Gość vitara Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Samochód to ford Escort Kombi 1.6 Zetec bez LPG Problem to od czasu do czasu falujące obroty gaśnięcie na zimny Wymieniono a) przewody świece c) silniczek krokowy regulator biegu jałowego - oryginał forda d) słynny w tych silnikach odpowietrznik skrzynki korbowej wraz z wężykiem Mimo to zdarza się co jakiś czas...raz na tydzień ... że obroty falują na zimnym lub silnik samowolnie robi sobie przegazówki. O tym silniku przeczytałem wszystko co możliwe Ale może ktoś z was ma jakieś doświadczenia.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 zetec chyba ma elektryczny pedał gazu czy aby tam nie leży przyczyna? wytarta ścieżka oporowa i błędne informacje podawane do elektrycznej przepustnicy, skutkiem czego lata po obrotach   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-3509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 zgadza się sprawdzę to jeszcze mi po głowie chodzi przepustnica .......   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-3510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 ja też o przepustnicy pomyślałem - w wielu autach serwomotor świruje, nie tylko w fordzie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-3511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwadi Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Miałem takie auto z takim silnikiem - objawy takie same - wszystko ustało po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego który daje impuls do kompa ( znajduje się obok termostatu - 2 przewody - koszt około 90 pln)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-3542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 czujnik temp sprawdzony omometrycznie i jest w porządku   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-3544 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwadi Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 czujnik temp sprawdzony omometrycznie i jest w porządku A sprawdzony na zimnym czy na ciepłym ? Wartości które wyszły mieszczą się w przedziale temperatury płynu chłodzącego gdy było przeprowadzone badanie ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-3545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Tu masz dane jaka oporność przy jakiej temperaturze. http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-3556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hawerpl Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam mam escorta w lpg sam osobiście przejechałem nim prawie 250 tys teraz ma już najechane 410 tys i nadal jeździ jak burza moje zdanie jest takie jak chodzi niech chodzie a to za czasem mu odbija trudno ty jak czkawki dostaniesz to nie lecisz odrazu do lekarza . autko ma swój wiek jak nowe nie będzie chodzic ps a tak ogólnie to uważam ze zaciąga ci obce powietrze dlatego fiksuje pozdro (terz tak mam co jakiś czas )   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-10183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Zaciąganie lewego powietrza łątwo sprawdzić psikasz samostartem po kolektorze po wężach, po przepustnicy, jak zmieniają się obroty silnika to znaczy że tam ssie gdzieś Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/880-wieczne-problemy-z-silnikiem-zetec/#findComment-11317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się