ArKos Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Wszystko wskazuje na to że masz pasek przestaiony. dokładnie tak koło rozrządu wałka o 1 ząbek   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Czyli panie zdejmujesz pasek i na znaczki, bedzie po kłopocie, z doświadczenia wiem ze nie warto się bawić w przyśpieszanie czy spowalnianie zapłonu (niektórzy mechanicy tak radzą jak się nie chce im robić) a wymiana jest banalna więc sobie poradzisz.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Hmm odkręciłem pasowe i okazalo sie ze jest ok na znaczkach pokrywę klaw. tez o rozrząd ustawiony ok.Znajomy powiedział ze mam na walku (te grzybki starte juz) Lecz nic nie pomogło wyjmę katalizator może on jest zapchany.Powiedzcie mi czy ciśnienie na zimnym silniki 17bar jest dobre? Może silnik się "kończy"   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Znajomy powiedział ze mam na walku (te grzybki starte juz) Co masz na myśli pisząc grzybki, może chodzi o krzywki na wałku, jeśli to masz na myśli to to rozwieje bo gdybyś miał starte krzywki to byś słyszał zawory jak klekoczą, podaj jakie ciśnienie było na poszczególnych cylindrach, wracając do rozrządu mogłeś zrobić zdjęcia jak ustawiałeś pasek czyli dolne koło i górne, co do katalizatora to jak go zdemontujesz to powinien być prześwit światła przez niego.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Powiedzcie mi czy ciśnienie na zimnym silniki 17bar jest dobre? Dla c16nz jest sporo za duże. Nie wiem jak jest z ciepłym/zimnym silnikiem, ale na logike, to na ciepłym masz jeszcze lepsze sprężanie...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 dokładnie 17 bar to wypadku 8-zaworowego silnika za dużo albo źle dokonany pomiar albo coś nie tak , ale obstawiam błędnie wykonany pomiar   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Tak krzywki sorki... ale nic nie stuka nie puka.... znaki sa na tip top ustawione prawidłowo Pierwszy pomiar zrobiony na ciepłym a drugi na zimnym powiedział ze ma 17 .... Ps jakie powinno być prawidłowe? Ja mam silnik x16sz   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 dla x16sz norma "stan normalny" uznawana przez producenta to 12-14 atm na ciepłym silniku ważne są rozbieżności pomiędzy cylindrami jeśli jest 17atm to głowica musiała być nieźle splanowana, na moje oko jakis 1mm jak nie lepiej, troche hardcorowo... nie widzę innej przyczyny aż tak wysokiej kompresji jeśli rozrząd jest na bank dobrze to albo mapsensor albo TPS może nie podłączyłeś wężyka podciśnienia do mapsensora?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Cos jak by sie poprawiło może sie pasek rozciągną.... Mam pytanko co do obudowy bo mojej juz praktycznie nie ma jest popękana cala mam pytanko by ja wymienić muszę zdejmować pasek? Nie mogę sugerować sie ta co mam wiadomo czemu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 tak, musisz zdjąć pasek jeśli wewnętrzną osłonę chcesz wymieniać oprócz tego koła rozrządu wałków będziesz musiał zdjąć zewnętrzna oczywiście można wymienić nie zdejmując paska Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/831-opel-muli-po-wymianie-rozrzadu-i-potrafi-zgas/page/2/#findComment-3789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się