Skocz do zawartości

Uszczelka pokrywy zaworów X14Xe


Gość MaQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na co zwrócić uwagę przy wymianie tej uszczelki?

Bo wiem że to jest troszkę więcej roboty niż w 1.9TDI golfie ,trzeba kolektor ssący odkręcić itd.Ale czy jest coś szczególnie ważnego co można przy tym spiep..yć ?? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaQ zdolny z Ciebie mechanik i dasz radę, a tam niema co uszkodzić lub zepsuć odkręcasz wszystko co przeszkadza wymieniasz uszczelkę i składasz z powrotem pamiętając co gdzie było żeby nie było potem że silnik coś nie teges :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba kolektor ssący odkręcić itd

Czy dobrze widzę, że są 2 wersje tego silnika? W jednej nie trzeba odkręcać kolektora na bank... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasyl, jak w X14Xe nie trzeba odkręcić kolektora ssącego?? on jest nad pokrywą pod nim są śruby,nie pamiętam czy nawet nie jest przykręcony do pokrywy.

A pytam się o to bo wolę się upewnić czy nie ma tam jakiejś niespodzianki ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tylko dodam, żeby nie przesadzać z siłą dociągania śrub dekla - nazbyt mocne dociągnięcie może spowodować jego pokrzywienie a w skrajnym wypadku pęknięcie

 

o ile pamiętam to ma byc z siłą 8Nm dociągane czyli niezbyt mocno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.