Skocz do zawartości

audi 80 2.0 dużo pali


Gość slawek-99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość slawek-99

jak ustawić regulator ciśnienia wtrysku paliwa .jest to wtrysk mechaniczny,bo wymieniłem gumke na dyszce i zaczą sporo palić ok.25l,arz go zalewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

regulatorów paliwa się nie ustawia

one po prostu mają zaworek wewnątrz, który po przekroczeniu pewnego ciśnienia (z reguły 2.5-3 bary) otwiera się i nadmiar paliwa wraca do baku

 

regulator u ciebie wygląda tak?

 

DSC00203.jpg

 

wzrost spalania może być spowodowany nie tylko regulatorem ciśnienia - sonda lambda, przepływomierz, ale na pierwszym miejscu czujnik temperatury do ECU

nie zapomniałeś wtyczki jakiejś podpiąć?

jesteś pewny za czujnik temperatury?

 

jaka była przyczyna grzebania przy regulatorze?

jeśli wyciek przez oring to można moim zdaniem wykluczyć regulator

 

p.s.

zmieniłem tytuł tematu na sensowniejszy, na przyszłość tytułuj tak, aby była zawarta informacja o problemie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawek-99

Dzięki ale to nie ten regulator,mój to regulator ciśnienia WTRYSKU paliwa.Jest to mała plastikowa kostka,przykręcona do wtrysku z dwoma przewodami elektrycznymi.Mało jest mechaników którzy chcą grzebać przy wtrysku mechanicznym.Z góry dzięki za pomoc :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moim zdaniem tym bardziej nie będzie regulowane

 

a wracając do sprawy:

nie zapomniałeś wtyczki jakiejś podpiąć?

jesteś pewny za czujnik temperatury?

 

jaka była przyczyna grzebania przy regulatorze?

 

byś sie ustosunkował, szukasz pomocy a nic nie piszesz

niestety nie jesteśmy wróżkami, na podstawie twoich informacji nie wynika kompletnie nic - na tej podstawie nikt nie jest w stanie ci pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawek-99

Zaczęło się od tego że zaczą przerywać podczas jazdy nawet przy dodaniu gazu do oporu obroty pulsowały od1000do5000.Odpinałem kostki i po odpięciu od regulatora kabli wszystko było ok.Ale okazało się że na zimnym silniku nie dało się dodać gazu dopóki się nie zagrzał,tak jak by nie było sannia.rozebrałem ten regulator i na dyszy była zepsuta gumka,teraz nie wiem jak głęboko wkręcić to dysze i czy to ma znaczenie. jak wkręcam za mało to nie pali ,jak więcej to pali ogrom albo go zalewa.a jest różnica nawet o pół obrotów dyszą.regulator nowy kosztuje 13000zl a gumeczka 1g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odpięciu od regulatora kabli

nie ma czegoś takiego w żadnym aucie

zrób zdjęcie tego czegoś, co nazwałeś "regulatorem kabli"

 

rozebrałem ten regulator

zdjęcie jak wyżej

 

myślę, że coś się wymyśli, tylko jest problem z nazewnictwem poszczególnych części i za bardzo nie wiadomo o co chodzi

dasz zdjęcia to coś wykminimy :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziom

numery to tu chyba za dużo nie pomogą

dlatego prosiłem o fotki, bo widać całość - co z czym połączone itp

 

nie przepraszaj, bo nie każdy sie urodził mechanikiem

ty w innej dziedzinie będziesz znać fachowe nazewnictwo a inny nie

 

zrób foty, to będzie najmądrzejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.