Gość wik Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 akumulator nowy(3 miesiące) wszystkie cele ok. naładowanie nic nie dało przy obciążeniu mocnym napięcie zaczyna spadać do 13.0v ale kontrolka ładowania się nie zaświeca, chyba będę musiał poszukać nowego regulatora napięcia.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/826-napi%C4%99cie-%C5%82adowania-tylko-135v/page/2/#findComment-3341 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Jak będziesz wymieniał regulator to od razu proponuję wymienić szczotki i sprawdzić diody.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/826-napi%C4%99cie-%C5%82adowania-tylko-135v/page/2/#findComment-3342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szneru Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Podepne sie pod temat i odgrzeje kotleta. U mnie jest podobnie (Astra II silnik X20DTL) - ładowanie 13,6V a z obciążeniem 13,4V-13,5V. Innej objawy jakie występują to gdy włączę kierunkowskazy to miga podświetlenie przebiegu, gdy włączę światła to cała konsola słabiej świeci. To takie głowne objawy bo nic innego nie zauważyłem. Teraz pytanko czy to na pewno pada regulator napięcia? Wyjąłem go i szczotki wyglądają na OK. Może sam regulator w sobie już kończy swoje żywota? Nie chciałbym kupować w ciemno regulatora a okaże się że to nie to i 100 poleci w błoto. Byłem u jednego speca od alternatorów ale stwierdził "to CHYBA będzie regulator".   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/826-napi%C4%99cie-%C5%82adowania-tylko-135v/page/2/#findComment-9693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Moim zdaniem uciekła gdzieś masa. Ta choinka po włączeniu kierunków na przykład.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/826-napi%C4%99cie-%C5%82adowania-tylko-135v/page/2/#findComment-9694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szneru Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 No i moja sprawa wyjaśniona w 100% winne były klemy (te oryginalne GM) Mierzyłem wszystko co się dało i doszedłem do tego że klemy szwankują. Wymieniłem na nowe i ładowanie wróciło 14,2V z obciążeniem i bez po przygazowaniu 14,3V-14,4V PS. nie warto od razu pchać sie do mechaniorów...mi chcieli wymieniać regulator za 100zł +robocizna a okazały się wadliwe klemy za 10zł   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/826-napi%C4%99cie-%C5%82adowania-tylko-135v/page/2/#findComment-10030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/826-napi%C4%99cie-%C5%82adowania-tylko-135v/page/2/#findComment-10031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się