kolor ma swieca z tego cylindra... Jest mokra/sucha? Okopcona? Czarna czy jasnobrazowa?

 

Sprawdzenie czy wtrysk podaje paliwo na tym cylindrze nie jest trudne, sprawdzenie czy jest iskra jeszcze łatwiejsze. Od tego bym zaczał zeby COS stwerdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeca jest mokra, iskrę ma przynajmniej na zewnątrz. Nie wiadomo jak to się ma pod ciśnieniem? Świece były zamontowane nowe więc nie umiem powiedzieć jaki miała kolor! podejżewam już tylko sterowanie elektroniką albo przestawiony rozrząd. Ciśnienie na cylindrach jest po11 a na tym wypłukanym 10 przy słabym kręceniu rozrusznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych samochodach chyba jest każda cewka na każdy cylinder i te cewki lubiły pękać i mieć przebicie do masy ale tylko jak były wmontowane na świecy wyjęte iskrzyły prawidłowo myślę że musiał byś tę cewkę podmienić na inną a nie zamieniać miejscami, jeśli jedna świeca jest tylko mokra to nie jest to rozrząd ani wtryskiwacz no chyba że leje straszną ilość paliwa, w Twoim wypadku stawiam na cewkę, napisałeś o sterowaniu to też wykluczam gdyż masz cztery cewki sterowane bezpośrednio z ECU w następujący sposób z ECU wychodzą dwa sygnały jedne na cewki 1 i 4 i drugi sygnał na cewkę 2 i 3 a Tobie nie pali jeden cylinder wiec sterowanie napewno jest dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie dziękuje za zinteresowanie! Od jutra będe walczył dalej! Dam znać jakie będą wyniki! Jednak jeśli ktoś ma schemat ustawień paska to był bym wdzięczny bo będe musiał go wymienić. Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz dokładnie czym jeździsz rocznik przede wszystkim, ja Ci pisałem o czterech cewkach a dziś sprawdziłem że w 8 zaworowych stosowali jedną cewkę aparat zapłonowy plus kopułka i jeśli by tak było to wyklucza to co pisałem ostatnio, więcej danych proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.